Tänään alkaa dieetti, ja se pitää!
Eilen oli vuosipäivämme, ja päätin että seuraavana vuosipäivänä olen yhtä kaunis ja hoikka kun alttarilla 5 vuotta sitten olin! Iljettää katsoa makkaroitani ja läskireisiäni peilistä. Terveet elämäntavat ja reipas liikunta kuten nuorena. Herkut pois ja itsekuria, uskon kyllä onnistuvani mutta tsempatkaa nyt :)! Mitat on siis nyt 170cm/71kg ja tavoite on vanha 170cm/58kg joka oli sopiva itselleni ja muodot korostuivat.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:29"]Ei muuta kuin kuntosalille ja juoksulenkille.
[/quote]
Jep niin teen. Aamuksi söin vain jugurttia ilman sokeria ja yhden ruisleivän ilman voita. Silläkin pärjää koska niin söin 20 vuotta ennenkin ja silloinkin pärjäsin.
Hei tää on oikeesti hyvä http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2015073120113920_ie.shtml
Ei ooo nälkä, saa syödä paljon hyvää ruokaa :-) ja ei mitään ehdotonta
Miksi jättää voi pois leivältä? Minulla sopiva määrä rasvaa juuri auttaa laihduttamisessa.
Olet nytkin alipainoinen, muodoton kalanruoto. Minä olen 165/82 eikä yhtään ole ylimääräistä. Miehetkin tykkäävät siitä että on muodot eikä näytä nälkäänkuolleelta kiinalaiselta pikkupojalta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:01"]Miksi jättää voi pois leivältä? Minulla sopiva määrä rasvaa juuri auttaa laihduttamisessa.
[/quote]
En oikeasti edes pidä rasvan mausta. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:01"]
Miksi jättää voi pois leivältä? Minulla sopiva määrä rasvaa juuri auttaa laihduttamisessa.
[/quote]
Niinpä, mieluummin jättää sen leivän pois voin alta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:43"]
Hei tää on oikeesti hyvä http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2015073120113920_ie.shtml
Ei ooo nälkä, saa syödä paljon hyvää ruokaa :-) ja ei mitään ehdotonta
[/quote]
Oletko kokeillut? Jos, niin kuinka kauan?
Eihän tossa 6 ehdottamassa dieetissä saa syödä paljon mitään...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Olet nytkin alipainoinen, muodoton kalanruoto. Minä olen 165/82 eikä yhtään ole ylimääräistä. Miehetkin tykkäävät siitä että on muodot eikä näytä nälkäänkuolleelta kiinalaiselta pikkupojalta.
[/quote]
Alottajan BMI on 24.6, joka tarkoittaa sitä, että hän on arviolta kilon päässä ylipainosta. Sinun BMI on 30.1, joka tarkoittaa merkittävää lihavuutta. Olet 14 kgn päässä normaalipainosta. Teidän molempien on syytä laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:29"]
Miten aiot toteuttaa dieetin?
[/quote]
Ap:llä ei taida olla mitään suunnitelmaa. Ei ainakaan ole tullut kertomaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Olet nytkin alipainoinen, muodoton kalanruoto. Minä olen 165/82 eikä yhtään ole ylimääräistä. Miehetkin tykkäävät siitä että on muodot eikä näytä nälkäänkuolleelta kiinalaiselta pikkupojalta.
[/quote]
Alottajan BMI on 24.6, joka tarkoittaa sitä, että hän on arviolta kilon päässä ylipainosta. Sinun BMI on 30.1, joka tarkoittaa merkittävää lihavuutta. Olet 14 kgn päässä normaalipainosta. Teidän molempien on syytä laihduttaa.
[/quote]
Ja pitää muistaa että bmi ei kerro koko totuutta.
Oma bmi on ylipainon puolella, mutta en siltikään ole lihava, vaan ahkerasti reenannut, rasvaprosentti on pieni ja lihasmassaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Olet nytkin alipainoinen, muodoton kalanruoto. Minä olen 165/82 eikä yhtään ole ylimääräistä. Miehetkin tykkäävät siitä että on muodot eikä näytä nälkäänkuolleelta kiinalaiselta pikkupojalta.
[/quote]
[/quote]
Ja pitää muistaa että bmi ei kerro koko totuutta.
Oma bmi on ylipainon puolella, mutta en siltikään ole lihava, vaan ahkerasti reenannut, rasvaprosentti on pieni ja lihasmassaa enemmän.
[/quote]
Koskeeko tämä alottajaa? Ei.
Koskeeko tämä denialisoitunutta kommentin nro 8 kirjoittajaa? Ei.
Ei muuta kuin kuntosalille ja juoksulenkille.