Mikä on ihanin fiilis maailmassa?
Se, kun makaa lämpimän peiton alla viileässä huoneessa ja kissa kehrää siinä pään vieressä.
Kommentit (49)
Se kun toinen joutuu lähtemään syysaamuna töihin ja saat jäädä kotiin.
Aamupäivätorkut sohvalla, kun olet lomalla ja muut töissä. Ulkona on kylmä ja tuulee, mutta minä vaan lekottelen. :)
Se kun vauva / pieni lapsi nukahtaa syliisi.
Pimeällä syyskelillä katsella omakotitaloja (sellaisia vanhoja, joita ympäröi vanha omenapuutarha), kun valot näkyy niin hienosti sieltä talosta. Argh, en osaa selittää. Syksyn tuoksu on myös mitä mahtavin.
Suihkunraikkaana puhtaisiin lakanoihin käpertyminen nukkumaan mennessä. :)
Pitkäkestoisen rakastelun jälkeinen täydellinen rentous.
Ratsastaminen ja pellon laitaa laukkaaminen. Yksi huumaavimmista tunteista, koukuttava suorastaan, mitä selvinpäin voi kokea. Pitkän ja raskaan hevostelun jälkeen perinteinen puusauna järvenrannassa on myös poikaa! :)
Se kun pitkään pidätetyn kakan pääset omaan vessaasi vapauttamaan. Ahh!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:35"]Toi on kyllä hyvä. Mut valitsen silti ennalta arvattavasti äitiyden. Kun lapsi on syntynyt ja hänet nostetaan ensi kerran rinnalle. Voi hyvänen aika sitä tunnetta.
[/quote]
Juu voi sitä tunnetta. Hämmennys ja pieni paniikki: "mun pitää huolehtia tuosta pienestä".
Tietääkö arvon av-mammat sen fiiliksen kun tulee kampaajalta ja tuntee olonsa kauniiksi? Se tukka oikein liehuu ja liikkuu ja tuntuu siltä kuin olisi Faboloous!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:52"]Tietääkö arvon av-mammat sen fiiliksen kun tulee kampaajalta ja tuntee olonsa kauniiksi? Se tukka oikein liehuu ja liikkuu ja tuntuu siltä kuin olisi Faboloous!
[/quote]
Sama tunne on myös esimerkiksi kasvohoidon, hieronnan tai vaikka kylpylän jälkeen. Sellainen hemmoteltu ja 'aistikas' olo. Tietysti jos usein käy, niin ei ehkä saa siitä sitä tunnetta irti niin hyvin.
Se, kun joulun aikaan pääsee käymään lapsuudenkodissa, istumaan takkatulen ääreen, juomaan höyryävää teetä ja syömään konvehteja, kun ulkona paukkuu pakkanen <3 (Olen Lapista kotoisin, eli meillä vielä jouluna on oikea, luminen talvi)
Ala-aste ja viimeinen päivä tai tunti ennen lomaa tai viikonloppua.
Se kun lapsi halaa minua ja sanoo "rakastan sinua äiti".
Kun herää mökillä ensimmäisenä ja hiipii ulos nauttimaan ensimmäisistä auringonsäteistä aamuisen järven yllä.
Minulle ihan ykkönen on ollut tähän mennnessä elämää lasten (kaksi) synnytysten jälkeen salista siirtyminen synnyttäneiden vuodeosastolle. Molemmat syntyivät yöllä, joten se se tunne, kun lapsi on terve ja nukkuu rauhallisesti vauvakärryssä ja me tuoreet vanhemmat kävellään rauhalliselle osastolle aamukahville onnesta soikeina. Ihastelemaan uutta tulokasta samalla, tottakai :)
Muita arkisempia on mm. kesälomalle pääseminen, päiväunet vapaapäivänä, rankan urheilusuorituksen jälkeinen euforia, kullan kainalossa köllöttely, pitkät viikonloppuaamut, kun lapset tulevat aamulla samaan sänkyyn höpöttelemään ja rapsuteltaviksi ym ym.
Kun lentokone irrottautuu maasta.
Toi on kyllä hyvä. Mut valitsen silti ennalta arvattavasti äitiyden. Kun lapsi on syntynyt ja hänet nostetaan ensi kerran rinnalle. Voi hyvänen aika sitä tunnetta.