Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle neuvoja paikkakunnan vaihtoon liittyen.

Vierailija
30.03.2022 |

mitä tekisit jos vaihdat paikkakuntaa ja sulla on vakityö nykysessä kotikunnassa? ja välimatka pitkä niin et pysty käymään töissä? ja mahdollisuus ehkä samaan firmaan töihin uudessa paikkakunnassa, mutta raskaampi työ vai ihan uusi työ johon sulla on koulutus ja johon kyllä pääsee? vai voiko jäädä työttömäksi sillä perusteella että muuttaa vai saako sitten karanteenin? koulutus ei ole vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenista en tiedä, mutta muutosta tulee 3 kk karenssi, jos hakee ansiosidonnaista.

Vierailija
2/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteenista en tiedä, mutta muutosta tulee 3 kk karenssi, jos hakee ansiosidonnaista.

vahingossa tuli karanteeni kun se nyt pyörii joka paikassa toi sana. karenssia tarkoitin. eli työssä käyvä ei voi muuta elinoloaan parantaa koska työpaikan takia ei voi muuttaa? uudella paikkakunnalla olisi mulle tärkeitä asioita ja mielentervys paranisi. en ole nyt mikää mielentervyspuolen potilas mutta masenutunut vähän. töissä käyn mutten muuta jaksa kun stressi painaa päälle. valinta on napit tai kolmen kuukauden karenssi jos työhommat ei taivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vahingossa tuli karanteeni kun se nyt pyörii joka paikassa toi sana. karenssia tarkoitin. eli työssä käyvä ei voi muuta elinoloaan parantaa koska työpaikan takia ei voi muuttaa? uudella paikkakunnalla olisi mulle tärkeitä asioita ja mielentervys paranisi. en ole nyt mikää mielentervyspuolen potilas mutta masenutunut vähän. töissä käyn mutten muuta jaksa kun stressi painaa päälle. valinta on napit tai kolmen kuukauden karenssi jos työhommat ei taivu.

Ihmisellä ei ole vain pelkkiä oikeuksia ja vaan myös velvollisuuksia.

Vierailija
4/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä paikkakunnalla, jolle haluan muuttaa voi päästää nykyiseen firmaan töihin kun nyt niin toki sinne ensin. Paljon vähemmän stressiä  kun ei tarvistse miettiä suurta muuttoa ja työpaikan löytymistä samaan aikaan. Nuo kaksi asiaa ovat sellaisia, jotka aiheuttavat todella paljon stressiä muutenkin niin olisihan se helpottavaa tietää, että työpaikka on ainakin on jo valmiina. Sitten kun olen asettunut aloilleni voin miettiä haluanko jäädä tuohon firmaan pidemmäksi aikaa vai alanko katsella myös muita töitä.

Vierailija
5/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä paikkakunnalla, jolle haluan muuttaa voi päästää nykyiseen firmaan töihin kun nyt niin toki sinne ensin. Paljon vähemmän stressiä  kun ei tarvistse miettiä suurta muuttoa ja työpaikan löytymistä samaan aikaan. Nuo kaksi asiaa ovat sellaisia, jotka aiheuttavat todella paljon stressiä muutenkin niin olisihan se helpottavaa tietää, että työpaikka on ainakin on jo valmiina. Sitten kun olen asettunut aloilleni voin miettiä haluanko jäädä tuohon firmaan pidemmäksi aikaa vai alanko katsella myös muita töitä.

Tää olisi paras ratkasu vaikka työnkuva rankempi. Laitoin jo siirtohakemuksen ja asunto mulla on jo jos vaa muutan. Aina kuiteni myös pelottaa nämä isot kuviot kun muuttuu.

Vierailija
6/6 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi kyselet täällä itsestään selvyyksiä? Haet oikeutusta jäädä työttömäksi. Mikään paikan vaihto ei auta ongelmiin vaan tuo niitä lisää. Ryhtiliike ja ehkä käynti työpaikan lääkärillä on paras ratkaisu.