Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne pariskunnat

Vierailija
30.03.2022 |

Minkälaisia muistoja on pariskunnista, jotka suutelivat ja ehkä tekivät muutakin nuoruudessa koulun käytävillä tai muissa julkisissa paikoissa? Olitteko itse siinä tilanteessa? Koitteko asian kiusalliseksi vai katsoitteko ihaillen? Itse olen parantumaton romantikko ja ihailin suuresti.

Muistan kouluaikoina kuinka kaunista, suloista ja ennenkaikkea kiihottavaa ja seksikästä oli katsella erästä ylemmällä luokalla ollutta pariskuntaa, kun he suutelivat toisiaan taukoamatta välitunneilla. Tyttö nojasi seinää vasten koulun käytävällä ja poika oli hänen edessään ihan kiinni tytön hoikassa vartalossa. He suutelivat kiihkeästi ja poika hyväili tytön vartaloa. Tyttö oli niin kaunis, koulun kauneimpia ehdottomasti, pitkine tummine hiuksineen ja tummine silmineen. Välillä poika suuteli tytön kaulaa ja piti hänen käsiään hänen päänsä yläpuolella. He olisivat varmasti monta kertaa rakastelleet siinä käytävällä, jos vain olisivat saaneet olla kahden.

Tämä on jäänyt kauniina muistona mieleeni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muistoja

Yksi "hauska " muisto,  kun olin kuskina ja mukana oli kaverini, joka iski tanssipaikalta tytön. Lupasin viedä heidät tytön kotiin yöksi noin puolen tunnin ajomatkan päähän. No hepä eivät saaneet olluksi takapenkillä vaan alkoivat täyden touhun käsipelillä kylläkin. Oli siinä mielenkiintoista ajella ja kuunnella naisen voihketta....Oli kiihkeää sorttia.

Kerran opiskeluaikana eräässä Helsingin keskustan osakuntasaunassa vappuna oli hyvin iso, syvä ylälaude ja yhteissaunoessa eräs pari muiden selän takana ryhtyi oikeasti yhtymään :) Porukka lähti kyllä pois välillä häiritsemästä hetkeksi ....

Vierailija
2/4 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin ujo ja kiusaantunut siihen aikaan että en ihaillut tai paljon seurannut. Kai vähän olin kateellinen, mutta ei kuulunut minun maailmaani.

Muistan kyllä, kun pariskunta T&P oli käynyt panemassa koulun vessassa, ja tietenkin koko koulu tiesi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellimme viereiseen huoneeseen eräällä Kreikan pikkusaarella oli majoittunut 30-kymppinen itävaltalaispariskunta, johon mekin vaimon kanssa hieman tutustuimme, kun parvekkeet olivat rinnakkain. Tulimme kerran vaimon kanssa rannalta, ja parvekkeella istuessamme kuulimme, viereisen parvekkeen oven ollessa auki, että naapurissa naitiin, ja jopa oikein intohimoisesti. Jäimme sitä kuuntelemaan. Kohta kuinka ollakaan, pariskunta tupsahti ilkosillaan omalle parvekkeelleen, tervehtivät meitä ystävällisesti ja jäivät istuskelemaan.

Se tilanteen yllättävyys, luonteva sattuma, ujostelematon tunnelma oli aivan erikoisella tavalla kiihottavaa, vaimostakin, ja oli tavallaan luontevaa, että mekin otimme sitten osaa leikkiin esiintymällä yhtä alastomina omalla parvekkeellamme.

Lomamatkojen suolaahan nämä tämmöiset hauskat sattumukset ovat.

Vierailija
4/4 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellimme viereiseen huoneeseen eräällä Kreikan pikkusaarella oli majoittunut 30-kymppinen itävaltalaispariskunta, johon mekin vaimon kanssa hieman tutustuimme, kun parvekkeet olivat rinnakkain. Tulimme kerran vaimon kanssa rannalta, ja parvekkeella istuessamme kuulimme, viereisen parvekkeen oven ollessa auki, että naapurissa naitiin, ja jopa oikein intohimoisesti. Jäimme sitä kuuntelemaan. Kohta kuinka ollakaan, pariskunta tupsahti ilkosillaan omalle parvekkeelleen, tervehtivät meitä ystävällisesti ja jäivät istuskelemaan.

Se tilanteen yllättävyys, luonteva sattuma, ujostelematon tunnelma oli aivan erikoisella tavalla kiihottavaa, vaimostakin, ja oli tavallaan luontevaa, että mekin otimme sitten osaa leikkiin esiintymällä yhtä alastomina omalla parvekkeellamme.

Lomamatkojen suolaahan nämä tämmöiset hauskat sattumukset ovat.

No, johtiko tuo tilanne teillä sitten omaan kiihottumiseen ja seksiin myös sen jälkeen? Minä ainakin olisin tuollaisesta heti vaimoni vienyt sänkyyn ja olisi ollut varmaan kiihkeää seksiä :)

Joskus olemme nuorena opiskelijaparina vastapäisessä lähikerrostalossa alemmasta kerroksesta seuranneet kun yksi pariskunta usein harrasti seksiä verhot auki tahallaan ja sänky oli näkyvissä. Oli sitten ilta tai päivä. Se kiihotti molempia niin, että piti itsekin mennä sänkyyn, mutta verhot kiinni. Olimme ylimmässä kerroksessa kylläkin ettei kukaan olisi nähnytkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan