Mieli piteesi miehestä joka ei osaa yhdys sanoja?
Kommentit (26)
Kylläpä siinä on miehen kohtalo selvä; koko elämä menee tumputtaessa, äikän opesta unelmoiden.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ei kannata havitella puolisokseen kuumaa ja timmiä äidin kielen opettajatarta.
...ja sitten nämä juntit vielä ihmettelevät, miksi eivät rotunaiselle kelpaa, huvittavaa yksinkertaisuutta
Mun tieto koneessa on sellainen haitta ohjelma, joka erottaa kaikki yhdys sanat toisistaan.
Ylemmäntason mies joka tekee pirusti rahaa. Sihteeri kirjottaa mainospuheet ja muut esitykset joten ei paljoa kirjoittaminen kiinnosta. Ehkä monikielinen ja puhuu muutakuin suomea huomattavasti.
No vähän riippuu, millä laitteella ja kenelle kirjoittaa. Työjutuissa pitäisi olla kunnossa uskottavuuden takia, muuten ei väliä.
Pakko kertoa että minä en osaa yhdyssanoja kunnolla. Usein tulee virheitä samoin kun muutenkin oikeinkirjoituksessa. Mutta paljastan lainaamalleni kirjoittajalle että olen nainen joka käynyt lainaamani viestin ”koulut” ja lisäksi ylioppilaaksi ja insinööriksi. Asun velattomassa omakotitalossa ja olen naimisissa. On lemmikki, säästöjä ja sijoituksia eikä mitään velkoja. Ajan liikennesääntöjen mukaan. Eli ei ihan täsmännyt lainaamani kirjoittajan tarinaan.