Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieli piteesi miehestä joka ei osaa yhdys sanoja?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi merkki kirjoitti:

Varmaan on käynyt perus koulun, rippi koulun ja auto koulun. Elämäm koulu voi olla vielä kesken. Todennäköisesti on ammatti mies. Asuu vuokra asunnossa, ehkä avo liitossa, sillä voi olla lemmikki eläin, pika vippejä ulos otossa, ja luotto tieto häiriö. Ajaa henkilö autollaan yli nopeutta moottori tiellä.

Pakko kertoa että minä en osaa yhdyssanoja kunnolla. Usein tulee virheitä samoin kun muutenkin oikeinkirjoituksessa. Mutta paljastan lainaamalleni kirjoittajalle että olen nainen joka käynyt lainaamani viestin ”koulut” ja lisäksi ylioppilaaksi ja insinööriksi. Asun velattomassa omakotitalossa ja olen naimisissa. On lemmikki, säästöjä ja sijoituksia eikä mitään velkoja. Ajan liikennesääntöjen mukaan. Eli ei ihan täsmännyt lainaamani kirjoittajan tarinaan.

Vierailija
22/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä siinä on miehen kohtalo selvä; koko elämä menee tumputtaessa, äikän opesta unelmoiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen ei kannata havitella puolisokseen kuumaa ja timmiä äidin kielen opettajatarta.

...ja sitten nämä juntit vielä ihmettelevät, miksi eivät rotunaiselle kelpaa, huvittavaa yksinkertaisuutta

Vierailija
24/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tieto koneessa on sellainen haitta ohjelma, joka erottaa kaikki yhdys sanat toisistaan.

Vierailija
25/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmäntason mies joka tekee pirusti rahaa. Sihteeri kirjottaa mainospuheet ja muut esitykset joten ei paljoa kirjoittaminen kiinnosta. Ehkä monikielinen ja puhuu muutakuin suomea huomattavasti.

Vierailija
26/26 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän riippuu, millä laitteella ja kenelle kirjoittaa. Työjutuissa pitäisi olla kunnossa uskottavuuden takia, muuten ei väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä