Tuhmasuhde
Liittyin tuhmasuhde sivustolle. Olen jo eläkeikäinen, joten hämmästykseni oli huikea, kun aloin saada yhteydenottoja pääasiassa nuorilta naisilta ja seksiähän sieltä tarjottiin. Olin onneni kukkuiloilla ja ylpeä, kun olin niin suosittu. Sain tuhansilta naisten seksitarjouksia. N. 100 päivässä. Ja pääasiassa kaikki niin seksinkipeitä nuoria, näyttäviä naisia!!!! No, ostelin sinne viestipaketteja aikani. Viesti maksoi vajaa 2 e kappaleelta. No, aikani viestiteltyäni, aloin ihmetellä, kun tapaamiset eivät onnistuneet. No, pakkohan se oli todeta, että huijausta, ehkä koko sivusto. Helppo on vedättää vanhenevaa miestä, jolla kova rakkauden/seksinkin kaipuu. Huono on tehdä rikosilmoitustakaan, en voi näyttää toteen, että ne yhteydenotot ovat huijausta. Onkohan kellään muulla vastaavaa kokemusta tuhmasuhde sivustosta! Ja kenties hyvää neuvoa, onko mitään tehtävissä.
Laitahan itsellesi kaikki mahdolliset palvelunestot, ettei tule yllättäviä laskuja, ja muutenkin pysy poissa kaikilta deittisivustoilta, kun et kerran tunnista maksullisia huijauspalveluita.
Koita etsiä seuraa vaikka jonkun uuden harrastuksen parista. Jonkun sellasen, jossa olisi naisiakin.