Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja kommentoi koulukiusaamisesta, että rakkaudesta se hevonenkin potkii

Vierailija
30.03.2022 |

Hyvä tietää että koulukiusaaminen kertoo todellisuudessa rakkaudesta, eikä siitä ole syytä huolestua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tollasilla selityksillä kasvatetaan tytöistä naisia jotka jää väkivaltaisiin suhteisiin. 

Ja sitten syyllistetään näitä naisia ja ihmetellään miten jäävät niihin väkivaltaisiin suhteisiin ja siten mahdollistavat miehensä käytöksen. Kaikki tuupataan jonkun tytön tai naisen viaksi.

Vierailija
22/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta siitä että ensin selvästi poika on ihastunut, mutta alkaa sitten kiusata.

Silti se on aivan se ja sama mistä kiusaaminen johtuu, sitä ei pidä ohittaa kuittaamalla typeryyksiä.

Mulla sama kokemus yläaste ajoista,lisäksi mun numero oli annettu tälle ja soitteli mulle ja kertoi että rakasti kun sanoin etten rakasta sitä niin h""ritteli ja alkoi kiusaamaan ja haukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ihmetellään miksi kiusatut ei pääse kokemuksistaan yli aikuisenakaan. Yksi suurimmista syistä on juuri tämä. Kiusattu ei saa apua eikä tukea edes aikuisilta, koulutetuilta kasvatusalan ammattilaisiltakaan. Eikä mistään.

Kiusattu menettää luottamuksen ihmisiin.

Juurikin näin. Itsellä meni kaikenlainen luottamus kanssaihmisiin, enkä kunnioita ketään, ellei osoita olevansa sen arvoinen. Apua en pyydä, ennen kuin äärimmäisessä hädässä ja sellaista ei ole vielä eteen tullut.

Juuri näin. Ei ole ollut luottoa aikuisiin eikä siten ole halunnut enää pyytää apua vaikka sitä selvästi tarvitsisi. 

Vierailija
24/24 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajalles voisit kertoa että hevosilla mitään rakkautta ole, korkeintaan oikeaan hetkeen kiimassa osuva hetki jolloin saattaa ori säästyä jopa kuolemaan johtavalta potkulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi