Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakuutusyhtiö ei suostu antamaan tietoja

Vierailija
15.09.2015 |

poikani vakuutuksesta. Sanoivat, että voivat antaa tietoja vain vakuutusenottajalle, eli miehelleni. Minusta kuitenkin minulle toisena edunvalvojana kuuluu myös tieto kaikista lapseni asioista, jo linkin mukaan.

Kyse on siis sairauskuluvakuutusesta joka on aiemmin näkynyt omilla sivuillanikin, nyt poistunut. Meillä miehen kanssa ero tulossa, hänen kanssaan en pysty asiaa selvittämään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:46"]

Entinen miesystäväni oli onnistunut minulta salaa ottamaan minulle henkivakuutuksen. Kun olimme ajautuneet erillemme, hän otti yhteyttä ja sanoi, että joko minä alan maksaa hänelle kuukausittain rahaa (summaa ei maininnut) tai hän "nostaisi henkivakuutusrahat". Vakuutusyhtiö selitti, että kun exäni oli ottanut vakuutuksen, maksoi sen ja oli itse edunsaaja, minulla ei ollut mitään sanomista asiaan eikä vakuutusyhtiön olisi tarvinnut kertoa minulle edes sitä, että vakuutus oli olemassa. Jouduin kiipeämään aika ylös vakuutusyhtiön hierarkiassa ennen kuin alkoi tapahtua. Ja käräjillehän siitä päästiin, mies hävisi kaiken. Onneksi poliisikin jo tiesi sen, että minua kiristettiin.

Sinuna etsisin asianajajan ja lähtisin selvittelemään juttua. Vakuutusyhtiö ei tässä tapauksessa ole sinun puolellasi.

[/quote]Siis minkä kaiken mies hävisi? Tarkoitatko, että hän uhkasi henkeäsi?

Vierailija
22/22 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:46"]

Entinen miesystäväni oli onnistunut minulta salaa ottamaan minulle henkivakuutuksen. Kun olimme ajautuneet erillemme, hän otti yhteyttä ja sanoi, että joko minä alan maksaa hänelle kuukausittain rahaa (summaa ei maininnut) tai hän "nostaisi henkivakuutusrahat". Vakuutusyhtiö selitti, että kun exäni oli ottanut vakuutuksen, maksoi sen ja oli itse edunsaaja, minulla ei ollut mitään sanomista asiaan eikä vakuutusyhtiön olisi tarvinnut kertoa minulle edes sitä, että vakuutus oli olemassa. Jouduin kiipeämään aika ylös vakuutusyhtiön hierarkiassa ennen kuin alkoi tapahtua. Ja käräjillehän siitä päästiin, mies hävisi kaiken. Onneksi poliisikin jo tiesi sen, että minua kiristettiin.

Sinuna etsisin asianajajan ja lähtisin selvittelemään juttua. Vakuutusyhtiö ei tässä tapauksessa ole sinun puolellasi.

[/quote]Siis minkä kaiken mies hävisi? Tarkoitatko, että hän uhkasi henkeäsi?

[/quote]

Hän yritti käräjoikeudessa kaikenlaista muutakin, mutta hävisi jokaisen vaatimuksensa. Ja kyllä, hän soitti minulle monta kuukautta suhteen päättymisen jälkeen ja kertoi, että hän oli ottanut minulle jo pari vuotta aiemmin henkivakuutuksen, ja jollen ryhtyisi maksamaan hänelle kuukausittain sitä summaa, joka palkastani jää pakollisten kulujen yli, hän "saisi ne vakuutusrahat tavalla tai toisella". Minulle ja asianajajalleni ei jäänyt epäselväksi se, että hän tarkoitti minun tappamistani. Asia varmistui, kun eräs hänen sukulaisensa soitti minulle kauhuissaan ja käski maksamaan, koska muuten mies tappaisi minut.

Oli kyllä aikamoinen tyyppi, mutta osasi peittää luonteensa ja tekonsa aika hyvin. Hän oli ollut käräjillä monessa petoksessa mukana, muttei tietenkään kertonut sitä ihan kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla