Mikä on tällä hetkellä suurin kriisisi?
Jos meillä ei olisi parisuhde hyvällä pohjalla ja aivan ihana terve vauva mä olisin jo menettänyt järkeni!
Ykkös asunnossa vesivahinko jonka vanosittain vakuutusyhtiö korvaa. Asunto piti laittaa myyntiin, mut nyt kaikki lattiat on revitty auki ja kuivatus on käynnissä.
Kakkos asunnossa pitää tehdä salaojat ja kellarin pesutilat uusiksi sieläkin vesivahinko (omakustanteinen). Olemme juuri tehneet kaupat ja saimme teitää että tontin lohkominen kesken eli rahaa menee sinnekin vielä vaikka kuinka paljon.
Itse olen jäämässä hoitovapaalle ja kaikesta pitäisi selvitä yhden palkalla... maksamme siis kahden asunnon lainoja päällekkäin.
Itse olemme väliaikais kämpässä ja koko omaisuus varastossa säilössä.
Tiedän et ei pitäisi valittaa, mut koko elämän ulkoiset perus puitteet on tällä hetkellä aivan säpäleinä.
Kommentit (26)
Mutta kun autokin pitäis tankata, ei siinä tankkauksessa mitään, mutta kun huoltoasema on väärässä suunnassa. Eli mä joudun ajamaan ensin 3 kilsaa väärään suuntaan ja sitten vasta pääsen oikeaan suuntaan ja matkaan.
Tulis kenkää niin pääsis tästäkin ;)
Raskaana. Lihon. En pysty hyväksymään muuttuvaa itseäni.
Parisuhde on myös ahdistava tällä hetkellä.
Ahdistaa kun en pääse tästä tilanteesta pois. Haluaisin paeta eikä pakoreittiä ole.
Epävarmuus tulevaisuudesta, ei taloudellista, mutta miten arkia alkaa pyörimään sitten kun kotiutuu ja kaikkea muuta mitä tuo tullessaan. Muutto on edessä asuntoon jossa pystyy pyörätuolilla menemään ja paljon joutuu opettelemaan uusia taitoja, että pärjätään.
rahahuolet ovat aina esillä. Ostimme valmistuvan asunnon ja kokoajan tulee yllättäviä lisäkustannuksia. Ahdistaa kaikki paperihommat ja ajanvaraukset sossuihin ja keloihin ymsyms...
Oma pieni kriisi on henkinen selviäminen oman nuoruudenkodin menetyksestä ja siitä miten muut perheenjäsenet siitä selviävät.
Parisuhde on lähes katkolla, mutta silti elelemme hyvässä sovussa, eikä se tunuu kriisiltä lainkaan.
Vaikeuksia hyväksyä miehen lapsi,joka asuu meillä.