Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kulutuksen suurjuhlaa..... joo.
15.09.2015 |
Tänään oli tilipäivä. Peruspalkka ja yhden viikonlopun lisät tuli. Laskut tuli maksettua. Kävin apteekissa ostamassa omat lääkkeet mihin upposi 100e. Sen jälkeen jäi minulle ja kahdelle lapselleni kuukauden ruokiin ja vaatteisiin 230e. Jee, ihanaa tämä kulutuksen suurjuhlaa. Onneksi myös minulla on varaa antaa suurista lisistäni pois sen 15%...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Taisi muuten olla 25% pois lisistä. Eli vaikutus on sellaiset 230e--->200e. Kyllä ainakin minulle se 30e on iso raha millä olisin saanut paljon ruokaa. ap