Jospa puhdistettaisiin ilmaa sopimalla, että mies tai nainen saavat ehdottaa ystävällisesti seksiä aina niin halutessaan?
Jos vastaus on ei, asia on loppuunkäsitelty. Eikä aiheuta seuraamuksia kysyjälle eikä vastaajalle.
Kommentit (5)
Ei. Ei todellakaan. Esimiesasemassa ei koskaan saa ehdottaa seksiä, ei valmentajana, ei opettajana, ei pankinjohtajana lainanhakijalle… näitä löytyy loputtomasti.
Niin, eihän mitään tarvitse kysyä, vaan senkun kertoo, että olen seksimyönteinen, ja saa ottaa, olen valmis. Kun toinen kääntää selkänsä ja lähtee kävelemään, pitäis jo tajuta, ettei mitään uikutusta tai tekstareita enää...
Ja onhan esim. sateenkaaren värit osoittamassa tiettyä asiaa, miksei siis voisi olla vaikka joku pinssi, millä antaa oitis ymmärtää missä mennään. kaikille selvä juttu, naiset vois joko kiertää kaukaa, tai ottaa salaa yhteyttä niin halutessaan. Jos on niin peloton, että ehdottelee, niin silloin vois pinssiäkin pitää. Kyllä nuo vaimon korviin tulevat kuitenkin jotain kautta.
Ei ehdotus haavaa tee, kunhan kuulija on vähintään 16,00000000000001-vuotias.
Minä kuljeskelen kaupungilla ilman housuja, anustappi perseessä, jonka kantaan on kirjoitettu sateenkaaren värein "Saa ottaa!". Kerran sen joku tempaisikin pois kirjaston edustalla ja tuikkasi oman sykkivänsä tilalle!
Seksin ehdottaminen satunnaisille ihmisille on seksuaalista häirintää. En kannata.