Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin luennolla

Vierailija
29.03.2022 |

Olen mies, joka taisi ihastua tänään luennolla naiseen. Kuulin häneltä puhetta pelkästään muutaman lauseen verran, mutta lauseiden sisältö paljasti hänet oikein sydämelliseksi ihmiseksi. Kun katseemme kohtasi, hänen kauniiden silmien katse, sai minut tuntemaan kuin kevätaurinko olisi lämmittänyt sieluani.

Olen nyt taukoamatta miettinyt tuota tapahtumaa, enkä saa häntä millään pois mielestäni. Melkein varmuudella nämä äkilliset tunteet ovat vain yksipuolisia, varmaankin tulen pitämään ihastumisen salassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan varattu, mutta voithan sinä seuraavalla luennolla jutella hänen kanssaan jotain ympäripyöreää. Sellainen on ihan normaalia käytöstä. Mutta älä ala heti mitään numeroa pyytää, sellainen on creepyä.

Vierailija
2/5 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli mun eksä niin kyseessä on narsisti, kierrä kaukaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaan varattu, mutta voithan sinä seuraavalla luennolla jutella hänen kanssaan jotain ympäripyöreää. Sellainen on ihan normaalia käytöstä. Mutta älä ala heti mitään numeroa pyytää, sellainen on creepyä.

Miksi kaikkien pitäisi olla aina automaattisesti varattuja? Minun kaveripiirissäni suurin osa on sinkkuja ja viihtyvät hyvin niin.

Vierailija
4/5 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kilteimmillä pojilla ei vielä yliopistossakaan yleensä oikein ollut kontaktia tyttöihin. 😔

Vierailija
5/5 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kannattaa vaan pitää turpa kiinni, ettei tule metoota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme