Onko hiivasyndroonaan mitään hyvää luontaistuotetta
Tai lääkettä. Tää on pilannut paljon elämästä ja jos alat tiukalle dieetille joka kyllä auttaa, niin laihtuu luurangoksi, ihmiset katsovat mikä narkkari.
Ja jos yhdenkin kerran lipsut siitä nauttimasta dieetistä koko keho räjähtää huutamaan lisää sokeria ja hiilareita. Ja peli on menetetty.
Onko tähän mitään lääkettä tai muuta apua?
Kommentit (14)
Vaginasta tulee raejuuston kaltaista mönjääkin.
Ap
Mulla auttoi, kun jätin liiat sokerit, höttöhiilarit ja etenkin hiivan pois ruokavaliosta. Sain syödä kaikkea muuta, en laihtunut. Kymmenen vuotta siinä meni, mutta kannatti.
Candida forte -kuuri on paras. Ja sitten jatkuvasti esim. Molkosan, Gefilus-tabletit ja -tuotteet, hapankaali, karpalomehu, sitruuna.
Syö Uotilan leipää, se on kuulemma soveliasta tuossa syndroomassa.
Gyne osaa sanoa mikä tulehdus se on. Ja apteekin testipakkaus. Sitten sokeria vähemmän jonkin aikaa (jos haluat) ja voide aina kun alkaa kutittaa esim. kuukaut. jälkeen, ei saa hautoa paksun vaatteen alla 24/7. Laihduttaa ei tarvitse, vaan ravinteita.
Mistäs sinä ap puhut?
Hiivasyndroomalla tarkoitetaan yleensä suolistossa mahdollisesti olevia hiivoja, eikä mitään ainoataan emätin hiivajuttuja.
AB piimä. Ja päänahalle on olemassa oma lääkeshampoo.
Toi ap taitaa olla melko tollo.
Hiivasyndorooma "diagnoosina" meinaa ennnenkaikkea suolistohiivoja.
Ei mitään alapään hiivatulehduksia.
Kaikenlaisia mätäpäitä tännekin kirjoittelee, kun itse keksvät sairauksien ja ongelmiensa nimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Toi ap taitaa olla melko tollo.
Hiivasyndorooma "diagnoosina" meinaa ennnenkaikkea suolistohiivoja.
Ei mitään alapään hiivatulehduksia.
Kaikenlaisia mätäpäitä tännekin kirjoittelee, kun itse keksvät sairauksien ja ongelmiensa nimetkin.
Millä perusteella päättelit, että Ap kyselee alapään hiivasta? Itsehän sinä taidat olla se mätäpää, hiivasyndrooma on tainnut itselläsi hypätä jo aivoihin.
Lääkäri sanoi minulle, että nää suolistohiivajutut on ihan huuhaata. Ei ole mikään lääketieteellinen juttu, johon pitäisi jotain lääkkeitä/luontaistuotteita ottaa. Ihmisellä on aina erilaisia hiivasieniä iholla, päänahassa, suolistossa, vaginassa yms. toki voivat lisääntyä liikaa ja aiheuttaa ongelmia. Mutta terveellinen ruokavalio on joka tapauksessa hyvä ihmisen terveydelle, myöskin suositon bakteerikannalle.
Kulli auttaa.