Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet vapaaehtoisesti lapseton, miksi tavoittelet deittisovelluksessa ihmistä, joka haluaa lapsia tulevaisuudessa?

Vierailija
25.08.2023 |

Eikö tämä ole aika selvä ongelma?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tavoitellut? Sitä varten parien tulisi tapailla hyvän aikaa ettei muodostu turhia odotuksia.

Vierailija
2/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta minulle ei ole mitenkään ratkaisevaa, haluaako toinen tulevaisuudessa lapsia vai ei. Kriteerini ovat, että yhdessä on hauskaa, seksi on erinomaista ja keskusteluissa on syvyyttä. Jos siitä kehittyy jotakin pitkäikäistä, hieno juttu. Mutta ei myöskään haittaa, jos yhteys kestää vain muutaman kuukauden tai vaikka vain yhden yön.

Eli toisin sanoen: vaikka sinulle lapsiasia olisi kynnyskysymys, ei se välttämättä ole sitä toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sovelluksesta etsii loppuelämän kumppania.

Vierailija
4/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kyllä stressaavaa jos tietäisi toisen haluavan jotakin mitä en pysty antamaan

Vierailija
5/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vela ihminen voi harrastaa seksiä ihmisen kanssa kuka lapsia haluaa? 

Vierailija
6/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kyllä stressaavaa jos tietäisi toisen haluavan jotakin mitä en pysty antamaan

Kannattaa antaa muiden ihmisten ottaa vastuu omista asioistaan, niin elämästä tulee paljon helpompaa ja hauskempaa.

Vierailija
7/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai vela ihminen voi harrastaa seksiä ihmisen kanssa kuka lapsia haluaa? 

Voi, ja voi seurustellakin. Mutta ehkäisystä kannattaa pitää itse huolta etenkin miehen, joka ei lapsia halua.

Vierailija
8/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluavan mieli muuttuu usein tällaisissa tapauksissa. Harva on oikeasti nähnyt ja kokenut, miten mukavaa on suunnitella yhteistä tulevaisuutta, johon lapset eivät kuulu.

Vierailija
9/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonta on mitä on. Hyvännäköinen nainen, joka ei halua lapsia, on harvinaisuus. Yhärit ovat poissa laskuista, joten jäljelle jäävät sellaiset, jotka haluavat tai luulevat haluavansa lapsia tai joilla ei ole asiasta mielipidettä.

Vierailija
10/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa tästä ainakaan ensimmäisten treffien aikana. Voi jäädä muuten hyvä kinos kolaamatta.

Vierailija
11/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta minulle ei ole mitenkään ratkaisevaa, haluaako toinen tulevaisuudessa lapsia vai ei. Kriteerini ovat, että yhdessä on hauskaa, seksi on erinomaista ja keskusteluissa on syvyyttä. Jos siitä kehittyy jotakin pitkäikäistä, hieno juttu. Mutta ei myöskään haittaa, jos yhteys kestää vain muutaman kuukauden tai vaikka vain yhden yön.

Eli toisin sanoen: vaikka sinulle lapsiasia olisi kynnyskysymys, ei se välttämättä ole sitä toiselle.

Ääliömäinen ajattelutapa. Eli tuhlaat tarkoituksella sellaisten ihmisten aikaa, jotka eivät tule haluamaan sinua parisuhteeseen sen vuoksi, että et tule haluamaan lapsia.

Vierailija
12/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliömäinen ajattelutapa. Eli tuhlaat tarkoituksella sellaisten ihmisten aikaa, jotka eivät tule haluamaan sinua parisuhteeseen sen vuoksi, että et tule haluamaan lapsia.

Parisuhteita, romansseja ja muita virityksiä on monenlaisia, ja niissä on kaikissa paljon potentiaalia hyviin kokemuksiin. Ei kaiken tarvitse johtaa elämänkumppanuuteen ja perheen perustamiseen ollakseen antoisaa. En jaksaisi itse millään deittailla noin tavoitehakuisesti.

Vierailija
13/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Joku 25-vuotias voi ihan hyvin haluta lapsia joskus kymmenen vuoden päästä. Siihen väliin mahtuu aika paljon deittailua, hauskanpitoa ja pitkä parisuhdekin. Ei lasten haluaminen tarkoita että niitä pitäisi heti saada.

Vierailija
14/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ilmaisee profiilissa suoraan tai epäsuoraan haluavansa tulevaisuudessa lapsia, kyseessä on todennäköisesti tapaus, johon on helppo tehdä riittävä vaikutus turvallisuudella,  lämpimyydellä ja muilla isimiesominaisuuksilla. Sitten muutamaa yötä myöhemmin, kun juttu tuntuu saavuttaneen luontaisen päätepisteensä, voi tuoda esiin tämän ristiriidan ja päättää näin tapailun kätevästi.

Vierailija
15/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteita, romansseja ja muita virityksiä on monenlaisia, ja niissä on kaikissa paljon potentiaalia hyviin kokemuksiin. Ei kaiken tarvitse johtaa elämänkumppanuuteen ja perheen perustamiseen ollakseen antoisaa. En jaksaisi itse millään deittailla noin tavoitehakuisesti.

Lapsia haluavalla se aika on rajallinen. Joten jos ei halua lapsia, niin se pitää ainakin tuoda lapsia toivovalle selvästi esiin jo alussa.

Vierailija
16/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluavalla se aika on rajallinen. Joten jos ei halua lapsia, niin se pitää ainakin tuoda lapsia toivovalle selvästi esiin jo alussa.

No, voi se olla ihan fiksu veto joissakin tapauksessa, mutta ei siihen ainakaan mitään velvollisuutta ole. Jos et halua lainkaan tavata ihmistä, joka ei halua lapsia missään vaiheessa, kyseesä on sinun dealbreakerisi, josta olet ihan itse vastuussa. Jos ei saa asiasta kysyttyä oma-aloitteisesti, ei se lisääntyminen sitten niin tärkeää ilmeisesti olekaan.

Vierailija
17/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsitoiveeni eivät todellakaan kuulu jollekin random Tinder-hoidolle 😃

Vierailija
18/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluavan mieli muuttuu usein tällaisissa tapauksissa. Harva on oikeasti nähnyt ja kokenut, miten mukavaa on suunnitella yhteistä tulevaisuutta, johon lapset eivät kuulu.

Valitettavasti tätä koetetaan toiseen suuntaan myös. Esitetään, että lapsettomuus on OK, mutta sitten pelataan "luulin että muuttaisit mielesi" -kortti.

Vierailija
19/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ilmaisee profiilissa suoraan tai epäsuoraan haluavansa tulevaisuudessa lapsia, kyseessä on todennäköisesti tapaus, johon on helppo tehdä riittävä vaikutus turvallisuudella,  lämpimyydellä ja muilla isimiesominaisuuksilla. Sitten muutamaa yötä myöhemmin, kun juttu tuntuu saavuttaneen luontaisen päätepisteensä, voi tuoda esiin tämän ristiriidan ja päättää näin tapailun kätevästi.

Kätevästi päättää tapailun? Just...

Vierailija
20/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavoittele. Mua tavoittelee miehet, joilla on lapsia, vaikka tämänkin olen profiiliin laittanut, että ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän