Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä jos 25 v. nainen seurustelis 17 v pojan kanssa?

Vierailija
14.09.2015 |

17 v. tai 18 v. :n pojan kanssa? Mitä mieltä olet?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:58"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:47"]Itse ajattelen seurustelusuhteiden (siis hetero) johtavan siihen että saadaan lapsi. 24v nainen saisi lapsen 17v pojan kanssa? Muuttaisivat sitten yhteen asumaan ja nainen kävisi töissä, poika koulussa.. Nainen elättäisi perheens ja hoitaisi vapaa-ajat pientä lasta... Entä jos lapsi tehtäisiin 7 vuoden kuluttua, kun äiti olisi 31v ja isä 24v muutaman vuoden aikuiselämää elänyt? Miehen kaverit olisivat vielä sinkkuja tai seurustelisivat, viettäisivät aikaa, pelaisivat pleikkarilla... Ymmärrän kyllä että moni ei ajattele lasta, ja ehkä AP ei edes lasta halua (tai saa)... Silloin parin ikäerolla on paljon vähemmän merkitystä. Jos oma poikani 17v seurustelisi 24v naisen kanssa, niin asia olisi ok, paitsi kertoisin kyllä mitä ajattelen mahdolliseta lapsen tekemisestä... 41v m [/quote] Aika moni 18-25vuotias on jo perheen isä. Huomannut vain omasta tuttavapiiristä. N24 [/quote] Voi olla että ajat ovat muuttuneet... En itse tunne yhtään 20v tai alle isäksi tullutta... Tunnetko sinä montakin? Voi olla että koulun/opiskelun/työn kautta tuntemista miehistä yhdellä tai kahdella olisi ollut lapsi jo 25v, mutta tämä sitten reilusta paristakymmenestä miehestä. [/quote] Parisenkymmentä. Melkein jokaisella entisellä ja nykyisellä koulukaverilla on muksuja. N24

[/quote]

Tuo on erittäin WT touhua nyt! Käy sääliksi niitä lapsia

Vierailija
2/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 00:06"]

Pitäisin outona, vaikka en sentään mitenkään sairaana. Hyvin lähellä täysi-ikäistä kuitenkin se nuorempikin. En uskoisi suhteella olevan tulevaisuutta, ja olisin varmaan huolissani jos minulla olisi esim. 17-vuotias veli tai poika (tai sisko tai tytär), joka seurustelisi 25-vuotiaan kanssa.

[/quote]Miksi olisit huolissasi? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:03"]

Mikäs tuossa. 17-vuotiaat tytöt on ihan keskenkasvuisia. Pissiä sitten valutellaan pois päästä aika monta vuotta. 25-vuotiaalla ehkä jo pahin sinisilmäisyys ohi.

[/quote]Minkäikäinen kommentoija on, oletettavasti miespuolinen? -ap

Vierailija
4/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:46"]

Mulla oli 17 vuotiaana 24 vuotias tyttöystävä ja kestilin pitkään mutta sitten hän halusi muuttaa toiselle puolelle maailmaa ja minä en. Voi juma niitä sänky taitoja ku ite oli kokematon. Kyllä kaverit oli kateellisia. Ja en miettinyt ikäeroa mutta neito taisi sitä ajatellakki kun eka valehtelin ikäni 19 vuotiaaksi. Onneks anto anteeks. Mies26

[/quote]

Vaikutat suunnilleen 15-vuotiaalta edelleenkin. Peruskoulu käytynä kuitenkin?

Vierailija
5/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:34"]

Miks kyselet muiden mielipiteitä, mitä väliä.

[/quote]Mielenkiinnosta. Ei sinänsä olekkaan väliä -ap

Vierailija
6/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:33"]

Mitähän tuonikäsen pojan äiti ajattelis siitä- tää mulla eniten mietityttää? -ap

[/quote]

Minulla on 17-vuotias poika. Olisin kyllä lievästi sanottuna ihmeissäni, jos hänellä olisi 25-vuotias tyttöystävä. Poika on aika lapsi vielä, joten miettisin onko nainen jotenkin jälkeenjäänyt kun kiinnostuu lapsista... Haluaisin kyllä tavata sen naisen ja syynätä vähän tarkemmin...

Pojalle tunkisin taskut täyteen kondomeja ja teroittaisin ja alleviivaisin, että en sitten halua mummoksi ennen kuin poika on vähintään 25 itse.

Vierailija
7/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:15"]

Mitähän tuonikäsen pojan äiti ajattelis siitä- tää mulla eniten mietityttää? -ap

[/quote]

Minulla on 17-vuotias poika. Olisin kyllä lievästi sanottuna ihmeissäni, jos hänellä olisi 25-vuotias tyttöystävä. Poika on aika lapsi vielä, joten miettisin onko nainen jotenkin jälkeenjäänyt kun kiinnostuu lapsista... Haluaisin kyllä tavata sen naisen ja syynätä vähän tarkemmin...

Pojalle tunkisin taskut täyteen kondomeja ja teroittaisin ja alleviivaisin, että en sitten halua mummoksi ennen kuin poika on vähintään 25 itse.

[/quote]Heh. No esim minulla ei ole perheenperustamisideaa ollenkaan. Ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen. Ja opiskelen muuten yliopistossa -ap

Vierailija
8/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanko, että tällainen suhde jotenkin vaurioittaisi sen osapuolia?

Vierailija
9/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:15"]

[/quote]

[/quote]Heh. No esim minulla ei ole perheenperustamisideaa ollenkaan. Ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen. Ja opiskelen muuten yliopistossa -ap

[/quote]

No ei se yliopisto ole mikään tae sille, etteikö sitä voi olla henkisesti hiukan kypsymätön. Kyllä 17-vuotias poika vaan on lapsi (pojallani on liuta samanikäisiä kavereitakin, ja jokainen heistä on vielä ihan kakara). Joten kyllä, ihmettelisin kovasti jos jotain normi 25-vuotiasta naista kiinnostaa.

Vierailija
10/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla voisi olla ikänsä puolesta jo akateeminen tutkinto taskussa, seurustelisi kuminpolttoa mopolla pyörittelevän amispojan kanssa. Tai lukiopojan kanssa, jolla on vielä kirjoitukset ja korkeakouluopinnot kokonaan edessä. Sillä pojalla ei olisi tuossa iässä vielä edes ajokorttia tai äänioikeutta, ei pääse baareihin ja armeijakin edessä. Mitä siis pitäisi ajatella? Aika uskomattomalta kuulostaa.

Vierailija
11/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:27"]

Nainen, jolla voisi olla ikänsä puolesta jo akateeminen tutkinto taskussa, seurustelisi kuminpolttoa mopolla pyörittelevän amispojan kanssa. Tai lukiopojan kanssa, jolla on vielä kirjoitukset ja korkeakouluopinnot kokonaan edessä. Sillä pojalla ei olisi tuossa iässä vielä edes ajokorttia tai äänioikeutta, ei pääse baareihin ja armeijakin edessä. Mitä siis pitäisi ajatella? Aika uskomattomalta kuulostaa.

[/quote]Pöh. Outo kommentti -ap

Vierailija
12/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Miten niin outo kommentti? Sanoin vain faktat siitä, millaiset voivat tavis 17-vuotiaan pojan ja 25-vuotiaan naisen elämäntilanteet olla.

Toki sinä voit mulle näyttää sen 17v pojan, jolla on akateeminen loppututkinto taskussa, joka ajelee jo oikeilla autoilla, on käynyt armeijan jne.

Vierailija
13/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää kommentoijien sukupuolet -ap

Vierailija
14/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17v poikani on kaunis runoratsu. Ja naisia riittää.

Vierailija
15/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Miten niin outo kommentti? Sanoin vain faktat siitä, millaiset voivat tavis 17-vuotiaan pojan ja 25-vuotiaan naisen elämäntilanteet olla.

Toki sinä voit mulle näyttää sen 17v pojan, jolla on akateeminen loppututkinto taskussa, joka ajelee jo oikeilla autoilla, on käynyt armeijan jne.

[/quote]Mitä noilla mainitsemillasi seikoilla on tekemistä seurustelun kanssa? Ulkoista sälää -ap

Vierailija
16/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä mun pojalle joka on 17v, että voisko seurustella 25v kanssa tai mitä olis mieltä, jos kaveri seurustelis. Vastaukseksi tuli hillitön määrä naurunaamoja jonka jälkeen WTF :D ja että sen ikäsen ajatusmaailma ja elämä on ihan erilainen kuin 17vuotiaalla. Jonkin aikaa saattais olla kivaa, ainaki kavereilla. Mietti myös, että vanhemman naisen kanssa saattas päästä baariin alaikäisenä...mut siis kuulema enempi noloo kuin siistii. "voi olla 1-2v vanhempi tai vuoden nuorempi, ihan selkee limitti täs iäs" ja olivat porukal analysoineet asiaa välkällä :D

Vierailija
17/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:34"]

Laitoin viestiä mun pojalle joka on 17v, että voisko seurustella 25v kanssa tai mitä olis mieltä, jos kaveri seurustelis. Vastaukseksi tuli hillitön määrä naurunaamoja jonka jälkeen WTF :D ja että sen ikäsen ajatusmaailma ja elämä on ihan erilainen kuin 17vuotiaalla. Jonkin aikaa saattais olla kivaa, ainaki kavereilla. Mietti myös, että vanhemman naisen kanssa saattas päästä baariin alaikäisenä...mut siis kuulema enempi noloo kuin siistii. "voi olla 1-2v vanhempi tai vuoden nuorempi, ihan selkee limitti täs iäs" ja olivat porukal analysoineet asiaa välkällä :D

[/quote]:D Hauska -ap

Vierailija
18/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:47"]Itse ajattelen seurustelusuhteiden (siis hetero) johtavan siihen että saadaan lapsi. 24v nainen saisi lapsen 17v pojan kanssa? Muuttaisivat sitten yhteen asumaan ja nainen kävisi töissä, poika koulussa.. Nainen elättäisi perheens ja hoitaisi vapaa-ajat pientä lasta... Entä jos lapsi tehtäisiin 7 vuoden kuluttua, kun äiti olisi 31v ja isä 24v muutaman vuoden aikuiselämää elänyt? Miehen kaverit olisivat vielä sinkkuja tai seurustelisivat, viettäisivät aikaa, pelaisivat pleikkarilla... Ymmärrän kyllä että moni ei ajattele lasta, ja ehkä AP ei edes lasta halua (tai saa)... Silloin parin ikäerolla on paljon vähemmän merkitystä. Jos oma poikani 17v seurustelisi 24v naisen kanssa, niin asia olisi ok, paitsi kertoisin kyllä mitä ajattelen mahdolliseta lapsen tekemisestä... 41v m [/quote] Aika moni 18-25vuotias on jo perheen isä. Huomannut vain omasta tuttavapiiristä. N24 [/quote] Olin järkyttynyt kun huomasin saman ollessani 25-vuotias. Kaikki ikäiseni (tai hieman nuoremmat) miehet joista olin kiinnostunut olivat jo perheellisiä. Tuli sellainen olo, että itse oli jo todellakin liian myöhään liikenteessä. "Parhaat" oli jo viety. Näitä miehiä muuten yhdisti sellaiset piirteet kuin viehättävä ulkonäkö, fiksuus ja TASAPAINOISUUS. Eli olivat jo hyvin kypsiä ikäisikseen ja varmasti hyviä isiä ja aviomiehiä. Olin niin kateellinen heidän vaimoilleen. t.edelleen sinkku

[/quote]

Sitten olet vain tavannut sellaisia miehiä, jolla on lapsia. Ylivoimaisesti suurimmalla osalla nuorista miehistä ei ole lapsia. Alle 20-vuotiaista vain 0,2 prosentilla ja 20-24-vuotiaistakin vain hieman yli 5 prosentilla.

http://www.stat.fi/til/vaerak/2013/01/vaerak_2013_01_2014-09-26_tau_006_fi.html

Joten kyllä niitä lapsettomia nuoria miehiä pitäisi löytyä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
19/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:46"]

Kyllä täytyy naisen olla jollakin tavalla vinksahtanut, jos sekaantuu alaikäiseen lapseen, olkoonkin, että suojaikäraja on saavutettu. Jos siis seurustelusta on kysymys. Onhan ne vanhat naiset ennenkin opettaneet pojille seksijuttuja, mutta ei se ole ollut seurustelua.

[/quote]

mites mies? onhan miehenkin oltava jotenkin vinksahtanut, jos sekaantuu lapseen? en ymmärrä, miksei alle 18-vuotiaiden anneta olla keskenään. 

Vierailija
20/123 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotiaana Kanariansaarilla vanhempieni mukana, iskun kivan työn olin sen huoneessa yötä. Vähän olin kännissä ja muistan vähän ihmetelleeni miksi nuorella tytöllä on oma hotellihuone eikä vanhempien huonetta ollut lähimaillakaan.
No olin luullut tyttö ikäisekseni mutta oli minua 10 vuotta vanhempi. Passin kuin näytti en uskonut mutta kun näytti vielä ajokortin oli pakko uskoa.
Oli minulla muitakin yli 20 vuotiaita tyttöjä kavereina lähinnä vaikka oli niissäkin jotain kipinää, joka ei johtanut kyllä sen enempään.
En siis periaatteessa ollut ikäeroa vastaan, mutta että juttu tuli mulle jälkeenpäin täytenä yllätyksenä, ei tuntunut mukavalta. Ja en edes harkinnut mitään rakastumista, selvää hän oli että sen ikäiseksi ihmiseksi tämä oli aivan tajuttoman lapsellinen.