Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tykkäilee toisen naisen kuvista facebookissa

Vierailija
14.09.2015 |

Olen epäillyt, että mieheni on ihastunut yhteen naiseen. Nyt huomasin että mies on käynyt tykkäämässä yli 20 naisen kuvasta. Tarkottaako tämä mitään, vai tykkäileekö mies muuten vaan kuvista? Ovat siis tuttuja keskenään ja tapaavat lähes päivittäin, ovat samassa paikassa töissä. Itse en tunne naista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu mielessä.

Vierailija
2/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, et niil on suhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:07"]Kertoo sen, et niil on suhe.
[/quote]
Sitä se ei kyllä kerro. Ehkä enemmänkin, että mies on vähän säälittävä. Ja creepy

Vierailija
4/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on vainoharhainen akka. Hrr...

Vierailija
5/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! :D

Vierailija
6/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun broidi tykkäilee nuorten neitien kuvia ja välillä kommailee, jotain sexy kuolaus juttuja niihin kuviin.
Vinkkasin, että jos mä näen ne, niin varmasti näkyy vaimollekin. Sitten tulikin hätä käteen, että miten saa yksityisasetukset muutettua. Neuvoinhan minä, ettei perheongelmia tulis.

Sitten veli kauniisti kiitti ja vikaksi totes, ettei noi tytöt tämmösestä sedästä välitä. Silmän iloa vaan hänelle. Voi jukolauta, että ketutti auttaminen. Rasvanen jätkä koko veli ja tilaisuuden tullen kyllä peuhaisi välittömästi.

Miehet!

Vierailija
7/7 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:19"]Mun broidi tykkäilee nuorten neitien kuvia ja välillä kommailee, jotain sexy kuolaus juttuja niihin kuviin.
Vinkkasin, että jos mä näen ne, niin varmasti näkyy vaimollekin. Sitten tulikin hätä käteen, että miten saa yksityisasetukset muutettua. Neuvoinhan minä, ettei perheongelmia tulis.

Sitten veli kauniisti kiitti ja vikaksi totes, ettei noi tytöt tämmösestä sedästä välitä. Silmän iloa vaan hänelle. Voi jukolauta, että ketutti auttaminen. Rasvanen jätkä koko veli ja tilaisuuden tullen kyllä peuhaisi välittömästi.

Miehet!
[/quote]

Niin. Laittaa mietityttämään kannattaako miesten kanssa mennä naimisiin, kun tuo vaimon kunnioittaminen ja yksiavioisuus on heille niin vaikeeta. Kaikkea ei voi vain kuitata sanomalla "miehet on miehiä". Mitähän ukot tuumais jos vaimokullatkin alkaisi julkisesti netissä jahtaamaan nuoria kolleja? Oisko kiva lukee jonku jannun sixpack kuvasta vaimon imelää kuolaamista "guuumah ;) "? Niiih! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi