Ikea Brimnes parivuode, miks myydään puolen vuoden jälkeen?
Eli oltais kiinnostuttu ko. sängystä, ja niitä onkin hirveästi käytettynä liikkeellä. Mutta miksi lähes poikkeuksetta ne on puolests vuodesta vuoteen vanhoja? Kai niissä sitten joku vika on oltava kerta jo puolen vuoden jälkeen vaihdetaan.? Miksi? Ei tullut vastaan yhtäkään vuotta vanhempaa.
Saa muuten suositella myös edullisia jenkkisänkyjä:-D
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:48"]En ikinä ostaisia käytettyä vuodetta. Vuoteen pitää olla uusi sen pitää olla ns. neitsyt minua varten. Ikinä en voisi nukkua vuoteessa missä on ties mitä harrastettu ja mitä sieltä jousten välistä löytää. Kyllä matkustaessa nukun vuoteissa missä useat ihmiset ovat nukkuneet ilakoineet irstailleet... Tiedän sen. Kotiini omaan makuuhuoneeseen en halua mitä käytettyä vuodetta, jonkun irstauden alttaria missä on siitetty siunatut lapset sekä äpärät. Ajatus siitä saa minut voimaan huonosti. [/quote] Sanot että "ikinä en voisi nukkua" ja jo heti seuraavassa lauseessa sanot että no matkoilla nukut :D
[/quote]
No matka on matka. Häpeän sitä... :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:48"]
Mä haluaisin kuulla kokemuksia myös! Näyttää kivalta, mutta mua epäilyttää, että saako sen koottua niin hyvin, ettei se yhtään heilu tai narise? Hiukan epäilyttää tuo Ikea-kama. Onhan se kivan näköistä, mutta joitain poikkeuksia lukuunottamatta ei kuitenkaan omasta mielestäni laadultaan kovinkaan hyvää. Tuo Brimneshän on niin halpa, että olen katsonut sitä ihan uutenakin, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa kun en luota kasaamistaitooni...
[/quote]
No ei kyllä ole kauhean halpa, tungon jälkeen ostat ne puiset levyt (?), itselleni suositeltiin ehdottmasti niitä kalliimpia ja tiheempiä ja olen kieltämättä ollut niihen tyytyväisempi. Sitten patja ja petari... Kyllä hinta nousee aika korkeaksi kun Ikeasta kyse. Mutta minä ainakin ihan tyytyväinen vaikka kokoamisessa meni ikuisuus.
Runkopatja = patja, jossa sängyn runko on jo valmiina. Onko siinä mielestäsi jotain muuta olennaista eroa patjaan + erilliseen sängyn runkoon verrattuna, 24?
Luulenpa että tuo Brimnes on sen verran halpa, ja siksi niitä on paljon liikkeellä > Voi laittaa hyvillä mielin kiertoon kun haluaa vaihtaa sisustusta, muuttaa, elämäntilanne muuttuu tms., kun sängyssä ei ole kiinni satoja tai tuhansia euroja, ei siis tarvitse säilyttaa vaan sen takia, ettei raaski myydä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:48"]
Mä haluaisin kuulla kokemuksia myös! Näyttää kivalta, mutta mua epäilyttää, että saako sen koottua niin hyvin, ettei se yhtään heilu tai narise? Hiukan epäilyttää tuo Ikea-kama. Onhan se kivan näköistä, mutta joitain poikkeuksia lukuunottamatta ei kuitenkaan omasta mielestäni laadultaan kovinkaan hyvää. Tuo Brimneshän on niin halpa, että olen katsonut sitä ihan uutenakin, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa kun en luota kasaamistaitooni...
[/quote]
No ei kyllä ole kauhean halpa, tungon jälkeen ostat ne puiset levyt (?), itselleni suositeltiin ehdottmasti niitä kalliimpia ja tiheempiä ja olen kieltämättä ollut niihen tyytyväisempi. Sitten patja ja petari... Kyllä hinta nousee aika korkeaksi kun Ikeasta kyse. Mutta minä ainakin ihan tyytyväinen vaikka kokoamisessa meni ikuisuus.
[/quote]
Ei tietenkään ole halpa jos hintaan laskee patjat ja petarin myös, mutta oletin että tässä puhutaan pelkästä rungosta, sehän on halpa.
Meillä Brimnes nitisi ja natisi, vaikkei edes irstailtu. Sitä ei tehnyt edes mieli kokeilla kun jo pelkkä kyljen kääntäminen aiheutti sairaan metelin. Puolen vuoden ja miljoonien eri kiristys- ja korjausyritysten jälkeen polttopuiksi, ei sitä kehdannut myydä. Polvet oli koko ajan verillä kun osui niihin teräviin kulmiin, vei ihan yhtä paljon tilaa kuin laatikoiden ansiosta säästi.
Jos on vaikka muutettu yhteen ja toinen sänky jäänyt tarpeettomaksi.
Tai sitten yli vuoden vanhat sängyt ei mene kaupaksi. En nyt puhu pelkästään rungosta vaan ihan sängystä.
Tai sitten on jotain vikaa ;)
Erottu ja myydään yhteinen omaisuus? Ostettu joku edullinen väliaikaissänky? Muutetaan yhteen ja toinen sänky jää tarpeettomaksi?
En ikinä ostaisia käytettyä vuodetta. Vuoteen pitää olla uusi sen pitää olla ns. neitsyt minua varten. Ikinä en voisi nukkua vuoteessa missä on ties mitä harrastettu ja mitä sieltä jousten välistä löytää.
Kyllä matkustaessa nukun vuoteissa missä useat ihmiset ovat nukkuneet ilakoineet irstailleet... Tiedän sen.
Kotiini omaan makuuhuoneeseen en halua mitä käytettyä vuodetta, jonkun irstauden alttaria missä on siitetty siunatut lapset sekä äpärät. Ajatus siitä saa minut voimaan huonosti.
Ikean sängyissä nitisee ne sälepohjat. Pienellä tuunauksella on äänetön. Itse laitoin jeesusteippiä niihin metalliosiin, minkä päälle sälepohjat tulee, yhdistin sälepohjat myös jeesusteipillä ja nippusiteillä toisiinta (ostin maskusta erikseen sälepohjan ja porasin niihin säleihen päihin reikiä joista ujutin nippusiteen ja voila) ja kuparilangalla kiinnitin osan säleistä niihin kannattimiin. Ei nitise eikä natise. Lisätueksi porasin kulmiin ylijääneitä Ikean metallisia seinäänkiinityslevyjä varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:48"]
En ikinä ostaisia käytettyä vuodetta. Vuoteen pitää olla uusi sen pitää olla ns. neitsyt minua varten. Ikinä en voisi nukkua vuoteessa missä on ties mitä harrastettu ja mitä sieltä jousten välistä löytää.
Kyllä matkustaessa nukun vuoteissa missä useat ihmiset ovat nukkuneet ilakoineet irstailleet... Tiedän sen.
Kotiini omaan makuuhuoneeseen en halua mitä käytettyä vuodetta, jonkun irstauden alttaria missä on siitetty siunatut lapset sekä äpärät. Ajatus siitä saa minut voimaan huonosti.
[/quote]No tuohon sänkyyn lätkäistään kyllä oma patja.
[/quote]
Täh! Eikai kukaan ihminen nuku muuten kuin RUNKOPATJALLA! Jösses...