Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kummilapsistasi?

Vierailija
14.09.2015 |

Mä en oikein, jos totta puhutaan

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.Molemmat poikia.Toinen on jo melkein aikuinen,menee inttiin. Pidetään silti yhteyttä säännöllisesti. Muistan pienellä lahjalla syntymäpäivänä ja jouluna.Minulle kummius ei pääty siihen kun kummilapsi pääsee ripiltä.Toinen kummilapseni aloitti tänä syksynä koulutiensä.

Vierailija
2/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen tykkään lapsista mutta kummilapseni on valitettavasti poikkeus enkä hänestä hirveästi pidä. Harmittaa, mutta eipä sille mitään oikein voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudesta kummilapsestani vanhin (20v) on melko rasittava, mutta ehkä hänkin tuosta vielä kypsyy. 15v on tosi teini ja kasvatus on ollut vähän niinsunnäin. Pyrin olemaan tukena ja tarjota semmoista, mitä kotoa ei tuu. 14v on hurmaava. Ihana. 11v on kiva ja rauhallinen. Vaikea sanoa, minkälainen hänestä vielä tulee. 6v:ssa on vähän pissiksen elkeitä ja nuorin 18kk on äärimmäisen rakas ja ihana.

Vierailija
4/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, vahemmistaan vähemmän.. odottavat aina ensimmäisenä suuria lahjoja. Uskoisin, että kummivalintaan vaikutti myös se.

Vierailija
5/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni on kiva
Hänen sisko on hurmaavampi
Ja pienin kummityttö on aivan rakastettava

Loistotyyppejä eivätkä edes outolasta kotoisin :-)

Vierailija
6/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ertiyisesti ärsyttää lahjarumba. En myöskään liiemmin osallistu kasvatukseen, sillä kummilasten vanhempien arvot ovat niin täysin erilaisia omiini verrattuna. Ehkä on niin, etten vain pidä lasten vanhemmista ja tämä heijastuu ikävä kyllä lapsiin.  

Vierailija
7/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yksi ja sekin pääsi nyt kesällä ripiltä.En ole kyllä koskaan ollut juuri missään tekemisissä tytön kanssa.Sukulais-suhteiden takia pyysivät aikanaan,enkä minä silloin vasta itse ripiltä päästyäni kehdannut kieltäytyä "kunniasta".
Enää en kummiksi suostuisi,mutta enpä ole kyllä vuosiin kuulunut enää kirkkoonkaan.

Vierailija
8/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi kummiksi mistään hinnasta. Lapset pilaa mm. lomamatkat ja ravintolaillalliset sekä ruokakauppareissut...

Vierailija
9/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Vierailija
10/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti.

Vierailija
11/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta kyllä, tytöstä en!

Vierailija
12/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pikkulapsista lainkaan. Ehkä siinä vaiheessa, kun tyttö oppii puhumaan ja kommunikoimaan niin alkaa olla helpompi vähän tutustua tuohon mukeloon.

Vierailija
13/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pikkutytöstä. Ihan kamalasti, ihan huipputyyppi on. 2 v

Vierailija
14/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En olekaan ollut sen perheen kanssa tekemisissä 10 vuoteen.

Vierailija
15/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsi on ihan ok, mutta muutamista muista lapsista tykkään kyllä enemmän. Lapsissa ja aikuisissa ehkä kolmasosa ihmisistä on semmoisia että tykkään keskivertoa enemmän, kummilapsi ei valitettavasti kuulu tähän porukkaan :( 

Vierailija
16/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, on sisaruksen lapsi ja läheisiä ovat. Kummilapsen lisäksi muutkin lapset tärkeitä.

Vierailija
17/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole kummilapsia.

Vierailija
18/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! :)

Vierailija
19/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mulla ei ole omia lapsia vielä, mutta olen veljeni tytön kummi ja ollaan läheisiä ja tehdään kaikenlaista kivaa yhdessä :)

Vierailija
20/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään,todella fiksu,hyvä luontoinen ja kaunis 15v tyttö.
t.m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme