Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon toinen nainen. Tavallaan. Haluatko jutella moralisoimatta?

Vierailija
14.09.2015 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:37"]Itsekin ollut kerran tietämättäni toinen nainen! Varsinainen sika oli kyllä se mies kun kahta naista pyöritti.
[/quote]

Mietinpä että mistä ihmeestä tuollainen käsitys tulee?

Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
22/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:05"]

Oonko itsekeskeinen, mutta sopisko että muut toiset naiset aloittaisivat omat ketjunsa, kun tässä menee jutut lukijoilta sekaisin?

Ap

[/quote]

Oonko itsekeskeinen, mutta sopisiko, että muut naiset hankkivat omat miehensä, kun tässä menee pariskunnan suunnitelmat sekaisin.

[/quote]

Ei pariskunnan vaan mahdollisesti toisen osapuolen. Mun tapauksessani mies elää onnellisena ja tilanteeseen tyytyväisenä.

Ap

[/quote]

Tuskin enää silloin, kun ensimmäinen nainen saa selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:15"]Miten niin "tavallaan"? [/quote] No mä en ole sen miehen nainen eikä hän mun mies. Ei ole olemassa "meitä". Emme haaveile emmekä kulje kohti parisuhdetta eikä mies kärsi kotonaan enkä minä korvaa hänelle mitään. Meillä on ihan pelkkä seksisuhde. Ap

[/quote]

Eli jos teillä on seksisuhde, niin miten olet vain tavallaan toinen nainen? Jos miehellä on kahden naisen kanssa seksiä, ja vaimo on se eka nainen, niin sinä olet toinen, ei siinä mitkään "tavallaan" lieventelyt auta. Miksi haluat vähätellä osaasi toisena naisena?

Vierailija
24/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:05"]

Oonko itsekeskeinen, mutta sopisko että muut toiset naiset aloittaisivat omat ketjunsa, kun tässä menee jutut lukijoilta sekaisin?

Ap

[/quote]

Oonko itsekeskeinen, mutta sopisiko, että muut naiset hankkivat omat miehensä, kun tässä menee pariskunnan suunnitelmat sekaisin.

[/quote]

Ei pariskunnan vaan mahdollisesti toisen osapuolen. Mun tapauksessani mies elää onnellisena ja tilanteeseen tyytyväisenä.

Ap

[/quote]

Tuskin enää silloin, kun ensimmäinen nainen saa selville.

[/quote]

No ehkä niin. Itsepä soppansa keittää. Mä sanoin alussa, että en sitten halua, että keneenkään sattuu tässä. 

Ap

Vierailija
25/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:15"]Miten niin "tavallaan"? [/quote] No mä en ole sen miehen nainen eikä hän mun mies. Ei ole olemassa "meitä". Emme haaveile emmekä kulje kohti parisuhdetta eikä mies kärsi kotonaan enkä minä korvaa hänelle mitään. Meillä on ihan pelkkä seksisuhde. Ap

[/quote]

Eli jos teillä on seksisuhde, niin miten olet vain tavallaan toinen nainen? Jos miehellä on kahden naisen kanssa seksiä, ja vaimo on se eka nainen, niin sinä olet toinen, ei siinä mitkään "tavallaan" lieventelyt auta. Miksi haluat vähätellä osaasi toisena naisena?

[/quote]

Meillä ei ole varsinaisesti suhdetta. Sillä miehellä on yksi nainen ja hän tapailee mua toisinaan seksin merkeissä. Satunnaisesti muitakin kai. 

Ap

Vierailija
26/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla pysty keskustelemaan asioista asioina. Tunteet vie. 

Vierailija
27/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:14"]

Haluisin mielummin kuulla teidän tarinat :)

[/quote]

Kerroin lyhyesti yhdessä viestissä. Riittikö se? :)

Ap

Vierailija
28/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: miksi?

Itse itkin ja oksentelin hysteerisenä tuntikausia kuultuani olleeni toinen nainen. Enkä edes haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta miehen kanssa, vaan kyseessä oli pelkkä seksisuhde. Itsetuntoni vajosi pohjamutiin enkä ole viidenkään vuoden jälkeen selvinnyt siitä täysin. Vaikken enää koe olevani hirveä ihmispaska, minulla on edelleen pettämiseen liittyviä pakkoajatuksia; mietin pettääkö mieheni tai joku lähipiirissäni ja minulla on jatkuva tarve todistella, etten itse petä. Skannaan arkea jatkuvasti pettämistilaisuuksien varalta ja jos sarjassa tai elokuvassa on edes tilaisuus, jossa joku saattaisi harkita pettämistä, pidättelen henkeäni ja toivon, ettei kukaan ajattele minua.

Kyyneleet nousevat silmiin, kun muistelen tuota tapausta.

Miksi olet kuviossa mukana vapaaehtoisesti? Millä logiikalla perustelet tuon itsellesi, että kykenet elämään itsesi kanssa?

Vierailija
29/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:34"]

Yksi kysymys: miksi?

Itse itkin ja oksentelin hysteerisenä tuntikausia kuultuani olleeni toinen nainen. Enkä edes haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta miehen kanssa, vaan kyseessä oli pelkkä seksisuhde. Itsetuntoni vajosi pohjamutiin enkä ole viidenkään vuoden jälkeen selvinnyt siitä täysin. Vaikken enää koe olevani hirveä ihmispaska, minulla on edelleen pettämiseen liittyviä pakkoajatuksia; mietin pettääkö mieheni tai joku lähipiirissäni ja minulla on jatkuva tarve todistella, etten itse petä. Skannaan arkea jatkuvasti pettämistilaisuuksien varalta ja jos sarjassa tai elokuvassa on edes tilaisuus, jossa joku saattaisi harkita pettämistä, pidättelen henkeäni ja toivon, ettei kukaan ajattele minua.

Kyyneleet nousevat silmiin, kun muistelen tuota tapausta.

Miksi olet kuviossa mukana vapaaehtoisesti? Millä logiikalla perustelet tuon itsellesi, että kykenet elämään itsesi kanssa?

[/quote]

Vaikea vastata. En olisi ollut tässä vielä pari vuotta sitten. Koko juttu tuntuu epätodelliselta. Emme tiedä toisistamme paljonkaan. Vietämme hauskan, nokkelan, huumorintajuisen hetken, juttelemme paljon ja sitten on seksiä. Sitten mies lähtee. 

Ap

Vierailija
30/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi näitä toisia naisia ollaan aina etunenässä moralisoimassa! EIKÖ se ole se MIES joka on tilanteesta vastuussa!? Miksi miesten annetaan aina pelleillä miten ne haluaa?? Ja naiset on on aina vaan se kaiken pahan alku ja juuri...

Vierailija
31/38 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:53"]En ymmärrä miksi näitä toisia naisia ollaan aina etunenässä moralisoimassa! EIKÖ se ole se MIES joka on tilanteesta vastuussa!? Miksi miesten annetaan aina pelleillä miten ne haluaa?? Ja naiset on on aina vaan se kaiken pahan alku ja juuri...
[/quote]

Tuli vaan mieleen, että tapaukset joissa nainen on se pettävä osapuoli, niin moralisoidaanko koskaan sitä toista miestä? Ei mielestäni. Silloinkin nainen on ainut syyllinen.

Vierailija
32/38 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:53"]En ymmärrä miksi näitä toisia naisia ollaan aina etunenässä moralisoimassa! EIKÖ se ole se MIES joka on tilanteesta vastuussa!? Miksi miesten annetaan aina pelleillä miten ne haluaa?? Ja naiset on on aina vaan se kaiken pahan alku ja juuri...
[/quote]

Tuli vaan mieleen, että tapaukset joissa nainen on se pettävä osapuoli, niin moralisoidaanko koskaan sitä toista miestä? Ei mielestäni. Silloinkin nainen on ainut syyllinen.
[/quote]

Totta!

Vierailija
33/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sä vähän "tavallaan" yksinkertainen tapaus?

Vierailija
34/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:20"]

Olen ihastunut varatuun, joka käyttää tilannetta hyväkseen ja puhuu mulle juttuja, jotka menevät hiuksenhienosti rajan yli. Ei kuitenkaan tee mitään, eikä oma moraalini antaisikaan periksi, mutta pitää minut juuri ja juuri koukussa, niin että haluan kuulla lisää. Hän saa tästä tietenkin pönkitystä omalle itsetunnolleen, "tuokin nainen niin haluaisi mua", ja kuitenkaan häntä ei voi syyttää mistään.

Eli sellainen on oma "tavallaan" tilanteeni. Pakko odottaa kunnes ihastus laantuu (ja laantuuhan sen, onhan tyyppi aikamoinen k-pää).

[/quote]

Ethän sä siis mikään toinen nainen ole. Sä olet vain ihastunut. Tunteiden sijasta olennaista on teot, ja sinähän kerrot, ettei mitään ole tapahtunut.

Joo, toki voisit sanoa sille miehelle, että pää kiinni, en kuuntele, tää ei ole sopivaa, mutta ei se tee susta toista naista, vaikka et näin tekisikään.

MIstä sä sen miehen tunnet, missä te tapaatte, missä se sulle puhelee? Kuinka usein?

Kiinnostuneena nro 5

Vierailija
35/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ollut kerran tietämättäni toinen nainen! Varsinainen sika oli kyllä se mies kun kahta naista pyöritti.

Vierailija
36/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:11"]

.

[/quote]

En.

Vierailija
37/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:20"]

Olen ihastunut varatuun, joka käyttää tilannetta hyväkseen ja puhuu mulle juttuja, jotka menevät hiuksenhienosti rajan yli. Ei kuitenkaan tee mitään, eikä oma moraalini antaisikaan periksi, mutta pitää minut juuri ja juuri koukussa, niin että haluan kuulla lisää. Hän saa tästä tietenkin pönkitystä omalle itsetunnolleen, "tuokin nainen niin haluaisi mua", ja kuitenkaan häntä ei voi syyttää mistään.

Eli sellainen on oma "tavallaan" tilanteeni. Pakko odottaa kunnes ihastus laantuu (ja laantuuhan sen, onhan tyyppi aikamoinen k-pää).

[/quote]Just. Eihän tuo mittään ole! Miksi valehtelit olevas toinen nainen, et lähellekkää

Vierailija
38/38 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:15"]Miten niin "tavallaan"?
[/quote]

No mä en ole sen miehen nainen eikä hän mun mies. Ei ole olemassa "meitä". Emme haaveile emmekä kulje kohti parisuhdetta eikä mies kärsi kotonaan enkä minä korvaa hänelle mitään. Meillä on ihan pelkkä seksisuhde.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi