Kaikki bi-naiset ovat parisuhteessa miehen kanssa
Siis ne, jotka eivät ole sinkkuja. Onko siis niin, että sanovat vain olevansa bi, koska niin saa miesten parissa huomiota?
Kommentit (44)
Minut voisi määritellä bi-seksuaaliksi, vaikka en itse näistä kaikista lokeroista ja määrittelyistä omalla kohdallani välitäkään. Naiset kiinnostaa seksuaalisessa mielessä, mutta romanttisessa parisuhteessa olen ainakin tällä hetkellä mieluummin miehen kanssa. Yksi iso syy siihen on se, että haluan perheen, ja toinen mitä täälläkin on tullut ilmi, että erittäin konservatiivinen perheeni ei suhdetta niin vain hyväksyisi. Enkä siksi jaksa tieten tahtoen tehdä omasta elämästäni hankalaa.
Mitä? Eivätkö kaikki miehen kanssa aiemmin suhteessa olleet ja jopa biologisia lapsia tässä suhteessa hankkineet ja sittemmin naiseen vaihtaneet naiset ole ap:n mielestä bi-seksuaaleja? Minä tunnen tällaisia useita. En sanoisi heitä lesboiksi, koska ovat olleet aiemmin ihan rakkaudellisessa parisuhteessa ja naimisissa miehen kanssa.
Mitä saatanaa :D suurin osa miehistä kenen kanssa olen ollut, ei oo ikinä tienny et oon bi. Miksi sillä pitäisi tehdä vaikutus kellekään tai olla tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Minut voisi määritellä bi-seksuaaliksi, vaikka en itse näistä kaikista lokeroista ja määrittelyistä omalla kohdallani välitäkään. Naiset kiinnostaa seksuaalisessa mielessä, mutta romanttisessa parisuhteessa olen ainakin tällä hetkellä mieluummin miehen kanssa. Yksi iso syy siihen on se, että haluan perheen, ja toinen mitä täälläkin on tullut ilmi, että erittäin konservatiivinen perheeni ei suhdetta niin vain hyväksyisi. Enkä siksi jaksa tieten tahtoen tehdä omasta elämästäni hankalaa.
No nyt on paras perutelu kaapissa olemiselle. Perhe ei hyväksy ja ei halua tehdä elämästä hankalaa. Juu, ei minunkaan äitini hyväksy homoja ja lesboja jne. Mutta itse olen ihastunut naiseen ja jos hänet saisin, en välittäisi vähääkään äitini mielipiteestä. Tekisin elämäni hankalaksi, jos eläisin sitä jonkun muun halun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eivätkö kaikki miehen kanssa aiemmin suhteessa olleet ja jopa biologisia lapsia tässä suhteessa hankkineet ja sittemmin naiseen vaihtaneet naiset ole ap:n mielestä bi-seksuaaleja? Minä tunnen tällaisia useita. En sanoisi heitä lesboiksi, koska ovat olleet aiemmin ihan rakkaudellisessa parisuhteessa ja naimisissa miehen kanssa.
Ei. Itse erosin miehestä, jonka kanssa on lapsiakin. En vain enäö viehäty yhtään miehistä, päinvastoin. Haluan vain naisen kanssa olla, joten en ole bi, olen lesbo vaikka aiemmin miehen kanssa olenkin ollut. Enää en ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saatanaa :D suurin osa miehistä kenen kanssa olen ollut, ei oo ikinä tienny et oon bi. Miksi sillä pitäisi tehdä vaikutus kellekään tai olla tekemättä?
Miksi olet valinnut olla kertomatta suurimmalle osalle miehistä?
Mulla on takana kolme pidempää parisuhdetta. Seuraavaksi ajattelin vakavissani naista, koska uskoisin, että olisin silloin seksuaalisesti tyytyväisempi. Uskon oman kokemukseni mukaan, että nainen osaisi paremmin tyydyttää seksuaalisesti kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vain teoreettinen bisse. Ei mitään konkreettista näyttöä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kanssa päätyy helpommin yhteen kuin naisen. Olen panseksuaali ja naimisissa miehen kanssa ihan siitä syystä että olen arempi lähestymään ja toisaalta tykkään että minua liehitellään. Miehet liehittelivät enemmän ja tämän vuoksi päädyin parisuhteeseenkin miehen kanssa. Jos muut olisivat lähestyneet samalla intensiteetillä, olisin varmaan päätynyt naisen kanssa yhteen.
"Panseksuaali." Oletko siis todellakin tavannut kaikkia sukupuolia ja seksuaalisia suuntautumisia edustavia henkilöitä jotta voit sanoa tuntevasi vetoa kaikkiin näihin?
Ei tarvitse. Riittää että minulle et ole väliä mitä siellä haarovälissä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse erosin miehestä, jonka kanssa on lapsiakin. En vain enäö viehäty yhtään miehistä, päinvastoin. Haluan vain naisen kanssa olla, joten en ole bi, olen lesbo vaikka aiemmin miehen kanssa olenkin ollut. Enää en ikinä.
Ai. Minä taas näkisin, että olet bi, jonka rakkauden kohteeksi on nyt valikoitunut nainen. Rakastat häntä, et ketä tahansa kivantuntuista naista. Miksi haluat sulkea menneisyytesi miehen kanssa pois? Jos koet olevasi lesbo, niin suhteesi miehen kanssa oli siis valehtelemista ja teeskentelyä, koska seksuaalinen suuntautuminen on synnynnäistä.
Miksi haluat ajatella niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kanssa päätyy helpommin yhteen kuin naisen. Olen panseksuaali ja naimisissa miehen kanssa ihan siitä syystä että olen arempi lähestymään ja toisaalta tykkään että minua liehitellään. Miehet liehittelivät enemmän ja tämän vuoksi päädyin parisuhteeseenkin miehen kanssa. Jos muut olisivat lähestyneet samalla intensiteetillä, olisin varmaan päätynyt naisen kanssa yhteen.
Totta, ja lisäksi on helpompi "uskaltautua" parisuhteeseen miehen kanssa kuin naisen. Ei tarvitse pelätä muiden suhtautumista eikä jännittää kaapista tulemista, ei kohdata ennakkoluuloja tai joutua selittelemään mitään.
Tämä on hieman surullista, jos on kovin yleistä, koska jos "helppous" ajaa bi-naisen heterosuhteeseen, voi moni lesbo jäädä kokonaan ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on aika paljon enemmän kuin bi/lesbo naisia, eli yllättäen on todennäköisempää päätyä miehen kanssa yhteen.
Luultavasti oikeasti naisista tarpeeksi kiinnostunut menisi naisen kanssa yhteen, ei harkitse muuta vaihtoehtoa. Ja jotkut muut miehen kanssa.
Ymmärrätkö nyt että kyse on bi-seksuaaleista, ei lesboista?
Nimenomaan. Mutta TEOT kertovat enemmän kuin sanat. JOS naiset ovat käytännössä miesten kanssa kuten aloittaja toteaa, silloin tulee kysymyksiä. Tai miesten kanssa enemmän. Jatka riitelyä keskenäsi, aihe ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vain teoreettinen bisse. Ei mitään konkreettista näyttöä asiasta.
Bi-curious.
Helpompi mennä hetero-kaavaa.
-Miehet tekee paremmin aloitteita, ei tarvitse murehtia aloitteiden tekemistä.
-Heterot hyväksytään ilman ongelmia, sukulaiset/ystävät ei herjaa tai hylkää. Ei tule mitään kommentteja
-Lapset saa nopeasti ja luonnollisesti ja ilmaiseksi.
-Miehille kelpaa melkein mikä muija vaan vierelle, sillä lailla helpompi kun ei tarvii muuta kuin omistaa píllün.
-Meidät ”opetetaanä” heterosuhteisiin, pienille tytöille jo kerrotaan miten miehiä pitää hoitaa, tehdään sitten kuten pitää, jotta ollaan ”hyviä naisia”. Ja lapset päälle.
-Hyvin harva kyseenalaistaa näitä kuviota. Tai halua rikkoa kaavaa. (Mieti kuinka moni uudestaan ja uudestaan hankkiutuu parisuhteeseen vaikkei niissä ole mitään järkeä, saati hankkii kakaroita)
-Hetero suhteet on statussymboli.
Naisista kiinnostuneita miehiä on niin paljon enemmän kuin naisista kiinnostuneita naisia, että tietenkin bi-naisena on todennäköisempää päätyä kimppaan miehen kanssa. Varsinkin kun monelle lesbollekaan ei bi kelpaa puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon kirjoittaja, mutta ehkä esim. siksi, että jotkut (juntit) miehet räväyttävät naisen bi-seksuaalisuudesta kuullessaan silmät lautasen kokoisiksi, huudahtavat AIJAA ja alkavat ehdotella jotain threesomejuttuja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon kirjoittaja, mutta ehkä esim. siksi, että jotkut (juntit) miehet räväyttävät naisen bi-seksuaalisuudesta kuullessaan silmät lautasen kokoisiksi, huudahtavat AIJAA ja alkavat ehdotella jotain threesomejuttuja :D
No eikös tuo olisi oiva keino testata onko idiootin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naisista kiinnostuneita miehiä on niin paljon enemmän kuin naisista kiinnostuneita naisia, että tietenkin bi-naisena on todennäköisempää päätyä kimppaan miehen kanssa. Varsinkin kun monelle lesbollekaan ei bi kelpaa puolisoksi.
Mitä, oikeesti, miksei?
Sanoisin, että meidän kulttuurissa on helpompi olla heterosuhteessa kuin homosuhteessa. Kaikki olettavat sinun olevan hetero, eikä tarvitse tulla jatkuvasti kaapista. Kaikki mallit ja normit ja ideaalit ohjaavat heterosuhteeseen. Ja onhan lapsia yleensä helpompi saada heterosuhteessa eli se voi vaikuttaa niihin, jotka haluavat lisääntyä. Lisäksi bi-naisen on helpompi kenties löytää kumppanikseen miehen, sillä miehiä vain on enemmän kuin naisista kiinnostuneita naisia. Osa bi-naiseksi identifioituneista eivät myöskään ole välttämättä romanttisessa mielessä kiinnostuneita naisista, vain seksuaalisessa mielessä eli voivat olla bi-seksuaalisia heteroita. Voi olla myös vaikeaa ryhtyä etsimään itselle naisseuraa, jos on tottunut olemaan miesten kanssa, ehkä ei aivan uskalla. Eikä kaikki välttämättä ole edes bi, vaikka niin väittävät. Ehkä vain haluavat identifioitua erilaiseksi kuin ”tavalliseksi”.
"Panseksuaali." Oletko siis todellakin tavannut kaikkia sukupuolia ja seksuaalisia suuntautumisia edustavia henkilöitä jotta voit sanoa tuntevasi vetoa kaikkiin näihin?