Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki bi-naiset ovat parisuhteessa miehen kanssa

Vierailija
29.03.2022 |

Siis ne, jotka eivät ole sinkkuja. Onko siis niin, että sanovat vain olevansa bi, koska niin saa miesten parissa huomiota?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten huomiota pitäisi hakea teeskentelemällä olevansa bi? Eikö naiset saa miesten huomion ja ihailun pelkästään olemalla naisia? Tai niin täällä ainakin vakuutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa päätyy helpommin yhteen kuin naisen. Olen panseksuaali ja naimisissa miehen kanssa ihan siitä syystä että olen arempi lähestymään ja toisaalta tykkään että minua liehitellään. Miehet liehittelivät enemmän ja tämän vuoksi päädyin parisuhteeseenkin miehen kanssa. Jos muut olisivat lähestyneet samalla intensiteetillä, olisin varmaan päätynyt naisen kanssa yhteen.

Vierailija
4/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä henkilöistä vain haluaa kuulua vähemmistöön ja lbgfeijgq+++ porukkaan. Jostain syystä he tosiaan lähes aina päätyvät pitkäaikaisiin suhteisiin vain miesten kanssa. Naisia saattavat välillä pussata ja halata mutta that's about it.

Vierailija
5/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on aika paljon enemmän kuin bi/lesbo naisia, eli yllättäen on todennäköisempää päätyä miehen kanssa yhteen.

Vierailija
6/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä henkilöistä vain haluaa kuulua vähemmistöön ja lbgfeijgq+++ porukkaan. Jostain syystä he tosiaan lähes aina päätyvät pitkäaikaisiin suhteisiin vain miesten kanssa. Naisia saattavat välillä pussata ja halata mutta that's about it.

Suurin osa määrittelee seksuaalisuutensa sen, no, seksuaalisuutensa mukaan. Se mihin romanttinen minä viettää saattaa olla kovinkin perinteinen valinta isoksi osaksi yhteiskunnan vuoksi. En voi olla ainoa nainen jolta tentattiin aina että missä poikaystävä/milloin teen lapsia miehen kanssa, niin työpaikalla kuin sukujuhlissa.

Vierailija
7/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa päätyy helpommin yhteen kuin naisen. Olen panseksuaali ja naimisissa miehen kanssa ihan siitä syystä että olen arempi lähestymään ja toisaalta tykkään että minua liehitellään. Miehet liehittelivät enemmän ja tämän vuoksi päädyin parisuhteeseenkin miehen kanssa. Jos muut olisivat lähestyneet samalla intensiteetillä, olisin varmaan päätynyt naisen kanssa yhteen.

Totta, ja lisäksi on helpompi "uskaltautua" parisuhteeseen miehen kanssa kuin naisen. Ei tarvitse pelätä muiden suhtautumista eikä jännittää kaapista tulemista, ei kohdata ennakkoluuloja tai joutua selittelemään mitään.

Vierailija
8/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinitukkajengi on usein myös tuomitsemassa translesbojen tyttödikeistä kieltäytyvät lesbot.

Aakkosjengiin kuuluvat nykyään lähinnä heteropolyamoriset, heteroaseksuaalit, heteroqueerit, heterokinkyt ja heteroturrit. Homoseksuaalit ovat heistä noloja transfoobikkoja ja genitaalifetisistejä.

Queeriksi tekee, jos ilmaiset sukupuoltasi epätyypillisesti, jos haluat tutustua toiseen ennen seksin harrastamista, tai jos haluat seksiä lähinnä tuntemattomien kanssa, jos sinulla vähäinen tai suuri kiinnostus seksiin, jos haluat vain yhden kumppanin kerrallaan tai sitten monta kumppania samaan aikaan. Jokainen haluaa olla speshul ja osansa sortopyramidista.

Vierailija
9/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ja lisäksi on helpompi "uskaltautua" parisuhteeseen miehen kanssa kuin naisen. Ei tarvitse pelätä muiden suhtautumista eikä jännittää kaapista tulemista, ei kohdata ennakkoluuloja tai joutua selittelemään mitään.

Biseksuaali kokee homofobiaa ainoastaan ollessaan samansukupuolisessa suhteessa.

Vierailija
10/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomiota. Ja olisiko osa kokeillut vain s-mielessä nuorena, alkoholi vaikuttaa. Oikeasti miehet kiinnostavat heitä palvontakohteena.

Vierailija
11/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Elämä.

No saat myös tieteellisen lähteen. https://www.google.fi/amp/s/www.refinery29.com/amp/en-gb/bisexual-women…

Selaa sivun puolivälin palkkikaavioon. 84 % heterosuhteissa.

Vierailija
12/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on bi. Oli pitkään yhdessä miehen kanssa, sitten eron jälkeen seurusteli lyhyesti naisen kanssa. Nyt on pidempään seurustellut toisen naisen kanssa. Ovat itse asiassa kihloissa. Tunnen muitakin biseksuaaleja ja kaikilla heillä on ollut sekä naisia että miehiä seurustelukumppaneina. En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
13/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaali kokee homofobiaa ainoastaan ollessaan samansukupuolisessa suhteessa.

Omassa tuttavapiirissä on runsaasti teoreettisia bissejä, jotka saattavat "viehättyä" toisista naisista, mutta ovat käytännössä olleet aina suhteessa miehen kanssa. Sitten tällä teoreettisella biseksuaalisuudella ollaan niin lgbtq-jengiä ja päsmäröidään homoseksuaalien asioita.

Sama ilmiö kuin tiedostavalla vihervasemmistolla, joka "viehättyy" transihmisistä ja soimaa transeista kieltäytyviä transfobiasta, mutta jostain kumman syystä heillä on kuitenkin aina perinteinen parisuhde toisen cissupaskan kanssa.

Vierailija
14/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Elämä.

No saat myös tieteellisen lähteen. https://www.google.fi/amp/s/www.refinery29.com/amp/en-gb/bisexual-women…

Selaa sivun puolivälin palkkikaavioon. 84 % heterosuhteissa.

Oikea linkki: https://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/02/20/among-lgbt-americans-b…

Vierailija
15/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi-nainen. Edellinen seurustelukumppanini, nykyinen hyvä ystäväni, oli mies. Nykyinen seurustelukumppanini on nainen. Olen seurustellut vakavammin kahden miehen ja kahden naisen kanssa elämäni aikana, ja lyhyitä tapailusuhteitakin on ollut molempien sukupuolien kanssa. Haluaisin kovasti tietää, mihin tutkimukseen ap väitteensä perustaa. "Kaveritkin on samaa mieltä kuin mä" ei ole riittävän luotettava lähde.

Vierailija
16/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tunnistaa varmaan varttibisset, jotka pussaavat ja hiplaavat toisia naisia näytösluonteisesti baarissa saadakseen miehiltä huomiota. Tai pariskuntia, joissa nainen toimii houkutuslintuna kolmenkimpalle ja Peran osallistumisesta kerrotaan vasta myöhemmin. Kiva päästä tuollaisten kuvioiden kokeilukappaleeksi.

Vierailija
17/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että näin on! Jotenkin bisset aina päätyy lopulta miehen sänkyyn. 

t. surullinen lepakko

Vierailija
18/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on aika paljon enemmän kuin bi/lesbo naisia, eli yllättäen on todennäköisempää päätyä miehen kanssa yhteen.

Luultavasti oikeasti naisista tarpeeksi kiinnostunut menisi naisen kanssa yhteen, ei harkitse muuta vaihtoehtoa. Ja jotkut muut miehen kanssa.

Vierailija
19/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen bi-nainen. Edellinen seurustelukumppanini, nykyinen hyvä ystäväni, oli mies. Nykyinen seurustelukumppanini on nainen. Olen seurustellut vakavammin kahden miehen ja kahden naisen kanssa elämäni aikana, ja lyhyitä tapailusuhteitakin on ollut molempien sukupuolien kanssa. Haluaisin kovasti tietää, mihin tutkimukseen ap väitteensä perustaa. "Kaveritkin on samaa mieltä kuin mä" ei ole riittävän luotettava lähde.

https://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/02/20/among-lgbt-americans-b… Muun muassa täältä selviää, että vain 9 % suhteessa saman sukupuolen kanssa. Sivun alempi kaavio. Ole hyvä.

Vierailija
20/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oikeasti naisista tarpeeksi kiinnostunut menisi naisen kanssa yhteen, ei harkitse muuta vaihtoehtoa. Ja jotkut muut miehen kanssa.

Ymmärrätkö nyt että kyse on bi-seksuaaleista, ei lesboista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi