Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi Perussuomalaisten äänestäjiä

Vierailija
14.09.2015 |

Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:48"]Äänestin persuja enkä kyllä todellakaan ole tyytyväinen. Olen julkisella puolella töissä, erehdyin luulemaan persujen olevan vasemmalle kallellaan työllisyyskysymyksissä. Väärässä olin. Ei minua silti sääliä tarvitse, opinpahan ettei tarvitse enää ainakaan persuja äänestää.
[/quote]

Sääillä tosiaan kukaan harvemmin mitään tekee, väärässä olemisen tuottaman ärsytyksen lisäksi tosin mietin ihan sitä että sitten kun leikkaukset iskee konkreettisesti ja ensimmäistä kertaa ei rahat riitäkään ja kiristää vyötä koko kansan puolesta vielä vähän lisää. On niin iholle tulevia muutoksia.

Vierailija
22/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin itse siis en ole äänestänyt heitä, mietin vain niitä joilla on ollut Persuista käsitys että ovat pienituloisten puolella, mistä se käsitys sitten onkaan tullut ja olipa tosi tai ei, niitä ihmisiä kuitenkin on runsain mitoin ja pettyneet äänenpainot alkavat kuulua. En usko että äänestivät tullakseen säästäjiksi vähästään vaikka Google voisi sen heille nyt kertoa. Ap"

Kaikissa tutkimuksissa on todettu Perussuomalaisten olevan työmiesten puolue. Näiden tulotaso on suunileen keskitulo. Koulutus on myös yhteiskunnan keskitasoa.

Vastutajat ovat aina haukkumassa Perussuomalaisia syrjäytyneiden, työttömien, pienituloisten, kouluttamattomien puolueeksi. Koska tämä haukkuminen on hyvin laajaa, moni uskoo että näin todella olisi.

Nyt tehdyt muutokset eivät paljoa muuta Perussuomalaisten äänestäjien taloudellista tilannetta, sillä leikkausten vastapainoksi saamme pieniä veronalenuksia. Jotkut Perussuomalaisten äänestäjien alat kärsivät huomattavasti enemmän (poliisit, palomiehet), mutta suuri ja kallis julkishallinto on nimen omaan Sosiaalidemokraattien sydämen asia. Jos siis haluaa suuren ja kalliin julkisen sektorin ja Suomen valtion konkurssin, niin kannattaa äänestää SDP.

41v m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi virheensä voi korjata seuraavissa vaaleissa. Toisaalta ei se ole pelkästään persujen syy nämä loistavat ideat ja niiden toteutus. Siihen vaan on jo totuttu ja on pelkkää realismia, että KEPU pettää aina.

Seuraavisa vaaleissa on taas hienoa seurata kun ne samat vanhat valitaan uudelleen sinne Arkadian mäelle kansaa edustamaan. Tästä voisi päätellä että emme ole Tuntemattoman Sotilaan ajoista oppineet yhtään mitään. Se herrojen tauti on pesiytynyt tavallisiinkin ihmisiin ja taas vaalien jälkeen huomaamme, että on hakattu päätä, jos ei karjalan mäntyyn, niin mäntyyn kuitenkin ja sama hurja tahti jatkuu. 

Vierailija
24/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli. Onhan se typerää jos ei erota populismia oikeasta politiikasta. Persujen toiminta on toki väärin Suomea ja suomalaisia kohtaan ja demokratian halveksumista.

Onneksi enää ei jytkytetä.

Vierailija
25/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:54"]

Oppositiosta on helppo huudella ja olla näsäviisas, loppu se huutelu aika äkkiä, kun joutuivat oikein töihin.

[/quote]

Oppositiosta olisi helppo huudella. Valitettavasti Rinne kavereineen näyttää löytäneen jonkun vanhan propagandamanuaalin vuodelta 1970 josta lainaillaan iskulauseita. Tai ehkei se ole valitettavaa koska se saa demarit kuulostamaan just niin naurettavilta kuin ne on.

Vinkkinä demareille ja vasureille. Työtön ja köyhä tarvitsee palkkaa maksavan työpaikan. Ei jotain pikku korjausta johonkin vitun sosiaalitukeen. Valtion ylivelkainen talous taas vaatii sen että tämä palkkaa maksava työpaikka on ihan oikea yksityisen sektorin työpaikka josta maksetaan veroja.

Tämän jos ratkaisette niin lupaan muuttaa mieltäni demareista. Toistaiseksi kuitenkin demarit ja vasurit keskittyvät lähinnä tuloeroihin ja muuhun lässytykseen jolla ei ole merkitystä tässä tilanteessa.

Vierailija
26/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:56"]

"Niin itse siis en ole äänestänyt heitä, mietin vain niitä joilla on ollut Persuista käsitys että ovat pienituloisten puolella, mistä se käsitys sitten onkaan tullut ja olipa tosi tai ei, niitä ihmisiä kuitenkin on runsain mitoin ja pettyneet äänenpainot alkavat kuulua. En usko että äänestivät tullakseen säästäjiksi vähästään vaikka Google voisi sen heille nyt kertoa. Ap"

Kaikissa tutkimuksissa on todettu Perussuomalaisten olevan työmiesten puolue. Näiden tulotaso on suunileen keskitulo. Koulutus on myös yhteiskunnan keskitasoa.

Vastutajat ovat aina haukkumassa Perussuomalaisia syrjäytyneiden, työttömien, pienituloisten, kouluttamattomien puolueeksi. Koska tämä haukkuminen on hyvin laajaa, moni uskoo että näin todella olisi.

Nyt tehdyt muutokset eivät paljoa muuta Perussuomalaisten äänestäjien taloudellista tilannetta, sillä leikkausten vastapainoksi saamme pieniä veronalenuksia. Jotkut Perussuomalaisten äänestäjien alat kärsivät huomattavasti enemmän (poliisit, palomiehet), mutta suuri ja kallis julkishallinto on nimen omaan Sosiaalidemokraattien sydämen asia. Jos siis haluaa suuren ja kalliin julkisen sektorin ja Suomen valtion konkurssin, niin kannattaa äänestää SDP.

41v m

[/quote]

Eikös Putkonenkin julistanut että Persut ovat työlaisten puolue ja että nimenomaan demarimiehet olisivat siirtyneet Persujen äänestäjiksi. Voisi kuvitella että tyytymättömyyttä tuossa porukassa jonkun verran nyt olisi. Toinen juttu on sitten se, että varmasti julkisella sektorilla on paljon demareita, mutta kyllähän virkamiehissä on paljon koulutettua ja hyvätuloistaporukkaa joka aika vähän tuntee yhteenkuuluvuutta duunareihin. Kyllähän Persut tässäkin tekivät silmänkääntötempun, jossa ensin muuttuivat "ainoaksi työväenpuolueeksi" ja Soini kai edelleen kärsii "pienen ihmisen unohtamisesta", mutta muu puolue näyttää "mamukriittisten johdolla" jytkyttävän oikeistolaisella linjalla ihan mielellään.

40v m

Vierailija
27/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:56"]

41v m
[/quote]

Veronalennukset ei hyödytä kuin rikkaita. Suomen julkinen sektori on saman kokoinen kuin Ruotsissa ja Norjassa, ja siihen kuuluu mm ILMAINEN KOULUTUS ja terveydenhuolto ja muut hyvinvointivaltion palvelut. Ja kyllä minä demarien äänestäjänä haluan ne palvelut säilyttää. Kun taas perussuomalaisporvarit ilmesesti haluaa yksityistää kaikki, sitähän tää "julkisen sektorin pienentäminen" tarkoittaa.

Kaikki paha loppuu aikanaan, niin myös junttiporvarien valtakausi.

Vierailija
28/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.

[/quote]

Haepa googlella mitä Uuspaavalniemi ja Soini yhdessä olivat mieltä valtion menoista jo ennen ensimmäistä jytkyä ja paljon ennen Kataisen hallitusta. Aivan menee niillä linjauksilla. 

Nyt kiristetään vyötä, koska valtion menot ovat kasvaneet siitä koko Kataisen ja Stubbin hallituksen ajan. Aikanaan olisi päästy pienemmillä leikkauksilla. Muistaakseni Uusis ehdotti, että otetaan käyttöön vuoden 2004 tai 2007 budjetti, en muista minkä vuoden budjetti. Silloin talous oli tasapainossa, mutta sen jälkeen sitä menopuolta on vain kasvatettu.

En kuitenkaan sen enempää ota asiaan kantaa. Äänestin aikanaan KD:ta, viimeksi kepua. Mielestäni perussuomalaiset kuitenkin tekevät juuri sitä, mitä ovat alunperin luvanneet, laittavat taloutta kuntoon.

[/quote]

Laittavat taloutta kuntoon kurittamalla kaikkein pienituloisimpia. Tällä keinolla ei taloutta edes saada kuntoon eikä Suomea kasvuun, vientiä pitää saada lisää, paljon lisää. Nykyinen politiikka on hälmöläisen peiton jatkamista ja säästyneet rahat päätyvät suuromistajien taskuihin, useat heistäkin ulkomaalaisia. Autoveron poisto antaa etua suurituloisille, ei tonnin eläkkeillä uusia autoja ostella. Halpojen, usein täysin käyttökelpoisten köyhälistöautojen paalaamisesta maksetaan näille rahamiehille vielä palkkio.

Vierailija
29/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:48"]

Äänestin persuja enkä kyllä todellakaan ole tyytyväinen. Olen julkisella puolella töissä, erehdyin luulemaan persujen olevan vasemmalle kallellaan työllisyyskysymyksissä. Väärässä olin. Ei minua silti sääliä tarvitse, opinpahan ettei tarvitse enää ainakaan persuja äänestää.

[/quote]

Sama täällä. Kuvittelin puolueen olevan pienituloisen suomalaissyntyisen työnmiehen puolella, mutta karvaasti sain pettyä. En kaipaa sääliä minäkään, oppia ikä kaikki sanottiin ennen ja sen näköjään pätee edelleenkin. Nyt olen taas pykälän verran viisaampi...

Vierailija
30/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataan köyhiltä ja annetaan rahat Kreikkaan ja maahanmuuttajille. Perussuomalaiset - Saat mitä tilaat

Vierailija
31/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppivat ainakin sen, että valta korruptoi ja absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti.

Vierailija
32/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi pettynyt köyhien kyykyttämisestä ja Kreikka-tukiin, mutta pahinta on ollut seurata persujen toimintaa tässä turvapaikanhakija-jupakassa. Persujen ehdotukset ovat olleet aivan päättömiä ja sellaisia joita ei voi toteuttaa, ihan kuin leikkisivät oppositiopuoluetta. Onneksi muilta puolueita on tullut fiksuja ehdotuksia, jopa vihreät ajavat fiksumpaa maahanmuuttopolitiikkaa kuin persut. Minulla ei ole mitään syytä äänestää persuja enää.

Vierailija
33/45 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erehdyin äänestämään persuja. Pettynyt olen :( Taidan palata ensi vaaleissa vasemmistoliiton pariin. Ei duunarille porvarit sovi, vaikka mitä sanoisivat maahanmuutosta ennen vaaleja.

Vierailija
34/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosikausia tiennyt, että persut ei ole sen kummoisempi puolue kuin muutkaan. 2011 ei ollut munaa mennä hallitukseen ja "kansan tahtoa" käytettiin tekosyynä. Nyt oli pakko siirtyä sanasta tekoihin ja ei se politiikka ollutkaan niin helppoa kuin mitä huutelivat oppositiossa.

Olen aina myös tiennyt, että puolue tulee hajoamaan. Sen sijaan olen ihmetellyt äänestäjien typeryyttä. Niellään kaikki vaalilupaukset.

Vierailija
35/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen tämän tiedotteen jälkeen Muutospuoluetta:
http://muutospuolue.fi/kansainvalinen-maahanmuuttokriittinen-rintama-on-perustettu

Vierailija
36/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terseppä terse persut

Vierailija
37/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:25"]Mä olen jo vuosikausia tiennyt, että persut ei ole sen kummoisempi puolue kuin muutkaan. 2011 ei ollut munaa mennä hallitukseen ja "kansan tahtoa" käytettiin tekosyynä. Nyt oli pakko siirtyä sanasta tekoihin ja ei se politiikka ollutkaan niin helppoa kuin mitä huutelivat oppositiossa.

Olen aina myös tiennyt, että puolue tulee hajoamaan. Sen sijaan olen ihmetellyt äänestäjien typeryyttä. Niellään kaikki vaalilupaukset.
[/quote]

Tiedän joitan äänestäneitä, kaikki enemmän tai vähemmän ahdingossa olevia ja olen Soinin preesensinkin nähnyt, jollain tasolla ymmärrän miksi äänestivät.

Ap

Vierailija
38/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalliliittolainen (40 vuotta kuulunut) äitini, 70-v, erehtyi äänestämään persuja. Katuu syvästi. Inhoaa Soinia nyt yli kaiken.

Vierailija
39/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin äänestää persuja. Onneksi en äänestänyt! Tiedän monia jotka äänestivät persuja ja sitä oikein mainostivat. Harmittaa heidän puolesta koska tulivat pahasti huijatuiksi.

Vierailija
40/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

[/quote]

Joo, onhan se ikävää, jos joku tosiaan on äänestäessään vilpittömästi kuvitellut, että persut oikeasti ajaisi pienituloisen asiaa.

[/quote]

Minulla on käynyt sama mielessä, onneksi en mennyt siihenkään lankaan ja pysyin äänestyspäivänä kotosalla. Nyt ei ole sellainen itse aiheutettu-olo, joka olisi varmaan todella paska. En ole oikein taitava itsepetoksessakaan, eli ottaisi kyllä luonnolle ihan täysillä.
[/quote]
minä kuvittelin että jotain muutosta parempaan tulisi perusduunarin kannalta kun äänestin PERSUJA,mutta entistä enemmän menee päin vittua.
minä olen nyt sitten äänestykset äänestänyt,en ikinä enään mene äänestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan