Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi Perussuomalaisten äänestäjiä

Vierailija
14.09.2015 |

Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.

[/quote]

Joo, onhan se ikävää, jos joku tosiaan on äänestäessään vilpittömästi kuvitellut, että persut oikeasti ajaisi pienituloisen asiaa.

Vierailija
2/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppositiosta on helppo huudella ja olla näsäviisas, loppu se huutelu aika äkkiä, kun joutuivat oikein töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"]

[/quote]

Joo, onhan se ikävää, jos joku tosiaan on äänestäessään vilpittömästi kuvitellut, että persut oikeasti ajaisi pienituloisen asiaa.

[/quote]

Minulla on käynyt sama mielessä, onneksi en mennyt siihenkään lankaan ja pysyin äänestyspäivänä kotosalla. Nyt ei ole sellainen itse aiheutettu-olo, joka olisi varmaan todella paska. En ole oikein taitava itsepetoksessakaan, eli ottaisi kyllä luonnolle ihan täysillä.

Vierailija
4/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

Niin, en keksi miksi muuten niin moni olisi heitä äänestänyt kun äänestysaktiivisuus kuitenkin kohdistui pienituloisten alueisiin.

Ja mitä puskista huuteluun tulee niin tosiaankin, tämä kaikki loppuisi jos Persut edes poistuisivat hallituksesta vaikka eivät tekisi mitään muuta, eivät edes huutelisi puskista. Mutta siellä pysyvät.

Vierailija
5/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen Perussuomalaisten äänestäjä.

Maan tilanne oli surkea kun nykyinen hallitus kasattiin, tulevaisuus näytti huonolta ja budjetti oli tolkuttoman pahasti miinuksella.

Edellisen (edellisten) hallituksen politiikka on ollut huonoa, koska eivät pystyneet korjaamaan taloutta, budjettia tai mieluiten molempia. Nyt yritetään tosissaan korjata molempia, ja isänmaallisena olen valmis etujen menetyksiin.

Vasemmistoliitolla ei ollut eikä ole mitään parempaa tarjota, joten älkää säälikö meitä. Ei minulla ollut muuta vaihtoehtoa, enkä koskaan äänestä viher/vas.

Voitte viher/vas Camberlaineinenne elää haaveissa, sillä minä äänestin Churchilliä, joka lupaa tietä vaikeuksien kautta voittoon.

41v m

Vierailija
6/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on käynyt sama mielessä, onneksi en mennyt siihenkään lankaan ja pysyin äänestyspäivänä kotosalla. Nyt ei ole sellainen itse aiheutettu-olo, joka olisi varmaan todella paska. En ole oikein taitava itsepetoksessakaan, eli ottaisi kyllä luonnolle ihan täysillä.

[/quote]

No kyllä sä myötävaikutit tulokseen, kuten kaikki muutkin duunarit/vähäosaiset/inhimilliset ihmiset, jotka olis voineet äänestää oikeita työväenpuolueita. 

Vierailija
7/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.
[/quote]
Joo

Vierailija
8/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]
Tämä

Vierailija
9/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populistista puhetta ja ei mitään arvoa: puheesi oli kuin säälittävä paavosieniniemen yritys nolata Perussuomalaisia : hymyillä täytyy kun muistelee tämän aamuistakin Ylen aamuteeveen haastattelua-paavo, sari ja joku perussuomalaisista olivat tentattavana miten nyt pakolaisasiassa.

Minä kadun etten äänestänyt Perussuomalaisia, sillä vain heillä on pokkaa virheitä tunnustaa. Tunnustaessaan voi ottaa vastuun toimia toisin myöhemmin: tyhmää ei ole virheiden teko vaan hulluutta on toistaa niitä.

Perussuomalaiset ovat kuin läpileikkaus kansasta, jota suomalaisiksi haukutaan: trendikästähän on feikata ja eli elää kuin toivoisi asioiden olevan, sillä pokka ei riitä olemaan ja elämään niin kuin asiat ovat todellisuudessa.

Minusta on tulossa hyvää vauhtia Perussuomalainen: jota surutta pilkataan ja arvostellaan ja jota ei yksikään kultturelli saati naturelli tunnu tuntevan lähipiiristään=)

Kumpi on oikeasti rohkea: puheissa rohkea vai teoissaan?

Vierailija
10/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]

[/quote]

Haepa googlella mitä Uuspaavalniemi ja Soini yhdessä olivat mieltä valtion menoista jo ennen ensimmäistä jytkyä ja paljon ennen Kataisen hallitusta. Aivan menee niillä linjauksilla. 

Nyt kiristetään vyötä, koska valtion menot ovat kasvaneet siitä koko Kataisen ja Stubbin hallituksen ajan. Aikanaan olisi päästy pienemmillä leikkauksilla. Muistaakseni Uusis ehdotti, että otetaan käyttöön vuoden 2004 tai 2007 budjetti, en muista minkä vuoden budjetti. Silloin talous oli tasapainossa, mutta sen jälkeen sitä menopuolta on vain kasvatettu.

En kuitenkaan sen enempää ota asiaan kantaa. Äänestin aikanaan KD:ta, viimeksi kepua. Mielestäni perussuomalaiset kuitenkin tekevät juuri sitä, mitä ovat alunperin luvanneet, laittavat taloutta kuntoon.
[/quote]

Niin itse siis en ole äänestänyt heitä, mietin vain niitä joilla on ollut Persuista käsitys että ovat pienituloisten puolella, mistä se käsitys sitten onkaan tullut ja olipa tosi tai ei, niitä ihmisiä kuitenkin on runsain mitoin ja pettyneet äänenpainot alkavat kuulua. En usko että äänestivät tullakseen säästäjiksi vähästään vaikka Google voisi sen heille nyt kertoa.

Ap

Vierailija
11/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat ainoita, jotka yrittävät pitää suomalaisten puolta hallituksessa. Esimerkiksi saivat läpi listan tiukennuksia maahanmuuttopolitiikkaan:

http://yle.fi/uutiset/suomi_suunnittelee_rajuja_kiristyksia_maahanmuuttopolitiikkaan__katso_lista_toimenpiteista/8299353

Eli lopeta säälittely ja ole nöyrästi kiitollinen että maasta löytyy isänmaallisia ihmisiä, jotka yrittävät hoitaa edellisten hallitusten sekoilut kuntoon.

Vierailija
12/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"] Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan. [/quote]   Joo, onhan se ikävää, jos joku tosiaan on äänestäessään vilpittömästi kuvitellut, että persut oikeasti ajaisi pienituloisen asiaa. [/quote] Minulla on käynyt sama mielessä, onneksi en mennyt siihenkään lankaan ja pysyin äänestyspäivänä kotosalla. Nyt ei ole sellainen itse aiheutettu-olo, joka olisi varmaan todella paska. En ole oikein taitava itsepetoksessakaan, eli ottaisi kyllä luonnolle ihan täysillä. [/quote] minä kuvittelin että jotain muutosta parempaan tulisi perusduunarin kannalta kun äänestin PERSUJA,mutta entistä enemmän menee päin vittua. minä olen nyt sitten äänestykset äänestänyt,en ikinä enään mene äänestämään.

[/quote]

niitä on kyllä oikeitakin työväenpuolueita, äänestämättä jättäminen antaa lisää valtaa porvareille. duunarin pitää osata ajatella omaa etuaan, eikä äänestää kaiken maailman pyrkyreitä ja populisteja. 

Vierailija
13/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:04"]Populistista puhetta ja ei mitään arvoa: puheesi oli kuin säälittävä paavosieniniemen yritys nolata Perussuomalaisia : hymyillä täytyy kun muistelee tämän aamuistakin Ylen aamuteeveen haastattelua-paavo, sari ja joku perussuomalaisista olivat tentattavana miten nyt pakolaisasiassa.

Minä kadun etten äänestänyt Perussuomalaisia, sillä vain heillä on pokkaa virheitä tunnustaa. Tunnustaessaan voi ottaa vastuun toimia toisin myöhemmin: tyhmää ei ole virheiden teko vaan hulluutta on toistaa niitä.

Perussuomalaiset ovat kuin läpileikkaus kansasta, jota suomalaisiksi haukutaan: trendikästähän on feikata ja eli elää kuin toivoisi asioiden olevan, sillä pokka ei riitä olemaan ja elämään niin kuin asiat ovat todellisuudessa.

Minusta on tulossa hyvää vauhtia Perussuomalainen: jota surutta pilkataan ja arvostellaan ja jota ei yksikään kultturelli saati naturelli tunnu tuntevan lähipiiristään=)

Kumpi on oikeasti rohkea: puheissa rohkea vai teoissaan?

[/quote]

Saat toki lukea tekstini miten tahdot ja tulkita maailmaa myös miten tahdot. Omasta puolestani tämä ajatus kuitenkin lähti erään Persun ironisesta kommentista takinkääntämisestä. Aloin miettiä että kuinka paljon tuolla jossain on oikeasti ihmisiä jotka joutuvat nyt osoittamaan mieltään omaa puoluettaan vastaan säilyttääkseen edes jonkin säälittävän toimeentulon.

Vierailija
14/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat vain kolmannes hallituksesta ja se tarkoittaa, että joutuu tehdä kompromisseja tai sitten olemaan tekemättä mitään, kuten nykyisin oppositiosta huutelevat puolueet huomasivat edellisellä hallituskaudella.

Vierailija
15/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:14"]

Perussuomalaiset ovat vain kolmannes hallituksesta ja se tarkoittaa, että joutuu tehdä kompromisseja tai sitten olemaan tekemättä mitään, kuten nykyisin oppositiosta huutelevat puolueet huomasivat edellisellä hallituskaudella.

[/quote]

nNe on TOISIKSI SUURIN PUOLUE niin kuin demarit viime kaudella. Ei demarit tehnyt tällaisia "kompromisseja" kaudellaan. Ei nää on kompromisseja, nää on ÄÄNESTÄJIEN YLI KÄVELEMISTÄ TÄYSIN. 

Vierailija
16/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki tää paska, mitä sataa nyt tavallisten palkansaajien niskaan, on osittain persujen äänestäjien vika. Mun ei käy niitä sääliks, Soinista näkee kilometrien päähän, että se on pelkkä populistinen tyhjänlupailija. Mun käy sääliks niitä, keiden elämään nää leikkaukset nyt vaikuttaa ja sitä osaa kansasta, joka äänesti oikeita työväenpuolueita ja on tähän syyttömiä. Persujen äänestäjien PITÄISIKIN HÄVETÄ. 

Vierailija
17/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"]Havahduin juuri siihen kuinka petetyiksi heidän täytyy itsensä näinä päivinä tuntea ja alkoi vilpittömästi säälittää. Moni heistä on varmasti ollut jonkinlaisessa ahdingossa ja toivonut aitoa muutosta tavallisen ihmisen arkeen ja nyt ymmärtävät että antoivat äänensä ilmaiseksi EK:lle Soinin suotuisalla myötävaikutuksella. Ja maahanmuuttajiakin on 10 000 lisää Suomessa ennen kun Soini ehtii siihenkään kissaa sanoa. Ehkä viimein vastalauseet saa jonkin rakentavan kanavan.
[/quote
Uo

Vierailija
18/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 22:14"]Perussuomalaiset ovat vain kolmannes hallituksesta ja se tarkoittaa, että joutuu tehdä kompromisseja tai sitten olemaan tekemättä mitään, kuten nykyisin oppositiosta huutelevat puolueet huomasivat edellisellä hallituskaudella.
[/quote]

Minkä tällä kaudella läpi menevien asioiden puolesta he siellä tekevät nyt nuo kompromissit? (Jos nyt siis ovat kompromisseja, tämäkään kun ei täysin selvää ole minulle että onko nämä nyt kompromisseja vai toivottu suunta.) Se on yksi asia mitä juuri mietin että jos kaikki nämä heikoimpaan kansanosaan kohdistuvat leikkaukset on ok, niin minkä puolesta tämä kannattaa heidän näkemyksen mukaan tehdä? Eli mille asialle ne äänet on annettu.

Ap

Vierailija
19/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Soini jättää ruorin, kokee puolue SMP:n kohtalon. Näivettyy ja kuolee pois.

Vierailija
20/45 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja enkä kyllä todellakaan ole tyytyväinen. Olen julkisella puolella töissä, erehdyin luulemaan persujen olevan vasemmalle kallellaan työllisyyskysymyksissä. Väärässä olin. Ei minua silti sääliä tarvitse, opinpahan ettei tarvitse enää ainakaan persuja äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme