Eskarilainen oli järkyttynyt kun sai kuulla opelta miten vauva kasvaa äidin mahassa
Se ei ole vauva vaan sikiö vielä tuossa vaiheessa, ja se kasvaa kohdussa, ei mahassa.
Kommentit (9)
Miksei enään edes lasten anneta olla enään edes lapsia?
Kyllä joillakin kasvaa mahassa, niitä kutsutaan masuasukeiksi. Nykyään jo aika yleistä.
Siellä se vauva kasvaa mahassa namien, herkkujen ja tietysti limpskaa keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillakin kasvaa mahassa, niitä kutsutaan masuasukeiksi. Nykyään jo aika yleistä.
Tarkoittaako se kohdun ulkopuolista raskautta, joka johtaa siihen että vauva puree itsensä ulos vatsapeitteiden läpi kuten Alien-elokuvan avaruusvauva teki?
Vaihtoehtoisesti masuasukki ryömii ulos äidin suusta sitten kun sen sormiin on kasvanut sellaiset koukkumaiset kynnet
Liian vanhanaikaista.
Isistä tulee äiti!
Isi on raskaana, prosessi peeeniksenkehittelyssä vielä vähän kesken. Tissit lähtee ensin, kunhan vauveli on syntynyt isin vielä olemassa olevasta kohdusta. Siemenet antoi naapurin pera. Äitiäiti ruutasi ruiskulla sisään. Semmosta se tänään.
Onko aloittajalla jäänyt osa kasvatustehtävästä rästiin? Lapsi varmasti kyselee, yleensä ennen kuin täyttää 5 vuotta, vauvoista ja mistä olen tullut - kysymyksiä. Et tainnut olla silloin hereillä tai muuten ajatus mukana. Se on niin helppo kuitata noi kyselyt "höpöhöpö" - tai "se on aikuisten juttu" - vastauksilla, mutta nykyään aika on toinen kuin 25 vuotta sitten.
Eihän täydellistä äitiä tai isää tai lapsuutta ylipätään ole olemassakaan, mutta parhaansa on yritettävä, ohjattava, opastettava, kasvatettava, ruokittava ja pidettävä perusturvallisuudesta huolta, ettei lapsesi ole joku päivä vaikka ostarinpolttaja...
Eikös haikara tuo vauvan korissa ovelle? Niin minä olen syntynyt, äiti kertoi! Isä ei muista.
Aika sairasta että sitä seksuaalirummutusta pitää kohdistaa jo esikouluikäisille!