Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun heräät aamulla.. oletko onnellinen?

Vierailija
29.03.2022 |

Minä en. Toivottavasti sinä olet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aamusta. Ilmasta ja omasta voinnista.

Vierailija
2/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pitkällä sairauslomalla eli työtapaturmaeläkkeellä! Pää toimii, jalka ei joten nyt on aikaa kerrankin hyvällä omallatunnolla lukea ja kirjoitella niin paljon kuin jaksaa. Ja kodinkin pystyn kutakuinkin hoitamaan, vakuutusyhtiö maksaa täyden palkan. Tottahan minä fysioterapeutillakin käyn ja jumppaan, mutta ei se luita korjaa kattotyökuntoiseksi.

Vierailija
4/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa heti jonkin aikaan kun pitää nousta sängystä, mutta sitten jo ok muutaman minuutin päästä. Se sängystä nouseminen on haastavin osuus.

Vierailija
5/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnellisuushan ei ole mikään pysyvä käsite vaan riippuu täysin elämäntilanteesta missä kulloinkin saa/joutuu elämään. Jos on menossa kuormittava elämänvaihe, onnea voi silti kokea pitkin päivää pienistä asioista, vaikka ei herätessään kokisi olevansa millään muotoa onnellinen. Eri asia jos on mielenterveyden kanssa enemmänkin ongelmia, kuten vaikeaa masennusta...

Vierailija
6/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan nyt, kun olen nukkunut yöt tosi huonosti jo pitkään ja väsyttää koko aika.

Tänäänkin pitäisi jaksaa tehdä ilta töitä  mutta tuntuu että nukahdan istualleni. Otan välillä pikku torkut ja jatkan sitten

Vierailija
7/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, joka aamu. Pienellä eläkkeellä elän mutta kaikki on hyvin. Koronan jälkeen on ensimmäinen matka edessä.

Vierailija
8/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen krapulassa.

Vierailija
9/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus herään onnellisena. Sama tunne kuin pikkulapsena. Sitten muistan nykyisyyden ja onnen tunne loppuu siihen.

Vierailija
10/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kahvia ja siihen maitoa, niin jokseenkin onnellinen. Eikä päivän aikana tiedossa yhdenkään ikävän ihmisen kohtaamista. Eikä mitään paikkaa jomota.

Vierailija
11/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oliisin onnellinen jos mun elämä olisi rahallisesti turvattu niiin että mun ei tarvitsisi olla julmien, ahneiden ja kyllmäveristen ihmisten kansssa tekemisissä ja elämä oliisi kuitattu silllä rahallla.

Vierailija
12/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen jo siitä että herään kotona enkä sairaalassa.

Vierailija
13/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En muista koska olisin viimeksi ollut onnellinen.

Vierailija
14/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska mulla on joka aamu hirveä pääkipu.

Vierailija
15/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vältän tietoisesti päivän aloittamista pahalla päällä ja kiroillen. Niinpä pomppaan reippaasti ylös heti kun kello soi 4:55 ja kyllä, oikeastaan olen onnellinen.

Vierailija
16/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muistan kylläkin vielä sen tunteen. Siitä on vuosia. Mutta pienistäkin asioista voi olla onnellinen.

Vierailija
17/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus muuten ”ok”, mutta joskus karmea ahdistus.

Olen välillä iloinen ja tyytyväinen moniin asioihin, mutta täysillä onnellinen en ole kai ollut vuosiin.

Vierailija
18/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vältän tietoisesti päivän aloittamista pahalla päällä ja kiroillen. Niinpä pomppaan reippaasti ylös heti kun kello soi 4:55 ja kyllä, oikeastaan olen onnellinen.

Pahalla tuulella oleminen ei ole onnellisuuden vastakohta.

Eikä kellonajallakaan ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa.

Vierailija
19/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkkumaan ilman alkoholia kun stressitasot on niiin korkealla jatkuvastii.

Vierailija
20/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi millään nousta uuteen päivään. En herää onnellisena, vaan kauhun sekaisin tuntein. Miten taas jaksan ja selviän tästäkin päivästä. Haluaisin vain luovuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi