Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiiko Tao Tao nykylapsille?

Vierailija
29.03.2022 |

Vai onko se liian hidastempoinen? Löysin kevätsiivotessa vanhoja videoita ja tuli mieleen että tykkäsin itse pienenä siitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin pienenä. Mutta sitten kun katsoin muutaman jakson aikuisena (juurikin miettien, että tykkäisivätköhän omat lapseni), tulin siihen lopputulokseen, että niissä oli aika brutaalejakin jaksoja. En enää muista, mitä jaksoissa tapahtui tarkkaan ottaen, mutta olin aika kauhistunut ja niin jäi sitten näyttämättä omille lapsille, jotka oli silloin vielä aika pieniä. 

Vierailija
2/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Hopeanuoli täytyy olla, ei niistä muuten kasva isoja ja mahtavia kakaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sopii. Tao Tao oli aivan ihana

Vierailija
4/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoinen mustavalkoisuus ei enää toimi. Nyt pitää olla jompikumpi tai kanki.

Vierailija
5/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset katsoivat niitä automatkoilla ipadillä muutama vuosi sitten. Olivat ehkä 4 ja 6. Tykkäsivät kovasti ja matka taittui mukavasti kun yksi jakso kesti sen puoli tuntia. Ja niissä oli se ihan paras kertojaääni, kukakohan se oli?

Vierailija
6/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset katsoivat niitä automatkoilla ipadillä muutama vuosi sitten. Olivat ehkä 4 ja 6. Tykkäsivät kovasti ja matka taittui mukavasti kun yksi jakso kesti sen puoli tuntia. Ja niissä oli se ihan paras kertojaääni, kukakohan se oli?

Inkeri Wallenius lukee wikipediassa

Vierailija
7/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yakari onkin sitten jo varmaan kielletty.

Vierailija
8/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä varmaankin löytää toksista maskuliinisuutta.

Vierailija
9/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno suomenkielinen tunnari Taotaossa ainakin on! :)

Vierailija
10/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lapsille tao taon pyörimään eivätkä jaksaneet katsoa jaksoa loppuun. Itse tykkäsin lapsena.

Vierailija
11/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kiinnostaisi myös nykylapsia, Tao Tao on kuitenkin pienempien lasten juttu, lapsihan voi itse päättää tai ilmoittaa kiinnostuksensa. Kokeile! tykkääkö, itse olen mieltä, että voisi olla rauhoittavaa katsottavaa nykymenon räiskinnän rinnalle.

Vierailija
12/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset katsoi sitä pienempänä usein autossa. Jyri-hämähäkki vähän pelotti nuorempaa.

Vierailija
13/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman arveluttavia opetuksia. Esim. tikan ja variksen(?) rakkaustarina.

Lopussa heidät erotetaan tai eroavat ja todetaan että kyllä puoliso on parempi etsiä omiensa joukosta.

Vierailija
14/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin huolestuttavana, jos joku vanhempi lastensarja on nykylapsille liian hidastempoinen! Herranjestas sentään, ei se ihmisen biologia ole miksikään parissakymmenessä vuodessa muuttunut. Pitää osata rauhoittua ja keskittyä vielä nykyäänkin: vaatikaa itseltänne enemmän!

Vierailija
15/15 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaki ja Nuka !