Kuinka ottaisit asian, jos isäsi tai äitisi uusi kumppani olisi itseäsi nuorempi?
Kommentit (19)
Enemmän järkyttyisin, jos lapseni ottaisi minua vanhemman puolison. Vanhemmat eläkööt miten haluavat.
Äition kuollut, mutta kyllä ihmettelisin millä ihmeellä seitsemänkymppinen isäni saisi kolmekymppisen nuorikon. Heh
Tajuaisin olevani yhtäkkiä amerikkalaisessa elokuvassa. Todellisuudentajuni hajoaisi ja ajautuisin psykoosiin.
Ei olisi ok, ihan varmasti jäisi yhteydenpito minimiin tai loppuisi kokonaan.
Jos isälläni olisi minua nuorempi, olisin ylpeä, ehkä kateellinenkin. Jos äidilläni olisi minua nuorempi, häpeäisin jaolisin äitini kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä.
Äitini sai minut 15 vuotiaana, nyt hän on 46, minä 31. Äidillä on 35 vuotias mies, ei toki minua nuorempi, mutta samoja ikiä. Ei ole mitään ihmeellistä.
Äitini uusi mies on minun ikäiseni. Ollaan ihan hyviä kavereita itse asiassa. Miksi tuosta pitäisi olla jotain mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Isälläni on 16v tyttöystävä ja itse olen 17v. Ihan ok ja yöllä kuullostaa siltä että isällä on kivaa pitkästä aikaa.
Oletko itse mies vai nainen?
Äiti = löysi uuden ihanan elämän!
Isä = se sika sitten alkoi pervoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälläni on 16v tyttöystävä ja itse olen 17v. Ihan ok ja yöllä kuullostaa siltä että isällä on kivaa pitkästä aikaa.
Oletko itse mies vai nainen?
Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Äition kuollut, mutta kyllä ihmettelisin millä ihmeellä seitsemänkymppinen isäni saisi kolmekymppisen nuorikon. Heh
Sama. Pelkkä ajatus saa aikaan: 😃
Äitini tuhoaisi sen poikaparan. Olen perheen iltatähti, joten ikäeroa heillä olisi todella reilusti.
Isäni puskee jo niin sanotusti horsmaa.
Itselläni on sellainen tilanne, että moni kaverini nauraa ja kauhistelee ajatukselle, että toisella vanhemmallani on minuakin nuorempi kumppani. Vanhempani ovat saaneet minut melko nuorena. Minua kuitenkin ärsyttää, että tämä toinen vanhempi ei juurikaan pidä yhteyttä, vaan on tämän uuden kumppaninsa pyöriteltävissä. Ap
Meillä sentään jonkinlainen ikäero miehen pojan kanssa, reilut 10 vuotta olen häntä vanhempi.
Katkaisisin välit. Ei olisi ok. Saisi siinä sitten valita että mikä elämässä on tärkeintä, lapsetko vai vallanko muut seikat