Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka tekee paljon töitä? 60 tuntia viikossa ja lomaa pari viikkoa.

Vierailija
29.03.2022 |

Oletteko pitkään jatkaneet näin? Itse olen joitakin vuosia tehnyt ja kaikki varoittelee miten poltan itseni loppuun mutta ainakaan toistaiseksi ei väsytä.
Teen joka päivä yleensä 7.30-18-19. Päivällä syön noin vartin ja käyn vartin kävelyn ehkä. Lauantai yleensä kokonaan vapaa mutta sunnuntaina usein teen jo joitakin tunteja. Kesälomaa pidän ehkä pari viikkoa ja jouluna vapaata yleensä välipäivät eli siitäkin tulee jo viikko. Mun mielestä mulla on vapaa-aikaakin ihan hyvin, aikaa harrastaa ja usein perjantaisin mennään illalla syömään/leffaan/viinille ja lauantaisin nukun lähes kymmeneen usein.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan? Vai ne kaikki on töissä eikä täällä palstalla?

Vierailija
2/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä riitäkään! Näin pyrkyrinä on pakko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikeastaan tykkäisin tällaisesta, koska viikko on muutenkin pilalla, jos pitää töissä käydä, niin sama tehdä paljon, jotta voi olla vapaita iloisia viikkoja.

Vierailija
4/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä riitäkään! Näin pyrkyrinä on pakko!

Edit: tosin on myönnettävä, että minulle työ, raha ja valta ovat prioriteettaja. Teen niiden eteen mitä tahansa.

Vierailija
5/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, on ylityö- ja vuoronvaihtokielto meneillään.

Vierailija
6/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitä 15 vuotta ja sitten siirryin maatilan isännäksi, jolloin töitä oli 24/7. Olen ehkä vähän adhd, tykkään tehdä. Nyt normityöaika, sitä haluaa lomaakin kun vanhenee

Vierailija
7/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mulla onkin perhe. Jos ei olisi, niin mikä ettei sitten. Mutta nyt on prioriteetit toiset

Vierailija
8/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetänyt kelllon ympäri 50 vuotta. Pirteä ikäisekseni paitsi korona vei voimia reippaasti.Joten nyt teen vaan 45 tuntia viikossa. Parin viikon päästä alan taas 70 tunnin viikoille. 

Vierailija
9/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 37,5 tuntia/viikko ja pidän talvilomaa viikon ja kesälomaa viisi viikkoa.  tämän  lisäksi vaihdan vuosittain lomarahat vapaaksi jolloin voin pitää yhden lomaviikon syksyllä ja toisen viikon sijoitan joulun yhteyteen. Arvostan vapaa-aikaa enemmän kuin rahaa.

Vierailija
10/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kuulostaa kamalalta. Itse teen 3-päiväistä työviikkoa. Elämänlaatu omasta mielestäni 9/10. Ei kymppiä, koska aina pitää olla parantamisen varaa.

Vierailija
11/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa tai jenkeissä ne tekee tuollaista päivää ihan kaikki eikä sen useampi ole uupunut kuin täälläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi