Miten työkkärin työvalmennuksen voi lopettaa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Mikä siinä valmennuksessa nyt on niin kamalaa?
Ne pakottaa johoki kouluun "kun et oo löytänyt töitä" ja sit pitää selvitellä kaikkea minne oon hakenut, ja sit ne valittaa "joo, nää ei oo tarpeeks hyviä" Kamalaa ja alistavaa. Lisäksi pitäis mennä johonki orja työharjoittteluu niiden käskystä !
Erosin työkkäristä minimiosa-aikatyöllä juuri tuon karsean pomputuksen takia.
Menet töihin puhelinmyyntiin, siivoajaksi, tiskariksi ja keräät kaikki mahdolliset henkilöstötyö firmojen helpot duunit kalenteriisi. Näin on helppo lopettaa koko valmennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa, jos et pidä aiheesta tai kurssista, mutta valitettavasti vähintään 3 kk karenssi tulee. Siellä pitää istua, vaikka mitään hyötyä ei olisi. Itse, joskus 10 vuotta sitten istuin yhdellä kurssilla, jossa opeteltiin sanomaan päivää siten, että työnantaja kiinnostuisi. Olin koko kurssin ajan se "peräpenkin" tyyppi joka ulisi ja valitti kaiken aikaa, sillä tavalla sain aikani kulumaan. Heitin provosoivaa kommenttia ja arvostelin kurssin vetäjiä ja sisältöä kovin ääninsävyin.
Mutta eikö saa sitten toimeentulotukea?
Karenssin ajalta ei saa työmarkkinatukea tai muita työllisyystukia, toimeentulotukea en koskaan ole hakenut, joten sitä en tiedä.
No jos ei oo mitään tuloja kai silloin jotain saa vai syömättäkö sitä pitäisi olla jos ei suostu työkkärin pompotukseen?
Saa toimeentulotukea jos ei ole säästöjä tms. mikä estäisi. Sitä voidaan alentaa jos ei suostu tekemään mitään, mutta aina saa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa, jos et pidä aiheesta tai kurssista, mutta valitettavasti vähintään 3 kk karenssi tulee. Siellä pitää istua, vaikka mitään hyötyä ei olisi. Itse, joskus 10 vuotta sitten istuin yhdellä kurssilla, jossa opeteltiin sanomaan päivää siten, että työnantaja kiinnostuisi. Olin koko kurssin ajan se "peräpenkin" tyyppi joka ulisi ja valitti kaiken aikaa, sillä tavalla sain aikani kulumaan. Heitin provosoivaa kommenttia ja arvostelin kurssin vetäjiä ja sisältöä kovin ääninsävyin.
Karenssin ajalta ei saa työmarkkinatukea tai muita työllisyystukia, toimeentulotukea en koskaan ole hakenut, joten sitä en tiedä.
No jos ei oo mitään tuloja kai silloin jotain saa vai syömättäkö sitä pitäisi olla jos ei suostu työkkärin pompotukseen?
Saa toimeentulotukea jos ei ole säästöjä tms. mikä estäisi. Sitä voidaan alentaa jos ei suostu tekemään mitään, mutta aina saa jotain.
Onko toimeentulo niin iso että sillä pystyy maksaa vuokran ja ruuan? Saan tietenkin asumistukea mutta omavastuu on nyt ollut noin 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Menet töihin puhelinmyyntiin, siivoajaksi, tiskariksi ja keräät kaikki mahdolliset henkilöstötyö firmojen helpot duunit kalenteriisi. Näin on helppo lopettaa koko valmennus.
Puhelinmyynti on provisio-palkattua eli ei saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken voi ottaa selville, soita ja kysy, miten hommat menee. Jos olet 0 euron kerhossa, ei auta muu kuin mennä kurssille, jos tavoitteena pelkkä ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis laske toimeentulotukea tuloksi, kyllä se nyt sitä on. Ruoka-apua saa leipäjonoista.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Mikä siinä valmennuksessa nyt on niin kamalaa?
Ne pakottaa johoki kouluun "kun et oo löytänyt töitä" ja sit pitää selvitellä kaikkea minne oon hakenut, ja sit ne valittaa "joo, nää ei oo tarpeeks hyviä" Kamalaa ja alistavaa. Lisäksi pitäis mennä johonki orja työharjoittteluu niiden käskystä !
Tämä voi olla sellainen juttu - nämä kaiken maailman tilapäiset paskat - että niissä sua käytetään hyväksi eikä sulle mitään kunnollista siis tulla antamaankaan. Minkä ikäinen olet? Tee itse itsellesi selvitys siitä kuka oikein olet kun tuo on niin hankalaa... Teetä DNA-testi... katso netistä onko muita samannimisiä kuin sinä vai oletko ainoa... Voit näes olla mitä salakavalammalla tavalla tehdyn identiteettivarkauden uhri... mistä ei ota selvää Erkkikään... Työvoimatoimistojen homma on pelkkää paskaa ja ihmisten pyörittämistä ties missä ympyröissä... Jos löytyy samannimisiä enemmänkin niin sitten sinä voit olla noiden 'ihmisten' alkulähde ja sinulla voi olla juurissasi jotain 'erinomaista'... ja luotu paperi-identiteettejä identiteetistäsi tms... tms... Sun ketju on nyt niin pitkä että tähän ei voi kirjoittaa enempää...
Eli ei joudu karenssiin, vaikka keskeyttäisi valmennuksen?