Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät ymmärrä sitä, että kaikki eivät voi tehdä etänä töitä?

Vierailija
29.03.2022 |

Olen ohjaajana lastenkodissa. Silti edelleen erityisesti etätyötä ihmettelevät minulle, miksi en tee etänä töitä.

Niinpä, miksiköhän en tee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvemmin duunarihommia voi tehdä etänä. Kenelle tämä nyt ei ollut muka selvää?

Vierailija
2/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuka muka ihmettelee. Vaikea uskoa, että kukaan ei tajuaisi, että on olemassa töitä, joita ei voi tehdä etänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin harvemmin duunarihommia voi tehdä etänä. Kenelle tämä nyt ei ollut muka selvää?

Ei kaikkia akateemisiakaan hommia voi tehdä. Olen HR-päällikkö ja pakko olla 100% lähityössä. Työnantaja vaatii.

Vierailija
4/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtamistyö vaatii paikallaoloa, sitä ei voi tehdä etänä.

Vierailija
5/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätilö ja jopa minä olen saanut kuulla tuosta. Pitänee ryhtyä virtuaali kätilöksi sitten :)

Vierailija
6/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi juntti tai veetuilija sanoo noin sen jälkeen, kun kuulee missä olet töissä.

Vierailija
7/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia akateemisiakaan hommia voi tehdä. Olen HR-päällikkö ja pakko olla 100% lähityössä. Työnantaja vaatii.

Sano työnantajalle, ettei nämä meidän HR-ihmisten pepsodentti-irvistykset ja myötähäpeää aiheuttava "tsemppaus" toimi sen paremmin etänä kuin lähessä, joten miksi en voi vain olla kotona?

Vierailija
8/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyy olla totaaliääliö luullakseen, että kaikkia töitä voi tehdä etänä. Vaikka itse olen ammatissa, jossa työntekopaikalla ei ole merkitystä kunhan verkkoyhteydet toimivat, niin pystyn luettelemaan tältä istumalta vaikka kuinka paljon ammatteja, joissa etätyö ei onnistu. Jopa oman työnantajani omista toiminnoista (en tarkoita esim. siivoojia).

Vierailija
9/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää korostaa akateemisuutta joka paikassa?

Vierailija
10/10 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joskus joltain etätyöläiseltä että eikö se jaksa mennä paikanpäälle tekemään fyysisesti? Onko se laiska vai muuten vaan rajoitteinen?