Teams-kokouksessa pyydettin kävelylenkille
Siis meillä oli Teams-kokous ja sitten yksi kysyi, että onko minulla koira ja onko mahdollisesti nähnyt minut tietyllä alueella. Juu on minulla koira ja käyn tuolla alueella kävelylenkillä.
Sitten kysyi kaikkien kuullen, että lähdetäänkö lenkille yhdessä joskus. No kyllähän se sopii, mukava vaan saada lenkkikaveri.
Tuli vähän hämmentävä olo kuitenkin, kun olen luullut hänen olevan naimisissa. Ehkä on sitten eronnut tai sitten vaan kaverina pyysi lenkille kaikkien kuullen? Mikä tunne teille tulisi tästä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mikä alue?
51
Muista laitta väljää ja helposti riisuttavaa päälle.
Olisi kauhistuttavaa, jos työkaveri kaikkien kuullen pyytäisi yhtäkkiä johonkin, ja olisi käytännössä pakko vastata myöntävästi. Onneksi valtaosa tiimistämme on eri puolella Suomea kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauhistuttavaa, jos työkaveri kaikkien kuullen pyytäisi yhtäkkiä johonkin, ja olisi käytännössä pakko vastata myöntävästi. Onneksi valtaosa tiimistämme on eri puolella Suomea kuin minä.
Tätä mietin, että mitäpä jos olisin ollut eri mieltä, mutta en kuitenkaan ollut.
ap taitaa lukea asioihin vähän liikaa. Kävely koiran kanssa on kävelyä koiran kanssa. Todellakin kaveripohjalta tai ehkä sitäkin vata tunnustelemassa.
Ja miksi siihen ei voisi sanoa ei, jollei halua mennä? MIksi olisi muka pakko suostua vain siksi, että muut kuulevat? Tietenkin voi kieltäytyä, myös muiden kuullen (toki sen voi tehdä asiallisesti, sanoen esim, että "mulla ja Mopella on vakiintunut iltarutiini, en halua sotkea sitä mitenkään").
Vierailija kirjoitti:
ap taitaa lukea asioihin vähän liikaa. Kävely koiran kanssa on kävelyä koiran kanssa. Todellakin kaveripohjalta tai ehkä sitäkin vata tunnustelemassa.
Ja miksi siihen ei voisi sanoa ei, jollei halua mennä? MIksi olisi muka pakko suostua vain siksi, että muut kuulevat? Tietenkin voi kieltäytyä, myös muiden kuullen (toki sen voi tehdä asiallisesti, sanoen esim, että "mulla ja Mopella on vakiintunut iltarutiini, en halua sotkea sitä mitenkään").
No ehkä luen, mikä kyllä sitten harmttaa, kun olen kiinnostunut tästä tyypistä ja tuli ihan puun takaa tämä kävelypyyntö hänen osaltaan.
Varmaan kotona menee päin p:tä ja haluaa sinusta seuraa. Tai sitten on eronnut, ja kiinnostunut sinusta. Mutta en kyllä itse tykkäisi, että noin kaikkien kuullen kysyttäisiin. Olisi jotenkin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kotona menee päin p:tä ja haluaa sinusta seuraa. Tai sitten on eronnut, ja kiinnostunut sinusta. Mutta en kyllä itse tykkäisi, että noin kaikkien kuullen kysyttäisiin. Olisi jotenkin noloa.
No nyt hän viestitteli ja kertoi mm. tyttärestään, mutta ei vaimostaan. Ehkä hän on eronnut sitten.
Kyllä minäkin ensin mietin, että mitä ihmettä, että tällaista kokouksen alussa puhutaan.
Laitoin nyt yksityisviestiä, että kyllä kävelyt käy. Hieman jännittää, kun olen aina sanonut, että tuossapa olisi mukava tyyppi.