Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko mahdollista laihtua 2kk?

Vierailija
03.10.2006 |

Ilman, että liikuntaa lisää huomattavasti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalorivaje on riittävä mutta ei liian suuri, jopa 8kg. En tosin suosittele niin suurta pudotusta, joku 2-4kg on varmasti realistinen ja turvallinen.

Vierailija
2/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuon verran liikaa, ja se lähti 2 kk:ssa ihan vaan syömisiä hiukan kontrolloimalla + työmatkat polkupyörällä kulkien.

Uskon, että ilman liikunnan lisäystä onnistuu myös, eihän tuo ole kuin kilo/viikko -tahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Keventäjiin. Siellä on naisilla aivan uskomattomia tuloksia 1,5kk.

Vierailija
4/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 2-5kg on mahdollista (ilman liikunnan lisäystä) sellaiselle ihmiselle, jonka BMI on alle 30.

Vierailija
5/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10 kg lähtee HELPOSTI kahdessa kuukaudessa! Varsinkin ilman, että liikkuu. Nelisen kiloa mahdollinen ja pysyvä/järkevä.

Vierailija
6/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hiilarit pois ja paljon proteiinia tilalle. Eli voit syödä esim. täysjyväviljatuotteita, juustoja, tofua, papuja, pähkinöitä jne. Vai onko sun välttämätöntä syödä valkoisia vehnäjauhoja ja sokeria, koska olet kasvissyöjä?

Vierailija
7/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mahdollista olisi laihtua vain kilo-kaksi KUUKAUDESSA?

Itse laihdutin 2 kk:ssa 10 kg ilman liikunnan lisäystä, ja BMI oli varmasti alle 30 koska sen 10 kg laihtumisen jälkeen olen ihannepainossani.

Vierailija:

Sanoisin, että 2-5kg on mahdollista (ilman liikunnan lisäystä) sellaiselle ihmiselle, jonka BMI on alle 30.

Vierailija
8/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin jotain käytännön ohjeita. Turvotusta on paljon.

Vierailija
9/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä voisi laske aettä kahdessa ekassa paino on pudonnut vähintään 15 kg.

Vierailija
10/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että 10 kg lähtee HELPOSTI kahdessa kuukaudessa! Varsinkin ilman, että liikkuu.

Vierailija
11/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai pelkkä valkoisten vehnäjauho...

Eli kyllä

Vierailija
12/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten noihin tuloksiin pääsee ilman liikuntaa?

Jätin ne päivittäiset viinerini ja suklaani syömättä, söin aina VAIN silloin kun oli nälkä ja VAIN sen verran että nälkä lähti. En syönyt mitään kevytlounaita tai kevyttuotteita, vaan lounas oli aina tukeva, niin että sen jälkeen ei sitten nälkä ollut heti tunnin-parin kuluttua.

Vierailija
13/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamista, Painonvartijoita vai Keventäjiä?

Vierailija
14/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ainakin mulle tälläkin palstalla useaan kertaan toitotettu.

Muutenhan normaalia virallisesti terveellistä ruokavalioa noudattava olisi hyväkarppi. Ja se virallisterveellinenhän tuntuu olevan suunnilleen kirosana karpille.

Vierailija
15/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lienee se suurin ero. Eli hyviä rasvoja ja siis ennenkaikkea luonnollisessa muodossaan olevia rasvoja ja rasvapitoisia esim. pähkinöitä saisi syödä reippaasti. JA hiilihydraatteja huomattavasti yleisuosituksia vähemmän. Ja tähän vielä se sokerit ja käsitellyt viljat pois, niin kyllä se aika paljon eroaa ravintoympyräsuosituksisita.

Vierailija
16/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin syödään pelkkiä Nutriletteja ja kasviksia ja vähän hedelmiä, sen jälkeen osa aterioista korvataan nutrileteilla.

Ite olen noilla Nutrileteilla nyt kolmatta päivää, eikä tämä kyllä mitenkään vaikeaa ole.

Vierailija
17/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on paino pudonnut 2vkossa 3kg vaikka en ole edes ylipainoinen ja olen syönyt ihan tavallista ruokaa.

Vierailija
18/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että muutoin olet ns. laiha läski, eli lihakset ovat pienet ja löysää on edelleen. Kuitenkin pienikin liikunnan lisäys auttaa tuohon vaivaan, esim. 2x viikossa lenkki ja 2x viikossa salitreeni.

Vierailija
19/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pärjää pitkälle jo pelkällä vehnisten ja sokerin välttelyllä.

Vierailija
20/21 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puoli kiloa viikossa on hyvä tahti jokaiselle, painosta riippumatta! Näin kilot eivät pompsahda heti korkojen kera takaisin. Ja jos ei harrasta lainkaan liikuntaa (esim. aerobinen + sali), on paitsi painonpudotus vaikeampaa, niin myös ihannepainossa pysyminen aikanaan hankaloituu. Lisäksi kukapa ei mieluummin haluaisi olla lihaksikas ja jäntevä, jos vaihtoehtona on olla ns. ruikula (ei-sporttinen mutta hoikka) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän