Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettääkö nainen nykyään neitsyyden dildolle?

Vierailija
13.09.2015 |

Jos dildoilee, niin kyllähän se immenkalvo repeää eli neitsyys menee. Sormilla ei kai.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisin tuolla logiikalla menettää neitsyyden tampoonille

Vierailija
2/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Tamponi ei tarpeeksi iso ja kova...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksi joykut menettää... Surullinen ajatus. Itse olen sitä mieltä, että ensin tutustutaan itseensä itsekseen. Sen jälkeen tutustutaan itseen kumppanin kanssa ja vasta sen jälkeen tutustutaan leluihin. Mutta se on vain minun mielipide eikä monikaan sitä varmaankaan jaa.

N32v

Vierailija
4/5 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menettäminen ei ole pelkästään se et immenkalvo venyy... Voihan se venyä rajussa urheilussakin. Neitsyys menee silloin kun on yhdynnässä ja sitä saa itse määritellä jonkin verran. Joku laskee sen siitä, että penkis menee vaginaan, toinen esim suuseksistö/ sormituksesta. Sillä esim seksuaalisesti aktiivinen lesbo ei ole neitsyt, sillä on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, vaikka siihen ei liity penistä. Neitsyyden menetyksessä oleellista on se, että siinä on toinen ihminen seksuaalisesti mukana, ei minkään kalvon rikkoutuminen, joka voi tapahtua monessa yhteydessä.

T: lukion terveystiedon opettaja

Vierailija
5/5 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:26"]Neitsyyden menettäminen ei ole pelkästään se et immenkalvo venyy... Voihan se venyä rajussa urheilussakin. Neitsyys menee silloin kun on yhdynnässä ja sitä saa itse määritellä jonkin verran. Joku laskee sen siitä, että penkis menee vaginaan, toinen esim suuseksistö/ sormituksesta. Sillä esim seksuaalisesti aktiivinen lesbo ei ole neitsyt, sillä on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, vaikka siihen ei liity penistä. Neitsyyden menetyksessä oleellista on se, että siinä on toinen ihminen seksuaalisesti mukana, ei minkään kalvon rikkoutuminen, joka voi tapahtua monessa yhteydessä.

T: lukion terveystiedon opettaja
[/quote]

Penkis. Äh piti kirjoittaa penis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän