Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin tapailla montaa miestä yhtä aikaa?

Vierailija
13.09.2015 |

Erottuani vähän aikaa sitten pitkästä parisuhteesta, niin hämmentävän moni mies on yhtäkkiä osoittanut suoraa kiinnostusta ja treffipyyntöjä satelee. Äh, tuntuu typerän ylimieliseltä sanoa noin, mutta kuitenkin. ilmeisesti tämä huonon suhteen jälkeen pikkuhiljaa palannut elämäniloni on sitten jotenkin vetovoimaista, koska aiemmin ei ole koskaan ollut tällaista "ongelmaa".

Kaikilla on kyllä tiedossa, että toivun vielä exästä enkä halua heti hypätä uuteen suhteeseen. En myöskään harrasta seksiä muuten kuin sitoutuneessa parisuhteessa. Nautin silti fyysisestä läheisyydestä muuten. Onko kummallista, jos esim. joka viikonloppu viettää yön eri miehen kanssa, ihan siis esim. leffoja katsellen, pussaillen ja yhdessä nukkuen? Pitääkö kertoa tapailevansa myös muitakin, vaikka olisinkin jo tehnyt selväksi etten etsi sitoutumista vielä aikoihin?

En osaa yhtään olla sinkku, kun tuntuu että pitää opetella koko korrekti käytöstapakulttuuri uusiksi... :D

Olen vähän alle 30v mikäli sillä jotain väliä olisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka

Vierailija
2/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainakaan vaimomatksua. Sallisitko saman tapailemallesi miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari

Vierailija
4/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Niin kauan kun et seksiä kaikkien kanssa harrasta, ei mitään hätää. Ja voit sää välillä vähän antaakin, se ei kuulu muille.

Vierailija
5/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:31"]Lutka
[/quote]

No huh huh...

Nauti sinkkuajasta täysillä, ei kannata missään nimessä tarttua heti kehenkään vaan katsele rauhassa! :)

Vierailija
6/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jatka vaan!

Vierailija
7/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi seksiä tapailemieni miesten kanssa, jos tapailisin monta yhtäaikaa. Siinä vaiheessa kun alkaisi seksi tuntua hyvältä ajatukselta jonkun kanssa, heivaisin pois ne kaikki muut.Mun mielestä seksi kuuluu seukkasuhteeseen, ei tapailuvaiheeseen.Mut mä olenkin vanhanaikainen joten mun moraali ei taipuisi  monen miehen samanaikaiseen pyörittämiseen ees ilman seksiä.

Vierailija
8/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liippaa läheltä niin kysyn tässä ketjussa. Missä vaiheessa lopetan huorissa käynnit, kun tapailen naista?

Vierailija
9/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en tekis niin. Ainakaan toivottavasti! En vain tykkää tästä nykyajan samantekevää -mentaliteetista. Miten tuosta nyt sitten päädytään hyvään ja luottavaan parisuhteeseen? Mutta jos se ei ole nyt edes tavoitteena niin... ehkä sit välivaiheena. Ennen sellaisen etsintää, huokaus. Ei mua kyllä edes moni mies varmaan mihinkään tahtois...

Vierailija
10/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit niitä?
mies jätti mut, olen kans n 30 v, eikä oo vikoja. Mutta ei oo ketään, oon ihan yksin. Kaipaisin todella paljon huomionosoitusta, kädestä pitämistä, sitä tunnetta että joku välittää... On niiin yksinäinen olo.

Vierailija
11/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa ja nauti! Kannattaa myös opetella olemaan yksin välillä :) Lähde vaikka tyttöjen tai jonkun kaverimiehen kanssa ulos välillä, ja opettele nukkumaan yksin. Se tekee hyvää! Tiedän kyllä että tuossa tilassa on kivaa viettää rennosti aikaa miesten kanssa! Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
12/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olisi toisenlaisia vastauksia, jos mies kysyisi onko ok tapailla montaa naista yhtä aikaa.

Palstan kaksoisstandardit.

Vierailija
13/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan jännää jos olisi monta miestä yhtäaikaa, mulla on ollu vaan kaksi kerralla, kivaa oli mutta harmittaa vieläkin että en tajunnut pyytää pilliuin ja pyllyyn samaan aikaan, kun olisi kerrankin ollut mahdollisuus. Hyvää huolta nämä miehet minusta muuten piti.
Olispa vaan oikein monta miestä samalla kertaa, nykyinen väestönkehktys antaa toivoa sentään.

Vierailija
14/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:42"]Kovasti olisi toisenlaisia vastauksia, jos mies kysyisi onko ok tapailla montaa naista yhtä aikaa.

Palstan kaksoisstandardit.
[/quote]
Ja pah. Älkää nyt jaksako.

Vierailija
15/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:42"]Kovasti olisi toisenlaisia vastauksia, jos mies kysyisi onko ok tapailla montaa naista yhtä aikaa. Palstan kaksoisstandardit. [/quote] Ja pah. Älkää nyt jaksako.

[/quote]

En jaksakaan teidän kaksoisstandardejanne.

Vierailija
16/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä selväksi, että tapailee myös muita jottei johda ihmisiä harhaan. Toisella voi olla tunteita ja hän voi etsiä parisuhdetta. Ole siis reilu ja kerro, että nyt on useampi äijä kierroksessa. Se ketä kiinnostaa fuckbuddy suhde jää roikkumaan tilanteeseen, mutta vakavampaa etsivä saa reilusti siirtyä etsimään sitä oikeaa ilman pelaamiskuvioita. Tästä syystä sitä ei yleensä suutaan avata, koska jos kuulee että akka/ukko paneskelee myös mirkkua, siiriä ja minnaa niin intressit yleensä katoavat samantien..

Vierailija
17/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaan nyt hyväksesi niitä miehiä, mutta sitten kun alat seurustella, niin ole reilu ja valitse joku mies tämän nykyisen hyväksikäyttöpiirin ulkopuolelta. Huomaa, että annat nyt miehille signaaleja, että he olisivat muka jossain vaiheessa pääsemässä panemaan. Kylläpä niitä alkaa kohta jo vituttaa. 

Vierailija
18/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että meillä miehillä ei ole muita rautoja tulessa tuollaisissa suhteissa, oletpas sinä harvinaisen naiivi :)

Vierailija
19/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos joku mies tekis noin nii heti av-mammat itkemässä että noin ei saa tehdä

Vierailija
20/30 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut tällä tavalla monta naista kierrossa ja onhan se mukavaa. :) Ei mitään vikaa, kun ei vaan harrasta seksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän