Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 100kg. Miten näkisin todellisuuden?

Vierailija
13.09.2015 |

Olen mielestäni vain hieman ylipainoinen pullukka, edelleen ihan söpö. Tämä on ehkä vähän ongelma, koska vaaka näyttää 100kg.

Kukaan ei tosin ikinä usko mun painoa, onko mun ympärillä vain ärsyttävällä tavalla kohteliaita ihmisiä, vai voinko vaan olla jotenkin ylipainava? Siis olen mä läski, mutta mun mielestä 100 kiloinen on jo valas... Enkä mä sellaisena itseäni nää.

Muistan myös lapsuudesta päivittelyt "oho, oletpa sinä painava" kun jotkut tädit tahtoi ottaa syliin.

Aloitan kyllä nyt laihduttamisen, mutta se tarkoittaa sitä että voin syödä lounaaksi porkkanan, päivällisellä omenan ja iltapalaksi tilkan vettä :( Ilman motivaatiota laihduttaminen on vaan NIIN vaikeeta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuva ja katsele sitä syöttösikaa. Valokuva näyttää totuuden, peili ei. Anteeksi rumasta sanosta, mutta herätystähän sinä täältä hait :p 

Vierailija
2/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne kuva niin sanotaan ootko muka oikeesti pahan näkönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todellisuus katsoo silmiin sieltä vaa'asta vain sinä voit auttaa itseäsi.

Vierailija
4/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan saman verran ja olen pitkä. Bmi on lievän ylipainon puolella ja treenaan salilla isoilla painoilla.

Vierailija
5/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua laihduttaa, älä laihduta väkisin. Keskity mieluummin elämään terveellisesti, pysyvästi. Sitten jos alkaa huvittaa laihduttaa jossain vaiheessa, elämäntapasi ovat jo kunnossa ja sinun tarvitsee vain vähän tarkistella miten paljon syöt. Kaikki kitukuurit ovat ihan turhia, ei niillä saa aikaiseksi pysyvää muutosta.

Terveisin 60 kiloa laihduttanut 

Vierailija
6/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Voisin laittaakin, mutta meillä ei oo oikein mitään neutraalia taustaa... Ei mua haittaa jos joku tunnistaa ja näkee mun kropan, mutta se haittaa että paljastun vauvapalstalaiseksi.

Vierailija
7/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:07"]

Jos et halua laihduttaa, älä laihduta väkisin. Keskity mieluummin elämään terveellisesti, pysyvästi. Sitten jos alkaa huvittaa laihduttaa jossain vaiheessa, elämäntapasi ovat jo kunnossa ja sinun tarvitsee vain vähän tarkistella miten paljon syöt. Kaikki kitukuurit ovat ihan turhia, ei niillä saa aikaiseksi pysyvää muutosta.

[/quote]

Mä elän aika terveellisesti. Tykkään kaikesta terveellisestä. Lisäksi tykkään sokerista... -ap-

Vierailija
8/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Voisin laittaakin, mutta meillä ei oo oikein mitään neutraalia taustaa... Ei mua haittaa jos joku tunnistaa ja näkee mun kropan, mutta se haittaa että paljastun vauvapalstalaiseksi.
[/quote] Blurraa tausta

Vierailija
9/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit laihduttaessasi syödä itsesi kylläiseksi. Iltaisin voi tuntua että olisi nälkä, mutta silti ei tarvitse syödä. Syö vaikka aamulla munakas kasviksilla tai puuro marjoilla. Lounaaksi lohta, uunikasviksia ja pari perunaa. Päivälliseksi kanasalaattia ja iltapalaksi maustamatonta jogurttia ja marjoja ja/tai ruisleipäpala salaatilla ja paprikaa esim. Ja takana että laihdut, eikä tarvitse syödä vain porkkana ja omena. Ja ruokaa yksi lautasellinen, niin että tulet kylläiseksi, ei ähky.

Vierailija
10/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isnun tarvitse inhota itseäsi ja löytää motivaatiota jostakin "sikakuvasta". Se on huonoista huonoin lähtökohta. Kyllä ylipainoinen nainenkin voi olla kaunis ja viehättävä, se ei käy motivaatiosta, että "hoikkana olet kauniimpi".

Parempi on, että tykkäät itsestäsi riittävästi, jotta tahdot hemmotella itseäsi terveydellä ja keveydellä. Huomaat urheilun ja laihtumisen myötä miten yllättäen nukut paljon paremmin ja olet energinen. Mahdolliset säryt katoavat.

T: 100kg, jolla on nyt takana -12kg ja olo jo paljon parempi. En kitudieettaa, vaan käyn salilla. Syöminen muuttuu itsekseen siinä ohessa.

Vierailija
11/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:12"]

Kyllä voit laihduttaessasi syödä itsesi kylläiseksi. Iltaisin voi tuntua että olisi nälkä, mutta silti ei tarvitse syödä. Syö vaikka aamulla munakas kasviksilla tai puuro marjoilla. Lounaaksi lohta, uunikasviksia ja pari perunaa. Päivälliseksi kanasalaattia ja iltapalaksi maustamatonta jogurttia ja marjoja ja/tai ruisleipäpala salaatilla ja paprikaa esim. Ja takana että laihdut, eikä tarvitse syödä vain porkkana ja omena. Ja ruokaa yksi lautasellinen, niin että tulet kylläiseksi, ei ähky.

[/quote]

En kuule voi syödä, olen kyllä useasti laihduttanut, enemmän ja vähemmän elämäni aikana. Tuo sun luettelemasi satsi on ehdottomasti liikaa. Oon päässyt näihin mittoihin sillä, että olen juonut aamun ja päivän kahvia, päivälliseksi mainitsemasi lounas, iltapalana mainitsemasi kaltainen, ja siihen väliin jätski tai karkkipussi, riippuu päivästä. Yleensä jätski. Laihdun, kun jätän herkut ja puolitan lounaan ja iltapalan.

Mutta eipä se tässä nyt sinänsä ongelma ole, tiedä miten laihdun, olisi vaan kiva motivoitua!

-ap- 

Vierailija
12/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen 105- kiloinen, joka on karppaamalla ja 5:2 systeemillä laihduttanut jo 16 kg.  Syön mahani täyteen karpatessa, rasvaa syön paljon.  Se on yleensä voita ja oliiviöljyä, kananmunia ja täysrasvaista juustoa.

Helppoa hommaa!

Vierailija
13/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Mä elän aika terveellisesti. Tykkään kaikesta terveellisestä. Lisäksi tykkään sokerista... -ap-

[/quote]No sittenhän olet jo hyvällä tiellä. Mitä jos rajoittaisit sokerinsaantia, jos se sinua lihottaa? 

Minäkin neuvoisin etsimään motivaatiota jonkin positiivisen kautta. Mieti, mitä hyvää elämääsi toisi se, että olisit nykyistä kevempi ja kenties myös hyväkuntoisempi. Sieltä se  [b]pitkäaikainen[/b] motivaatio löytyy, ei siitä, että yrität saada itsesi ällöämään itseäsi. Sinä olet ihana - ja siksi sinä olet hyvän olon arvoinen. Kohtele omaa ruumistasi hyvin ja rakastavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän