Onko sulla hulavannetta?
Kuntoiletko sillä? Painollinen vai tavallinen vanne? Onko hyötyä ollut, millaista?
Kommentit (8)
Ei ole. Kävelen ja käyn urheilupuistojen kuntolaiteilla trenamassa kesät talvet. Ne on urheilu kenttien läheisyys ulkona ja ilmaisia.Samalla saa happea.
On ja painollinen, mutta en voi käyttää sitä, koska ne muhkurat siinä sattuu aivan saata nasti ☹️🥺
Kyljet mustelmilla silloin alussa yritin, mutta se kipu oli liikaa.
On, tavallinen vanne.
Viime päivinä olen pitkästä aikaa alkanut käyttää sitä kuntoiluun. Vanteen pyörittämisessä on kuntoilumuotona hyvää se, että se on helppo tehdä oikein eli liikettä ei tarvitse opetella ammattilaisen ohjauksessa tai edes peilistä katsomalla.
Aloittamista seuraavana päivänä keskivartalon lihakset olivat kipeinä, varsinkin kyljet. Joten tiedän, että lihakset tekevät työtä.
Olen harkinnut painavan vanteen ostamista, mutta ehken osta, koska olen lukenut joistain ihmisistä, joille tuli siitä vammoja (tyrä ja sisäelimen verenpurkauma).
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On, tuolla se on vaatehuoneen perukoilla.
Kolme viikkoa jaksoin yrittää sitä pyöritellä ennen kun uskoin ettei tällainen pökkelö saa siitä toimimaan. Sain jumalattoman kopinan aikaan ja kyljet mustiksi tuona aikana.
Perheellä oli kyllä hauskaa 🤔
Joo, painovanne, painoa noin 2,4kg. Ei ole ikinä tullut mustelmia, tyrää tai sisäelimien verenpurkaumia. Kiva pyöritellä ja jo 10min jälkeen tuntuu korsettilihaksissa, että jotakin on tehty.
On omasta takaa 👌hienosti hölskyy kun nauraa. Kaivurikuskin hommia, keskikaljaa töiden jälkeen ja roskaruokaa. Sillä saa ihan tollasen itseensä kiinnitettävän mallin.
Onkohan siitä mitään hyötyä jos pyörittelee ihan sellaisella lasten hulavanteella, sileä eikä painava? Kokeilin kerran kaverilla tuollaista painoversiota eikä sitä montaa kiekkaa voinut pyörittää.
Ei ole.