Irstasta vai ihan ookoo?
Eli siis nytpä pitää avautua vähän tuosta naapurin sinkkuäidistä. Naapurissamme asuu tällainen 30 ja vähän plus sinkku äiti kahden alakouluikäisen tyttärensä kanssa. Tosi mukava ja ihana ihminen MUTTA.... hänellä taitaa olla suhteellisen vilkas seuraelämä. Ei siinä että kyttäisin, mutta parvekkeella istuessa on monesti kuulunut naapurista innokas jumputus ja kovaääninen voihkinta, suorastaan HUUTO!
Nainen on rakastellut parvekkeella ainakin kolmen eri miehen kanssa viimeisen 2kk sisällä, viimeeksi toissailtana. Meidän parvekkeelta on suora näkyvyys heidän parvekkeelleen joten kieltämättä vähän nolostuttaa.
Kesällä makoilivat takapihalla (joka on myös omamme vieressä) viltillä, koskettelivat toisiaan avoimesti joka paikasta ja harrastivat suuseksiä. Okei joku varmaan pitää mua hirveenä kyylänä MUTTA kun tämä tapahtuu lähes estoitta, sellaiseen aikaan jolloin omatkin lapseni (esikoululainen ja ekaluokkalainen) ovat jalkeilla niin onkohan mun syytä jo puuttua asiaan!!??
Kommentit (7)
Mä oon vähän tällanen " kiltti tyttö" enkä oikein tykkää mennä arvostelemaan toisen tekosia toisen nenän eteen. Okei onhan tässä lastenikin " henkinen tasapaino" kyseessä mutta siltikin. Hmm... vaikea tilanne. Ehkä jos joskus pääsis juttusille ni vois mainita tai seuraavan kerran kun nussivat parvekkeella niin sitten vois kohteliaasti huomauttaa.
Jos naapurin käytös on häiritsevää, niin ilmotusta vaan tekemään. Sakot siitä napsahtaa.
Omalla parvekkeella ja takapihalla saa naida niin paljon kuin haluaa. Kuuluu kotirauhan piiriin ja on yksityisaluetta, ei julkinen paikka. Jos jotain häiritsee ei sinne tarvitse katsella, hätätilassa voi vaikka sulkea silmänsä.
ainakin otti päästä vanhassa rivarissamme, kun pihan vastapäinen naapuri (50v alkoholisoitunut ämmä) paneskeli pihalla teltassa jonkun rupu-ukon kanssa keskellä päivää. Minua ja 10 muuta lauantai-iltapäivän viettäjä naapuria ärsytti niin, että tehtiin valitus. Sääliksi kävi tämän juoppomuijan teini-ikäistä poikaa.
että seisoskelee alasti oman ikkunansa edessä... Tapauskohtaista toki, ja pitää käsittäkseni olla toistuvaa, eli satunnainen pepun vilahdus ei riitä...;) Teko voi olla jopa " törkeä" , jos esim. mies seisoskelee alsti ikkunan äärellä pikkulasten kouluun meno ja tulo aikana...
mitään toisten seksielämästä tahtomattaan. Ei lasten eikä aikuisten. Jos itse joutuisin näkemään, antaisin kyllä palautetta. Huonoa käytöstä.