Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesikö tämä koomikko Rock, että Will Smithin vaimolla on autoimmuunisairaus?

Vierailija
28.03.2022 |

Jos ei edes tiennyt ja roustasi vaan lyhyttä tukka tyyliä. Oleellistahan tässä on vain se, että pilkkasiko hän tämän naisen sairautta vai hiustyyliä tietämättä mistä lyhyt tukka johtuu. Miettikää jos koomikko olisi alkanut vitsailemaan rintasyövän takia rintansa menettänyttä naista tämän tissittömyydestä. Täysin ala-arvoista ja todella julmaa käytöstä. Yleisö olisi voinut buuata 'koomikon' pois lavalta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta saatana. Vaihtakaa jo levyä.

Vierailija
2/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mistään tukkataudista ole kyse, vaan siitä että Will Smith on nöyryytetty aisuri joka sai hermoromahduksen. Oscari puheena oli itkuinen vuodatus hetkeä tämän väkivallanteon jälkeen. Täysin laitoshoidon tarpeessa koko ukko ja yleisö taputti seisaaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiesi ja tämä ei ollut eka kerta kun nälvi Oscar-lavalla Willin vaimoa.

Vierailija
4/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi ja oli veettuillut siitä aikaisemminkin. Ja saanut kuulla siitä jo silloin.

Enkä usko, että heitto oli edes tarkoitettu vaimolle, vaan Willille ä. Ja tämä ihan aikaisemmin tapahtuneiden takia.

Vierailija
5/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 0 --- Ricky Gervais, kuinka paha tuo läppä oli?

Vierailija
6/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tässä keississä on sekin ongelma, että kaikki tietää, että näissä karkeloissa on tapana "roastata". Yleensä osoittaa huonoa makua ja huonoa luonnetta, ettei sitä kestä. Tämän kaiken Will Smith ja hänen vaimonsa tiesivät ihan yhtä hyvin kuin muutkin. Vähän sama juttu kuin siinä roastaus-ohjelmassa, joka tuli Suomessakin ja jossa roastattiin hollywood-tähtiä niin uskomattoman törkeästi, että hirvitti katsoa. Ja silti vaan sille kaikelle piti roastauksen kohteiden nauraa ja näyttää siltä niin kuin  itsekin pitäisi esim. syytöksiä alaikäisiin sekaantumista (Rob Lowea roastattiin tästä) ihan maailman hauskimpana juttuna. Tuota kaikkea vasten tämän pillastuminen tuntuu ihan oudolta.

Vierailija
7/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan paljon kiusaamisesta ja sitten sitä harrastetaan jossakin paskapalkintojen jaossa. Olisi will temapissut paskakasan hengiltä, olisi turha louskutus loppunut.

Vierailija
8/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa olemalla tai vain toteamalla että "asiaton läppä" Will olisi ownannut tilanteen 100% ja lööpit olisi vain koomikon ala-arvoisesta vitsistä.

Nyt hän veti kertaheitolla itsensä vessasta alas oskareineen.

Vierailija
9/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu juttu.

Vierailija
10/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla 0 --- Ricky Gervais, kuinka paha tuo läppä oli?

Kesy heitto miten sänkitukkainen nainen näyttää Demi Moorelta elokuvassa GI Jane. Will Smithin purkauksen taustalla oli paljon muutakin. Tyypin mielenterveys pettämässä.

Vierailija
11/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti itse en koskaan joudu sellaiseen hienoon gaalaan, elämäni kohokohtaan, jossa valoheittimet ja kamerat käännetään minua kohti ja koko maailman huomio kiinnitetään virheeseen minun ulkonäössäni tai sairauden aiheuttamaan vammaan.

Vierailija
12/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi tai ei niin GI Janeen vertaaminen ei ole loukkaavaa, paitsi näköjään on kun oikein halutaan loukkaantua

Vierailija
13/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi.

Vierailija
14/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti itse en koskaan joudu sellaiseen hienoon gaalaan, elämäni kohokohtaan, jossa valoheittimet ja kamerat käännetään minua kohti ja koko maailman huomio kiinnitetään virheeseen minun ulkonäössäni tai sairauden aiheuttamaan vammaan.

Ei huolta, tuskin päädyt Oscareihin. Ja nuo on ammatiltaan esiintyjiä joille valokeilassa olo on arkipäivää.

Vierailija
15/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris teki myös vitsejä Dr.Philin kaljuuntumisesta. Ei kukaan tullu lyömää sitä lavalle.

Ainoastaan Will Smith, koska pelkää että vaimo nussii miehiä taas sen selän takana.

Vierailija
16/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koomikoista, jotka poimivat yleisöstä "uhrin" itselleen ja naurattavat yleisöä vittuilemalla tälle.

Vierailija
17/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta saatana. Vaihtakaa jo levyä.

Ei kiinnosta ja avaat sekä kommentoit. Heh heh

Vierailija
18/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi näytti feikkilyönniltä ja näyttelijäthän osaa loistavasti lyödä pataan koskematta kuitenkaan toista oikeasti. Se näyttää ja kuulostaa kuitenkin oikealta.

Mun mielestä Will Smithillä oli myös koko ajan pieni hymy. Lopulta vielä kuitenkin veti överiksi ja otti kaikki näyttelijän lahjansa käyttöön kuulostaakseen uhkaavalta huutaessaan.

Ehkä oli etukäteen jo osittain sovittu juttu.

Ei nostanut pahoinpitelysyytettä se juontaja.

Vierailija
19/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä koomikoista, jotka poimivat yleisöstä "uhrin" itselleen ja naurattavat yleisöä vittuilemalla tälle.

Selvästi kukaan mukaan ei pidä sellaisista koomikoista. 

Montakos kertaa Gervais oli Golden Globessa?

Vierailija
20/48 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saatiin taas vähän kohua ja katsojia Oskar-gaalalle. Joka vuosi haetaan jotain kohua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi