Olisitko mieluummin pahasti allerginen eläimille vai kyvytön saamaan lapsia?
Olettaen että sinulla ei olisi lapsia ennestään.
Todellakin olisin mieluummin hedelmätön. Eläimistä saa niin paljon enemmän iloa kuin ihmisistä (lapsista) ja voi sitä vaikka adoptoida jos ihan pakko olisi.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:45"]
Allerginen. Ja mitäp sinä tiedät lapsistani saamastani ilosta. Se on aivan järisyttävä.
[/quote]Ensimmäisessä lauseessa vastasit ap:n kysymykseen. Mutta kenelle osoitit jälkimmäisen lauseesi ja miksi?
[/quote]Siis jälkimmäiset lauseesi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:40"]
Olisin mieluummin kyvytön saamaan lapsia. Joka tapauksessa en luultavasti lapsia hanki, koska ei kiinnosta ja musta tulisi surkea äiti. Joten kohtuni on ihan turha. Ja jos jostain syystä haluaisinkin ja luonteeni yhtäkkiä muuttuisi, voin tietenkin adoptoida. Nyt mulla on kissa, enkä pystyisi luopumaan siitä. Se vähentää stressiä ja piristää mun arkea. N21
[/quote]
Juuussst tätä mää tarkoitan!!!Voi lapset rakkaat kun on dramaattista!!Tiiätkö kun kaikista tuntuu tossa iässä just tolta?Et se kissa on niin lutu ihana ja paras..mutta kyllä se mieli siitä muuttuu...
[/quote]
Ei ole vielä muuttunut. Olen 51v.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:26"]
Kyllä meiltä elukat lähti kun lapsia saatiin.Onhan ne todellakin lapsettomien lapsen korvikkeita..
Nuorena on kissoja ja koiria ja ne tuntuu taivaallisen ihanilta ja super tärkeiltä mutta kyllä se siitä ohitse menee kun tulee se kuuluisa vauvakuume!!Tsemppiä nuoret naiset..aikansa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin..:)
[/quote]
Käy sääliksi sun lapsia jos elämänasenteesti on toi. Kertoo aika vahvasti siitä että et osaa harkita asioita loppuun tai kantaa vastuuta päätöksistäsi jos otat elämääsi jotain sellaista josta luovut heti kun tulee jotain "parempaa" tilalle. En tiedä kumpi on pahempi, se että et oikeasti välittänyt niistä eläimistä vai se että välitit niistä mutta lopetit välittämisen heti kun sait jotain muuta tilalle. Joka tapauksessa jotain vikaa sussa on.
Olen allerginen eläimille ja se harmittaa minua kovasti. Mieluummin valitsisin lapsettomuuden, sillä välttäisin samalla utelut miksi en ole hankkinut lapsia (ei vain ole tullut sellaista oloa että haluaisi/pitäisi).
En ees halua lapsia. Ei tosin kiinnosta eläimetkään
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:17"]En ees halua lapsia. Ei tosin kiinnosta eläimetkään
[/quote] Onko muuten eläimiin sekaantuminen laitonta?
Hedelmätön lapsia voi silti adoptoida
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:45"]
Allerginen. Ja mitäp sinä tiedät lapsistani saamastani ilosta. Se on aivan järisyttävä.
[/quote]Ensimmäisessä lauseessa vastasit ap:n kysymykseen. Mutta kenelle osoitit jälkimmäisen lauseesi ja miksi?