Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tili/tilejä yhdessä vai useammassa pankissa?

Vierailija
28.03.2022 |

Kun itsellä on vain yhdessä. Nyt harkitsen josko olisi viisasta avata tili jossain toisessakin pankissa, jos tulee näitä käyttökatkoja ja hidastuksia/ongelmia toisessa. Kulujahan tästä aina jonkin verran tulee. Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa vielä palkkatili ja vanha säästötili mutta muut tilit (yht 8 kpl) S-pankissa jonne siirrän myös käyttövarat.

Jossain kohtaa siirrän palkkatilinkin S-Pankkiin mutta vielä ollut näin kun täysi-ikäisellä lapsellanikin on Nordea ja täytyy siirtää nopeasti rahaa hänen tililleen. Mutta onnistuuhan se nykyään muillakin tavoin.

Vierailija
2/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa. Mutta itse olen puolestaan tosissani miettinyt, että pitäiskö luopua toisesta ja alkaa käyttää pelkkää S-pankin tiliä. Ois vähemmän kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordeassa vielä palkkatili ja vanha säästötili mutta muut tilit (yht 8 kpl) S-pankissa jonne siirrän myös käyttövarat.

Jossain kohtaa siirrän palkkatilinkin S-Pankkiin mutta vielä ollut näin kun täysi-ikäisellä lapsellanikin on Nordea ja täytyy siirtää nopeasti rahaa hänen tililleen. Mutta onnistuuhan se nykyään muillakin tavoin.

Niin ja S-Pankkihan on kokonaan ilmainen.

Vierailija
4/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mobilepay on oikeasti kätevä. Oma tytär otti sen heti kun täytti 18v. Meillä tyttären kanssa tilit samassa pankissa joten ei sinänsä merkitystä. Miehellä on tili Nordeassa joten mobilepaylla saa siirrettyä heti rahaa.

Mulla on miehellä on lisäksi molemmilla tilit myös S-pankissa. Kortit meillä on yhdistetty niin, että bonukset kertyy kaikki miehen S-tilille ja mä yleensä ne sieltä käytän kauppareissulla. Nyt itsellä on S-pankissa rahaa muutama satanen kun nostin opintolainaa.

Vierailija
5/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolmessa. 

- S-pankissa palkkatili.

- OP:ssa kolme käyttötiliä (auton kuluille oma, epossu säästölle oma ja sit ihan perus käyttötili josta makselen random-menoja).

- Bank Norwegianissa säästötili.

Vierailija
6/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S, nordea, op

Vain nordean tiliin kortti - electron - sitä käytän lompakkona, sinne ei tule tuloja, siirrän itse op:sta, jonne koitan säästellä.

S pelkät bonarit + 10e /vuodessa😊

Vierailija
7/7 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP

Käyttötili, säästötili, rahastoja

S-PANKKI

Säästötili, rahastotili

MANDATUM

Työnantajan rahastoja