Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tehtävissä, kun kaikki mitä mies tekee, on alkanut vaan ärsyttää mua

Vierailija
28.03.2022 |

On todella vaikeaa kunnioittaa häntä.

Hän tuntuu tyhmältä (älyllisesti), lapselliselta (kiroilu, tissi-kakka-pieruvitsit, munan esittely) jne. Ärsyttää hänen tupakointinsa ja että joka vapaapäivä pitää ryystää kaljaa. Ei ehkä ole kännissä, mutta aina täytyy juoda sitä kaljaa, joka vapaapäivä ainakin 4 tölkkiä.

On hänessä hyviäkin puolia, ja yritän muistutella itseäni niistä. Oikeasti yritän. Hetkellisesti aina onnistun mutta sitten kohta kuitenkin taas vaan ärsyynnyn häneen, ja olen häntä kohtaan ikävä nalkuttava akka, myönnän.

Välillä toivon että hän löytäisi jonkun toisen. Ja kuitenkin oikeasti toivon, että oltaisiin loppuikämme yhdessä. Mahdollisille lapsenlapsille olisi ehjä mummola jne.

T. 20 vuotta yhdessä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko edes vertaistukea?

Ap

Vierailija
2/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä erota. Ethän sä erityisen onnelliselta kuulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ei se olisi sen onnellisempaa yksinäänkään (ja uutta miestä en halua).

Olen jo sen ikäinen, että tajuan miten ikävä olisi jakaa joulut lasten käymisten suhteen, istua yksinään kaikki illat (vaikka mieheni ärsyttääkin minua, välillä on mukavan kotoisaa, kun hän häärää omiaan toisessa huoneessa ja minä toisessa, vaikkemme yhdessä tekisikään, niin se toisen turvallinen läsnäolo)

Ap

Vierailija
4/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on kaikilla edessä.

T. 18 vuotta naimisissa

Vierailija
5/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat nalkuttamisen silloin, kun nalkuttamisen syy on vain oma ärsyyntymisesi. Nalkuttamisen tilalle keksi itsellesi jotain sinua kiinnostavaa tekemistä. 

Vierailija
6/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tutulta. Naimisissa oltu 8 vuotta ja yhdessä 17 vuotta.

Vierailija
7/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se näyttää oleva nää pitkät liitot, ikävä kyllä.

Vierailija
8/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se näyttää oleva nää pitkät liitot, ikävä kyllä.

Niinpä kai.

Täytyy yrittää vaan pitää mölyt mahassa..

Ap

Vierailija
9/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen.

Vierailija
10/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisko edes vertaistukea?

Ap

Itsellä täysin sama tilanne! Vuosi yhdessä ja nyt jo risoo.

Vierailija
11/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muuttaa vain itseäsi, mutta sitä kautta saatat avata myös kumppanillesi tien muutokseen. Etkö haluaisi elämääsi uutta harrastusta tai ryhtyä vaikka kohentamaan kuntoa?

Voisitko lähteä matkalle tai viettää pitemmän ajanjakson jossain ilman puolisoasi? Olette ehkä liian paljon saman katon alla. Onko sinulla ystäviä, joiden kanssa tehdä jotakin hauskaa, ehkä jopa pieni irtiotto?

Yksi positiivinen muutos elämässä usein johtaa seuraavaan. Ja joka tapauksessa elämänlaatusi tuskin paranee jos vain odotat tekemättä mitään sen eteen, eli mieti mitä voisit nyt omalla kohdallasi tehdä toisin.

Vierailija
12/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se kausiärsytys vai miehenvaihtoviikot tulossa?

Vierailija
13/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen, että tajuan miten ikävä olisi jakaa joulut lasten käymisten suhteen, istua yksinään kaikki illat (vaikka mieheni ärsyttääkin minua, välillä on mukavan kotoisaa, kun hän häärää omiaan toisessa huoneessa ja minä toisessa, vaikkemme yhdessä tekisikään, niin se toisen turvallinen läsnäolo)

Ap

Eli et erityisemmin halua olla sen kanssa enää, mutta et halua erotakaan? Kyllä voi jonkun elämä olla vaikeaa. Teet nyt vaan päätöksiä siitä mitä loppuelämältäsi haluat ja priorisoit sen mukaan. Joskus asioista pitää luopua tai pitää ottaa riskejä - jos et tähän ole valmis, niin oma on valintasi jatkaa surkeana?

Vierailija
14/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit muuttaa vain itseäsi, mutta sitä kautta saatat avata myös kumppanillesi tien muutokseen. Etkö haluaisi elämääsi uutta harrastusta tai ryhtyä vaikka kohentamaan kuntoa?

Voisitko lähteä matkalle tai viettää pitemmän ajanjakson jossain ilman puolisoasi? Olette ehkä liian paljon saman katon alla. Onko sinulla ystäviä, joiden kanssa tehdä jotakin hauskaa, ehkä jopa pieni irtiotto?

Yksi positiivinen muutos elämässä usein johtaa seuraavaan. Ja joka tapauksessa elämänlaatusi tuskin paranee jos vain odotat tekemättä mitään sen eteen, eli mieti mitä voisit nyt omalla kohdallasi tehdä toisin.

Kyllä hyvinkin tiedän tähän ikään mennessä, että vain itseään voi muuttaa, eikä oma onni ole toisen harteilla. Todellakaan.

Pääosin olenkin tyytyväinen elämääni. Vaihdoin juuri uuteen työhön, joka piristi hirveästi ja tykkään työstäni ja uusista työkavereista.

Minulla on myös kolme mukavaa harrastusta.

Ei nekään silti poista kokonaan sitä ärsytystä, mikä tulee, kun mies tulee muka hauskana veivaamaan kaljoissaan helikopteria naamani eteen, kun yritän katsoa lempisarjaani Netflixistä. Ja sitten ihmettelee, kun olen niin tylsä ja huumorintajuton tosikko. (kuka muka jaksaa 20 vuotta nauraa samalle vitsille...)

Ap

Vierailija
15/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit itse kokeilla joskus tehdä esim kotityöt, niin ei tarvitsisi miehen tekemisiä kytätä. Tai voit mennä töihin.

Vierailija
16/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli et erityisemmin halua olla sen kanssa enää, mutta et halua erotakaan? Kyllä voi jonkun elämä olla vaikeaa. Teet nyt vaan päätöksiä siitä mitä loppuelämältäsi haluat ja priorisoit sen mukaan. Joskus asioista pitää luopua tai pitää ottaa riskejä - jos et tähän ole valmis, niin oma on valintasi jatkaa surkeana?

Hohhoijaa. Pätijöitä ja besserwissereitä piisaa.

Kunhan tuulettelen ärsytystäni. Etköhän sinäkin pohjimmiltasi ymmärrä, ihmisiä tässä ollaan, ja kaikkia ärsyttää välillä joku asia, oli elämä kuinka mallillaan tahansa.

Ja jos et muka todellakaan ymmärrä, odota kunnes itse olet ollut 20 vuotta saman kumppanin kanssa.

Ap

Vierailija
17/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselis tuollaista miestä kuukauttakaan.

Se että tulee leikkimään jotain kopterileikkejä naaman eteen edes kännissä ja vieläpä ei ymmärrä lopettaa kun olet ilmaissut ettet pidä siitä. Sun ei tarvitse sietää tuollaista.

Ei kerta kaikkiaan tarvitse.

Että siinä on oikeastaan aika iso ongelma teillä. Oot vaan huumorintajuton nalkuttava akka. Höpö höpö.

Sen pitäisi riittää että olet ilmaissut kantasi asiasta. Mies ei mene siitä rikki että lopettaa tuollaisen käytöksen sinua kohtaan.

Hän on päättänyt jatkaa silti. Siksi sinua ärsyttää että mies nöyryyttää sinua, etkä voi muka asialle mitään.

On sen verran "pieni" juttu ettei siksi viitsi erotakaan. Se ei kuitenkaan ole pikku juttu.

Mies nöyryttää ja pilkkaa sinua. Jos se olisi pelkkää hupia, niin hän olisi jo lopettanut sen kun ilmeni ettei sinua enää huvita tuo pelleily.

Vierailija
18/19 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehen lompakko pidätellä ketjun aloittajaa? Itse olisin lähtenyt menemään aikoja sitten.

Vierailija
19/19 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa miehen lompakko pidätellä ketjun aloittajaa? Itse olisin lähtenyt menemään aikoja sitten.

Meni niin metsään kuin mennä voi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi