Lopetan videon katsomisen heti kun tubettaja sanoo
sanat "tämä video on tehty kaupallisessa yhteistyössä". Olen lopettanut myös monien tubettajien seuraamisen, kun kanavaa on alettu tähän tapaan myydä mainostilaksi.
Kommentit (3)
En seuraa yhden ainutta someihmistä eikä mulla ole yhtäkään sometiliä.
Mielestäni se on todella hyvä päätös.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, oikea ratkaisu. Liikaa on kateellisia ihmisiä joiden pitää päästä purkamaan tunteitaan haukkumalla toisia. Se et saa videoista rahaa ei tarkota et ois oikeus ketään lytätä sen takia.
Itse en kuitenkaan lopeta videoiden katsomista vaan välillä jopa katson mainokset loppuun ihan vaan et se tukee näitä sisällöntuottajia.
Ei ole kateudesta kyse, vaan siitä että tubettajan omalta esiintymiseltä putoaa pohja, kun tietää että videoon on ympätty mainossisältöä. Puhuu siis mainostajan suulla. MInun puolestani videossa voi olla vaikka mitkä mainoskatkot, mutta se, että tubettaja käyttää videon sisältöaikaa tuotteiden mainostamiseen ja teennäiseen mainitsemiseen tekee niistä epämiellyttäviä katsoa.
Sietäisin jopa sen, että tubettaja kuvaisi erikseen "mainostauon", eli erottaisi mainosta sisältävän osuuden erilleen, ja palaisi sitten normaalisisältöön ymppäämättä varsinaisen asiansa sekaan tuotteita tai palveluja.
Ap
Hyvä, oikea ratkaisu. Liikaa on kateellisia ihmisiä joiden pitää päästä purkamaan tunteitaan haukkumalla toisia. Se et saa videoista rahaa ei tarkota et ois oikeus ketään lytätä sen takia.
Itse en kuitenkaan lopeta videoiden katsomista vaan välillä jopa katson mainokset loppuun ihan vaan et se tukee näitä sisällöntuottajia.