Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ruvennut tissuttelemaan?

Vierailija
13.09.2015 |

Mieheni kanssa on avioerokriisi meneillään ja olen ihan loppu.Olen pitkin kesää juonut viiniä ja ainoastaan sillä tulen pirteäksi.Asutaan saman katon alla mutta nukutaan eri huoneissa.Seksiä ei ole ollut vuoteen.Eilen taas riideltiin illalla ja mies sanoi ,että alkoholinkäyttöni on riistäytynyt käsistä.Aamun aloitin siiderillä.Olen työt pystynyt hoitamaan mutta kotiin päästyäni rupean juomaan ja juon jonnekin klo 22 asti.Olen ollut myös putkassa kerran kun sammuin ravintolan eteen viime kesänä.Olen kuitenkin ihan kaunis ja pukeudun nätisti mutta miksi vain viini saa mut iloiseksi.A -klinikalla kävin viisi kertaa mutta ei se auttanut mitään,käskettiin vaan pitämään juomapäiväkirjaa? Juon liikaa mutta lopettaminen on hirveän vaikeaa.Olen "vasta" 28 v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Ei ole normaalia aloittaa päivää siiderillä.
Nyt korkki kiinni kokonaan, päivä kerrallaan. Saattaa se kriisikun helpottua.

Vierailija
2/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole enää lievää. Tilanteesi on vakava. Hakeudu hoitoon. Naisen alkoholismi kehittyy nopeasti, n viidessä vuodessa. Sinä olet jo alkoholisti.
Mene AA toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään viinistä. Sunnuntain kunniaksi lasissa nyt kuoharia. Ihana rento löhöpäivä kaikilla. Lapsille paistan kohta lettuja. Minulla ei ole ongelmaa.

Vierailija
4/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on vakava alkoholiongelma. Hae apua.

Vierailija
5/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:31"]Minäkin tykkään viinistä. Sunnuntain kunniaksi lasissa nyt kuoharia. Ihana rento löhöpäivä kaikilla. Lapsille paistan kohta lettuja. Minulla ei ole ongelmaa.
[/quote]

Kuulostaa olevan ongelmia

Vierailija
6/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei ole aivan yksittäistapaus aamun aloittaminen siiderillä, niin ei tod. ole kyse enää mistään tissuttelusta, vaan vakavasta riippuvuudesta. 

Tuo "hoidan työni" on onneton tekosyy, jos muu aika menee käytännössä juomiseen. Myöskään sammuminen julkisella paikalla ei ole enää normaalin rajoissa. Vaadi muuta apua kuin jokin juomapäiväkirja. 

Olet varmaan itse vähätellyt tilannettasi, jos tarjoavat tuollaista vaihtoehtoa. 

Vierailija
7/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
8/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kertonut siellä A-klinikalla tilanteestani ja tietävät putkareissuistani.Olen ihmetellyt mieheni käytöstä,olen sen mielestä ns.toisen luokan kansalainen.Haukkuu minua juopoksi ja säälittäväksi tapaukseksi ja sitten väittää minun olevan humalassa joissain tilaisuuksissa vaikka en ole ottanut pisaraakaan?,ei siis varmaan luota minuun.Suvussani on alkoholisteja ja itsemurhaan päätyneitä ja mieheni isä oli alkoholisti.En tiedä miten voisin asettua mieheni asemaan.Se kuitenkin kärsii tästä eniten.Ei se mitään apua ole mulle tarjonnut,lähinnä haukkuu.
ap

Vierailija
9/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kärsit eniten
Hoitakaa se ero nyt loppuun.
Hanki itsellesi apua