Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehelläsi olis 40kg ylipainoa

Vierailija
13.09.2015 |

kehtaisitko sanoa hänelle, että hänen läskinsä ällöttävät sinua?

Meillä siis miehellä huomattava ylipaino ja viimeisen vuoden aikana taas tullut muutama kilo lisää. Laihduttaa on pitänyt jo vuosia ja kuulemma sitä tekeekin pikkuhiljaa, mutta paino senkuin lisääntyy.

Mua ruvennut jo etomaan välillä hänen läskimääränsä ja kun ei saa mitään laihtumisensa eteen tehtyä, olisko törkeeää mennä sanomaan päin näköä että hänen ulkonäkönsä lihavuuden vuoksi ruvennut tökkimään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänellä on tuon verran ylipainia mutta ei ällötä minua. Olen kuitenkin sanonut, että olen huolissani hänen terveydestään koska miehellä on kolesteroli liian korkealla kuten myös sokeriarvot. Verenpainekin on pikkusen liian korkealla.

Vierailija
2/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan reilusti että ällöttää. Mitä kauemmin salailet sitä läskimmäksi mies tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa suoraan, ei kai miehet sitä niin pahasti ota kuin naiset. Tuo kuitenkiin kertoo aika paljon miehestä itsestään kun ei pidä huolta. Jos hän ei sanomisesi jälkeen muuta tapojaan joko lähdet suhteesta ja koitat löytää sinulle kaikinpuolin oikean miehen tai sitten opettelet rakastamaan miestäsi kaikkien vikojen kanssa. Mikä tuntuu sinusta oikealta :) ehdota että lähtisitte yhdessä liikkumaan?

Vierailija
4/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähtisi sanomaan että ällöttää, koska se on aika turhaa palautetta. Mieluummin puhuisin juuri terveydestä ja aktiivisuudesta. Olen itse todella aktiivinen ja vältän istumista mahdollisimman paljon, 30 km kyläreissut menevät aina pyörällä (paitsi jos keli on surkea) ja minulle yhteinen urheilu on parisuhdeaikaa.

Jos nykyinen urheilullinen mieheni lihoisi yli 40 kg, hän ei varmaan olisi ihan yhtä innoissaan 60 km pyöräilystä, saati pidemmistä pyöräretkistä tai lenkkeilystä. Huolestuisin myös siitä että hoikka mies paisuisi äkkiä noihin mittoihin, isommasta ongelmasta se kertoisi.

Vierailija
5/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiä. En ees huomannut, kun oli lihonut kolmen vuoden aikana 20kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi