Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppoja kampauksia pitkään ja paksuun tukkaan?

Vierailija
13.09.2015 |

Tämä on ihan toivotonta. Tämä pehko ei pysy millään kurissa. Hengettömistä pinneistä ei esimerkiksi ole mihinkään. Perus "hipsteri"nutturat ovat niin muhkeita, että näyttää vain urpolta. Letti tai pari on ainut järkevä vaihtoehto. Enkä edes osaa tehdä ranskalaista lettiä.

Tahtoisin sellaisia helppoja, nopeita ja "huolettomia" kampauksia. Tämä pehko on vaan niin raskas.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma. Yleensä pidän letillä jotta on pois tieltä. Ponnari painaa ikävästi, mutta sitäkin pidän joskus.

Yks ihan kiva on ponnari mikä kieputetaan hiusten välistä sellaseksi lenkiksi. Eli tee ponnari, sitten vedä ponnaria pikkusen alemmas, ja tee siihen hiusten juureen rako jonka läpi vedät ponnarin. Ja tadaa sulla on kampaus.

Vierailija
2/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:56"]Mulla ihan sama ongelma. Yleensä pidän letillä jotta on pois tieltä. Ponnari painaa ikävästi, mutta sitäkin pidän joskus.

Yks ihan kiva on ponnari mikä kieputetaan hiusten välistä sellaseksi lenkiksi. Eli tee ponnari, sitten vedä ponnaria pikkusen alemmas, ja tee siihen hiusten juureen rako jonka läpi vedät ponnarin. Ja tadaa sulla on kampaus.
[/quote]
Kokeilin sivuponnariin. Toihan näyttää aika veikeältä! Ja oli nopea ja helppo kuin mikä!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letitän usein lapsen hiukset pään ympäri niin että teen mahdollisimman tiukan (joka ei noilla pyörteillä ja näillä taidoilla kyllä kunnolla onnistu) ranskalaisen letin toiselta sivulta suunnilleen toiselle korvalle asti ja sit loppu jää roikkumaan sivuletiksi. Letti on paljon lyhyempi kuin hiuksensa olisivat aukiollessa ja niskakin saa "hengittää", letti ei myöskään koske esim.vessanpönttöön toisin kuin takana ollessa helposti tekisi. En tiedä kuinka helppo tuo on sitten itselleen tehdä, mutta olen kyllä nähnyt joillakin ihan onnistuneita itse tehtynä.

Vierailija
4/4 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen letti ei ole vaikea, sitä voi opetella vaikka YouTube videoiden avulla. Lisäksi on vieläkin helpompi kalanruotoletti ja käänteinen ranskalainen, jota jokut sanovat hollantilaiseksi letiksi. Mikään näistä ei ole vaikea ja kun harjoittelee niin ne on nopeita tehdä. Kannattaa ainakin yrittää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi