Olisiko miehenne toiminut kuin Will Smith?
Jos ei, niin miten sitten? Mikä olisi ollut asiallinen reagointi?
Kommentit (34)
Smithin "isku" oli naisellinen läpsäisy ennemminkin. Nolo episodi.
Ei olisi. Minun mies olisi lyönyt afroa nyrkillä eikä avarilla.
Näyttelijät näytteli käsikirjoitetun kohtauksen ja tapahtuma sai kaivattua huomiota.
Jos mun mies menee vapaaehtoisesti kuuntelemaan Chris Rockia ja reagoi hänen sanomisiinsa noin, mä olisin marssinut ulos koko tilaisuudesta..
Ei olisi, hän ei ole väkivaltainen. Hän olisi noussut lavalle ja sanonut mikrofoniin ettei tuo vitsi ollut lainkaan hauska ja vaatinut anteeksipyyntöä. Jälkeenpäin keskustellut henk.koht.
Ei, ja luojan kiitos siitä. Olisi kihissyt penkissään, ja sihissyt minulle.
Tilaisuuden tullen olisimme (väliajalla tms. miten toi tilaisuus toimii) voineet käydä sanomassa asiasta. Jos olisin loukkaantunut ja halunnut itse puhua omasta puolestani, olisin tehnyt niin. Jos olisin loukkaantunut, mutta en meinaisi itse sanoa mitään, mies sanoisi. Jos en olisi loukkaantunut, enkä haluaisi miehenkään julkisesti valittavan aiheesta, hän saisi ehkä vaivoin pidettyä suunsa kiinni.
Menisi minulla kyllä suhde mietintään tuollaisen kanssa, joka pelkän vitsin perusteella alkaa väkivaltaiseksi, oli kuinka huono vitsi tahansa. Järkyttävää käytöstä. Toki myös todella huonoa makua edustavaa "huumoria", kuten moni muukin Chris Rockin tuotanto.
Mieheni olisi katsonut minun reaktiotani asiaan ja koska minä olisin sinut asian, eli sairauden kanssa, niin juttu olisi jäänyt siihen ja sen sanoja olisi ollut vain nolo.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mieheni on mies jo lyö nyrkillä naamaan eikä läpsyttele, kuin joku hinari. Eihän se toinenneekeri edes havahtunu koko läpsyyn. Ihmetteli vain, että mitä tuo homppeli läpsii?
Kyllä se kuule oli nyrkki eikä avari.
Will Smith väkivaltaan kykenevä jännis, on joka naisen unelma. Chris Rock uliseva kilttis, joka ansaitsi saada kuonoon.
Mies olisi ja onkin. Itse en ole samaa mieltä mutta hän kokee että heikompaa pitää aina puolustaa, ja luonnollisesti olen pienenä naisena heikompi. Vuosia sitten nuorena ryhmä jotain moottoripyöräkerholaisia alkoi ääneen arvostelemaan minua ja silloinen poikaystäväni ja muut kanssani olleet miehet jättivät minut yksin tilanteeseen. Minulla on pieni vamma, jota ilmeisesti kaikkien piti ääneen kommentoida. En tiedä mikä on oikea tapa oikeasti🤔
Mieheni olisi hiljaa hävennyt. Ja jo kun ajan tullen lemppanut minut. Hän ei kestäisi tuollaista huomiota ja nöyryytystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi, hän ei ole väkivaltainen. Hän olisi noussut lavalle ja sanonut mikrofoniin ettei tuo vitsi ollut lainkaan hauska ja vaatinut anteeksipyyntöä. Jälkeenpäin keskustellut henk.koht.
Tämä siis oletuksella että jotain tekisi. Luultavasti ihan itse olisin toiminut kylläkin.
Jos mies reagoisi noin, ei olisi kyllä minun mies. Ihmekakaroita nuo amerikkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Will Smith väkivaltaan kykenevä jännis, on joka naisen unelma. Chris Rock uliseva kilttis, joka ansaitsi saada kuonoon.
Näistä kahdesta miehestä jännis on muuten myös aisankannattaja. Tosielämä ei aina mene palstan käsimiehen pelikirjan mukaan.
Voi olla, että olisi. Jos mulla olisi sairaus (esim. Alopecia kuten Smithin vaimolla) ja joku huuliveikko siitä kaikkien kuullen vääntäisi julkista vitsiä, niin mieheni olisi kyllä voinut kiehahtaa.
On aika kuumakalle, jos on aihetta tulistua. Nuorempana hävettikin, kun hän oli niin tiukkana semmoisille, jotka nipisteli/puristeli/häiritsi minua kaupungilla. Aikamoinen suojeluvietti. Ei kuitenkaan ole mikään väkivaltainen muuten, eikä riidanhakuinen.
Käsikirjoitettua paskaa. Will on huono nyrkkeilijä.
Vierastan ajatusta siitä, että miehen pitäisi jotenkin puolustaa minua. Ymmärrän jos on joku fyysinen uhka ja mies vahvempana tulee väliin. Mutta tuollaisessa ei-väkivaltaisessa tilanteessa puolustan mieluiten itse itseäni. Mies myös tietää sen ja olisi ensisijaisesti seurannut mun reaktiota asiaan. Ei todellakaan olisi mennyt läpsimään.
Ei olisi. Muutenkin liittomme on aivan tylsän tasainen verrattuna Williin ja vaimoonsa. Ja hyvä näin.