Onko sinun perheessä työttömyyttä?
Kommentit (9)
Puolisoni on työtön. Isäni on työtön. Ja mulla on töitä niin paljon, että kohta katkee selkä :(
En tunne tällähetkellä yhtään työtöntä!
Mieheni on työtön. Tunnen muutaman muunkin. Tosin kaikki eivät halua "mainostaa" olevansa ilman työtä.
Olen ainut lähisuvusta jolla ei ole töitä.
Omat vanhempani olivat viimevuosina työttömänä jokusen vuoden, sitä ennen oli siis töitä riittänyt. Isäni opiskeli sinä aikana ylioppilaslakin ja nyt opiskelee jonkin sortin insinööriksi kovaa vauhtia, viiskymppisenä. On koko ajan myös tehnyt jotain pikkutöitä ohessa, sellaisia mitä on esim kerta viikkoon tai harvemmin, tai kesätyötä. Viime vuoden lopussa pääsi vihdoin taas kokopäivätöihin ja ihan hyvään työpaikkaan/asemaan vieläpä. Äitini taas on töissä huonolla palkalla työpaikalla, josta on lomautettuna yli puolet vuodesta eripituisina jaksoina. Tosin ilmeisesti sitäkään iloa ei jatku enää kauaa. Koko ajan on hakenut parempaa työtä.
Muita työttömiä työnhakijoita en tiedä henk.koht ihan lähipiiristä ainakaan, etenkin nuoret on aina päässeet nopeasti töihin kun ovat hakeneet. Tiedän kyllä pari jotka eivät käsittääkseni edes yritä päästä töihin.
Omassa perheessä kaksi työtöntä, joista minä toinen. Onneksi enemmän kuitenkin työssä olevia.
En minä pysty laskemaan tuntemiani työttömiä monesta syystä. En minä tiedä, kuka on tällä hetkellä työssä, kuka työtön, kuka sairaana tai jo eläkkeellä, kuka hoitovapaalla ... Mutta paljon niitä on.
Ei eikä edes suvussa. Evakkojen jälkeläisten moraalipohja kaikilla, pitää olla parempi kuin muut jotta kelpaa. No tämä uusin sukupolvi on jo päässyt tuosta, löytyy muusikoita ja taiteilijoita pätkähommissa.
On, AMK opinnot päättänyt ei löydä duunia. moni työnantaja kehuu, mutta ei oo varaa palkata.