Adoptiobisnes on hyvä bisnes
Jotkut suomalaiset haluaa saada kansainvälisiä adoptiolapsia. Minäpäs pyöritän kansainvälistä adoptio-organisaatiota. Toimitan suomalaisille orpolapsia Somaliasta ja Thaimaasta. Ja ne suomalaiset maksaa tuosta adoptiosta minulle merkittävät summat rahaa.
Noh, niinhän sitä ajattelisi että minulla olisi organisaationi toiminnassa myös merkittäviä menoja, niin että loppujen lopuksi en järin paljon voitolle jäisi. Mutta ei ole paljoa menoja!
En minä tuo niitä somalialaisia ja thaimaalaisia lapsia Somaliasta ja Thaimaasta. Minulla on somalialaisia ja thaimaalaisia tuttavia Suomessa. Siis somalisosiaalipummeja sekä thaihierojia. Niin. Toisinaan he tulevat raskaaksi ja tahtovat eroon lapsestaan, he myyvät lapsensa minulle pilkkahintaan!
Ostan lapsia halvalla Suomesta, myyn ne lapset kalliilla Suomessa! Hyvä bisnes :)
Kommentit (2)
Olen myös miettinyt että minun ei tarvitsisi ostaa niitä vauvoja, jos omistaisin ihan ikioman vauvatehtaan. Siis voisin jossain kellarissa pitää vankina jotain somalinaisia sekä thainaisia ja he olisivat raskaana ja synnyttäisivät somalivauvoja sekä thaivauvoja. Ne vauvat minä sitten myisin suomalaisille adoptioon.
Mutta ainakin toistaiseksi vielä Suomessa vapaasti elelevät somalinaiset sekä thainaiset ovat myyneet minulla vauvojaan niin halvalla ettei tuollaisen vauvatehtaan ylläpitäminen tuottaisi minulle merkittävää taloudellista hyötyä.
...............
Ja jos sinä lukija et ole koskaan kuullutkaan mistään "vauvatehtaista" niin herran tähden sentään: googlaa! Afrikassa niitä on! Kellareita joissa pidetään vankeina raskaana olevia naisia, ihan vain että heiltä saadaan vauvoja, ja niillä vauvoilla sitten tavalla tai toisella yritetään tehdä rahaa. Tsiisus!
ap
PS. Teinkö tälle palstalle tämän päivän typerimmän aloituksen? Onnistuinko siinä? Yritin kovasti!
Saanko minä nyt jonkin palkinnon? Jokin "päivän typerin aloitus" palkinto? Jee!
ap