Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma tupaantuliaiset ja varattomuus

Vierailija
12.09.2015 |

Ystävien juhlat näin 40 v ovat aika hulppeita. Ruuat ja juomat tarjotaan ja joskus jotain maksullista ohjelmaakin. Olen eronnut ja laittanut minulle ja tytölle kodin ja olisi ihanaa juhlia ystävien kanssa mutta en kehtaa :(. Omat juomat mukaan! Tarjolla itse tehtyä pitsaa! Yllä sama mekko mikä 3 viimeisissä juhlissa. Mulla ei ole rahaa :(

Ystävät tietenkin tietävät tilanteeni ja ymmärtävät mutta haluaisin tarjota kivan illan enkä mitään pihistysnyyttäreitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Oon itse 37 ja kaveripiiriin kuuluu kaikenlaista porukkaa, kaikenlaisella varallisuudella. Nyyttärit ei ois missään nimessä mikään huono vaihtoehto, melkein enemmän miettisin kaveriporukkaa uusiksi jos tuollainen on esteenä..Ymmärrän kyllä että ois kiva järkätä jotain hienoa, mutta ihmisillä on eri tilanteita elämässä, kyölä se täytyy tajuta. Tuparit voi järkätä ilman ohjelmaa, tekee vaikka boolin ja pyytää nyyttärimeiningillä kaverit käyään. En tajua miksi se olis noloa. 

Vierailija
2/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön! Jos sun budjetti venyy edes 20-30 euroon, niin hae pullo tai kaksi halpaa skumppaa (muut juomaat vieraat voivat tuoda itse), leivo itse pientä syömistä ja hae kirppikseltä muutamalla eurolla uusi mekko.

Ja tärkein - pidä hauskaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuparit voi pitää edullisestikin, ja tietty myös pienemmällä porukalla. Pizzan lisäksi myös vaikkapa piirakka on halpaa tehdä itse. Kylkeen salaattia. Ihan perus boolinkin saa tehtyä suht edullisesti. Voit myös miettiä boolin tilalle tervetulo-drinksuja, jotka tekee vaikka kuohuviinistä ja appelsiinimehusta. Minusta on ihan ok sanoa että vieraat toisivat omat juotavat.

Vierailija
4/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juhlimista on siinä, että olet eronnut?

Vierailija
5/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupareihin tuodaan usein jokin lahja. Sano reilusti, että lahjojen sijaan pidettäisiin nyyttärit.

Vierailija
6/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee edullisia mutta tyylikkäitä pikkusuolaisia, esim pizzat ns pikkupizzoina, teet itse lihapullia ja leivot itse jotain makeaa. Sitten teet tosi miedon boolin. Jos vieraat kysyy mitä tuoda, pyydä viiniä ja pistä tarjolle, monet tuo sitä joka tapauksessa. Kukaan ei muista jos sulla on sama mekko päällä.

Vierailija
7/7 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia, nakkeja ja dippiä, patonkia, salaattia, levitettä. (N.20e) ja kukin tuo juomansa, sitä ei edes tarvitse erikseen sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi