Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanista toiseen vaihtaminen, kokemuksia?

Vierailija
12.09.2015 |

Minä tapailin toista miestä silloin kun tapasin nykyisen kumppanini. Myönnän tapailleeni hetken molempia (tehden selväksi molemmille etten sitoudu mihinkään), mutta aika pian ihastuin nykyiseen mieheeni, ja pian aloimme seurustella. Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden, ja asumme yhdessä.

Vaikka kaikki on hyvin ja rakastamme toisiamme, harmittaa minua joka kerta, kun mies sanoo rakastuneensa minuun ensinäkemältä. En voi sanoa samaa hänelle. Suhteemme alku meni niin kuin meni, en voi sille mitään että olin tavannut toisen kiinnostavan ihmisen ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Silti jos saisin muuttaa yhden asian elämässäni, olisi se tämä.

Miten teillä on mennyt, joilla suhteen alku on ollut jollain lailla samantapainen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin ja aloitin suhteensa uuden kanssa. Kadun tapaan hoitaa asia, mutta elin pystyyn kuolleessa liitossa ja en saanut riuhtaistua itseäni irti. Olen tässä nykyisessä suhteessa ollut 7 vuotta helppoa ja vaikeeta. Koen, että olin alunperin väärän ihmisen kanssa ja nyt oikean

Vierailija
2/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:46"]

Minä petin ja aloitin suhteensa uuden kanssa. Kadun tapaan hoitaa asia, mutta elin pystyyn kuolleessa liitossa ja en saanut riuhtaistua itseäni irti. Olen tässä nykyisessä suhteessa ollut 7 vuotta helppoa ja vaikeeta. Koen, että olin alunperin väärän ihmisen kanssa ja nyt oikean

[/quote]

Kiitos tarinastasi, teit varmasti oikean ratkaisun.

Minä en ollut varsinaisesti suhteessa kehenkään, mutta tunnistan myös tuon ajatuksen, että olin ihastumassa ja tapailin väärää ihmistä, ja tapasin sitten minulle sopivan. Kesti vain hetken tunnistaa hänet.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Elämä on epätäydellistä, ihmiset ovat epätäydellisiä. Suhteenne voi silti olla kaikin tavoin hyvä vaikkeivät siihen johtaneet asiat menneetkään kuten ihanteissasi. Päästä jo tuosta irti ja elä suhdettanne ja elämääsi.

Vierailija
4/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt tuollaista vatvot? Mitä väliä?

Vierailija
5/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla on vähän samanlainen tarina kuin sinun kertomasi. Eihän se satua tai elokuvaa ole, mutta elämä ei aina mene niin! Sillä on merkitystä mitä tapahtuu rakastumisen ja sitoutumisen jälkeen, ei ennen sitä. Miten voisi etukäteen tietää mitä tapahtuu ja kenen kanssa. Näitä tarinoita on kuules enemmän kuin tiedätkään, usko pois :)

Vierailija
6/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde alkaa pettämällä, loppuu se usein pettämiseen. Ja vaikkei lopukaan, kantaa normaali ihminen piikkiä lihassaan ruman teon vuoksi.

Vierailija
7/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:02"]

Jos suhde alkaa pettämällä, loppuu se usein pettämiseen. Ja vaikkei lopukaan, kantaa normaali ihminen piikkiä lihassaan ruman teon vuoksi.

[/quote]

Mikä on pettämistä? Onko mielestäsi minun tarinani?

-ap-

Vierailija
8/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ollut pettäjä, et ollut parisuhteessa. Vastasin yleisellä tasolla, en sinulle, ap.

Vierailija
9/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarina ei ole pettämistä ellet pannut molempia samaan aikaan.. Toinen tarina taas oli.. Jotkut suhteet saattavat alkaa pettämisellä ja se nyt on elämää. Toimii tai ei niin riskejä on joskus otettava ja niistä opittava.

Vierailija
10/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote

Näin meilläkin oli ja tulin jätetyksi miehen löydettyä uuden.

Vierailija
11/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote

Näin meilläkin oli ja tulin jätetyksi miehen löydettyä uuden.

Vierailija
12/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:17"]

Et sinä ollut pettäjä, et ollut parisuhteessa. Vastasin yleisellä tasolla, en sinulle, ap.

[/quote]

Selvä, ymmärsin väärin!

-ap-

Vierailija
13/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:18"]

Ap tarina ei ole pettämistä ellet pannut molempia samaan aikaan.. Toinen tarina taas oli.. Jotkut suhteet saattavat alkaa pettämisellä ja se nyt on elämää. Toimii tai ei niin riskejä on joskus otettava ja niistä opittava.

[/quote]

Miksi seksin harrastaminen usean kanssa samaan aikaan on pettämistä, jos ei ole parisuhteessa kenenkään kanssa?

Vierailija
14/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:18"]

[/quote]

Miksi seksin harrastaminen usean kanssa samaan aikaan on pettämistä, jos ei ole parisuhteessa kenenkään kanssa?
[/quote]

Ei se olekaan. Koska ketä siinä petettäisiin? Miten voi pettää, jos ei ole sovittu uskollisuudesta? Kovin hienotunteista tuollainen toiminta ei ehkä ole, mutta ei pettämistä.

Vierailija
15/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:18"] Ap tarina ei ole pettämistä ellet pannut molempia samaan aikaan.. Toinen tarina taas oli.. Jotkut suhteet saattavat alkaa pettämisellä ja se nyt on elämää. Toimii tai ei niin riskejä on joskus otettava ja niistä opittava. [/quote] Miksi seksin harrastaminen usean kanssa samaan aikaan on pettämistä, jos ei ole parisuhteessa kenenkään kanssa? [/quote] Ei se olekaan. Koska ketä siinä petettäisiin? Miten voi pettää, jos ei ole sovittu uskollisuudesta? Kovin hienotunteista tuollainen toiminta ei ehkä ole, mutta ei pettämistä.

[/quote]

Olen samaa mieltä, että vaikka tuollainen ei ole toivottavaa, niin ei se pettämistä ole. Minä tunsin tekeväni väärin ensimmäistä tapailukumppaniani kohtaan, kun ihastuin toiseen, mutta tosiasia on että emme seurustelleet. Nykyinen mieheni valitettavasti vei voiton, sillä me sovimme paremmin yhteen, ja siitä toteamuksesta pitäen olen ollut häneen täysin sitoutunut.

-ap-

Vierailija
16/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siinä ei ole vikaa kerro toki tapailu kumppanille, että panee myös tässä välipäivinä penttiä niin saa sitten valita mies onko asia ok ja ongelma ratkeaa :)

Vierailija
17/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:46"]

No jos siinä ei ole vikaa kerro toki tapailu kumppanille, että panee myös tässä välipäivinä penttiä niin saa sitten valita mies onko asia ok ja ongelma ratkeaa :)

[/quote]

Jokainen päättää itse mitä toiselta odottaa, mutta ei se tee pettäjää ihmisestä, joka on sinkku.

Vierailija
18/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, mutta mikäli tälläistä peliä pelataan heti alkuun ei tälläistä ihmistä voi ottaa vakavasti ja nähdä potentiaalisena tulevana kumppanina.

Vierailija
19/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"]

Ei tee, mutta mikäli tälläistä peliä pelataan heti alkuun ei tälläistä ihmistä voi ottaa vakavasti ja nähdä potentiaalisena tulevana kumppanina.

[/quote]

Eikö minua voi ottaa, pitäisikö mieheni ja minun erota vaikka olemme olleet usean vuoden yhdessä ja meillä on yhteinen asunto? En aivan tuntemisemme alussa tiennyt mitä halusin, mutta aika pian se onneksi selvisi.

-ap-

Vierailija
20/25 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Eikö minua voi ottaa, pitäisikö mieheni ja minun erota vaikka olemme olleet usean vuoden yhdessä ja meillä on yhteinen asunto? En aivan tuntemisemme alussa tiennyt mitä halusin, mutta aika pian se onneksi selvisi.

-ap-
[/quote]

Totta kai voi, tyttö rakas. Olette olleet noin pitkään yhdessä, olet valintasi aikoinaan tehnyt. Miten olisit voinut tietää kumpi mies sydämesi vie. Ei ehkä ihanteellista, mutta inhimillistä. Valitsit, ja olet valintaasi tyytyväinen. Ilmeisesti miehesikin, kun olette yhdessä onnellisia. Siunausta elämäänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä